Teema on suletud

Pildimäng, osa 6.

Õiget vastust seni pole. Pöörake tähelepanu piludele mootoriruumi küljel, need pole seal mitte ilmaasjata.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

kas tegemist võiks olla mõne vanema turbodiisel või õhkjahutusega masinaga, panhard ei võiolla

Autol oli vesijahutus ja diislit ei pakutud. Pilud olid ainult mootoriruumi ühel küljel. Sarnast pilti võis näha sama firma vist koguni nelja mudeli esitiiva all, pildil on neist mudelitest suurim.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Ford Granada ?
v

Ei pole mitte. Kuigi seda autot toodeti 60-ndatel ja 70-ndate algul sadades tuhandetes, on ta Eestis haruldus, vähemalt pole ma kunagi ühtegi kodumaise numbriga isendit näinud. Muuseas, auto on esirattaveoga.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Võibolla Audi 100?

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Ei ole. Esimese põlvkonna Audi 100-t olen omal ajal korduvalt kohanud, 80-ndate lõpul on üks selline kusagil (vist Rakveres) isegi taksoks.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Pakuks veel BMC-d, Landcrab äkki?

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Ja lõpuks tuli õige vastus. Pildil siis Landcrab ehk Austin 1800. Paiknes siis sellel autol mootor ees risti ja radiaator risti mootori otsas (vt. pilt), nii et jahutusõhk pidi liikuma läbi rattakoopa. Ülejäänud sama konstruktsiooniga autod olid siis Mini, BMC 1100 ja Austin Maxi. vdp kord uus pilt panna.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Üks tagasihoidlik väike auto: pilt

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Tagasihoidlik küll, aga mitte eriti väike: laiust pea kaks meetrit ja kõrgust 1.75. Kahe külgukse ja tagaistmega versioon paks kandma nime Renault Colorale Savane.
Uue pildi panemise õiguse loovutan meeleldi teistele, kuna pean mõneks päevaks arvuti juurest ära sõitma.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Paneks ühe pildi ,kui juba pakutakse !

smolinil õige vastus

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Mehed, mis te jamate? Kas jälle pean mina vastama...
Tulia GT Argentiina firmalt Tulio Crespi. Ehitatud Renault Torino (samuti Argentiina toode) põhjale, pakuti erinevaid mootoreid, põhiliselt V8 Fordilt ja Chryslerilt. Tootmist alustati millalgi 70-ndate algul. Millal lõpetati-ei tea. Palju toodeti-ei tea. Üleüldse rohkem ei tea...

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Jah Crespi Tulia 6sil / 3,8l 215hp 230km/h
Buenos Aires , Argentina
Uuena maksnud 4 000 000 peesot .

Pane uus pilt !
v

WWW Kirjutas:Crespi Tulia 6sil / 3,8l 215hp 230km/h
See oli Renault Torino originaalmootor.
Uus pilt - oma ülemaailmse tuntuse poolest vast Tuliaga samaväärne.

[Pilt: 67.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Inglise auto ?
v

GSM Flamingo Lõuna-Aafrika Vabariigist

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

vdp vastus õige. Teatud mööndusega võib ju Flamingot ka Inglise autoks pidada - üritas ju firma GSM millalgi ka Inglismaal autosid valmistada.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Eksootilistele pereautodele vahelduseks midagi hoopis praktilisemat:
[attachment=22482]

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne