Minu ülimalt subjektiivne (ning kindlasti
paljude arvates ekslik) seisukoht on, et
algne detail on originaalis olnud veidi
mühklik ja mitte sugugi peegelsileda
pinnaga, siis ei ole õige seda ka \"üle
restaureerida\", st teha asi pisikeste
iluvigade parandamisega liialt ideaalseks.
Eriti puudutab see Vene tehnikat, kus
alumiiniumist küljekaaned ei olnud
peegelsiledad, raamil ei olnud keevitusjäljed
täitsa välja lihvitud jne jne. Mina eelistan
vehiikleid taastada sellisena nagu nad
olid, mitte sellisena, nagu nad ei olnud. Ja
kui algne seisukord on mingil mitte väga
hullul kujul säilinud, siis seda vaid
konserveerida, mitte ümber teha.
Vaadake nt Pobeda plokikaant... kõik
valuvormide järgud on ilusti näha
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel