Mis pöörete juures on piiraja? Kui kuskil 6000 juures, siis kuidas saada pöördeid kuni 8000?
Postitused: 3,096
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
08-01-2006, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2006, 12:46 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Milline 2,9 sul on? 12 klapiga tavalise Cologne maksimum on 5800, 24V Cosworth-Cologne piir on 6250.
8 tuhande regioonini ulatuva võimsuskõvera jaoks pead tõenäoliselt vahetama kepsud, kolvid, nuka või nukad ning portima kaaned, lisaks veel kogu pöörleva kupatuse tasakaalustama.
Mul on 12 klapine. Kõige hullem on see, et tal need tõukurvardad, igasugused jubinad hakkavad hilinema.
Postitused: 3,096
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
Pane alustuseks Cossie mootor asemele, neid on terve ilm täis. 210bhp pole just sealt kõige nõrgemast otsast - Scorpio ei ole nagunii mingi eriline rallipill, madalate pöörete moment teeb elu palju lõbusamaks kui kõrgete pöörete võimsus.
Postitused: 3,096
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
A mis sa selle 2,9ga üldse jamad, pane kohe Big-Block, mingi 11 liitrine, aja pöörded 10 tuhandeni ja topi see kõik sapika keresse, siis sõidab 400ga nagu Bugatti Veyron.
Üldiselt ma püüan siin Tehnilise all mitte sarkastiline olla, aga no ma ei saa aru inimestest, kes arvavad et kõik on nii lihtne et vaatan lakke, mõtlen vajalikud parameetrid välja ja siis küsin foorumist, kuidas seda saavutada. 8000rpm mootori ehitamine ei ole triviaalne. 300km/h sõitva auto ehitamine ei ole triviaalne. 300km/h sõitva auto juhtimine kiirusel üle 30km/h ei ole triviaalne. 300km/h auto juhtimine kiirusel 300km/h...
Mingist piirist edasi unistades jõuad sa punkti, kus sul lihtsalt ei ole pinda enam jalge all, st sinu soovitava combo kohta lihtsalt puudub oskusteave. Ma ei usu, et Eestis mõni 8000rpm keerlev Cologne üldse olemas on... Rääkimata selle "projekti" muudest aspektidest.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Noh, mingi iva kw107 jutus ju ikka on ka...
Mäletan, omal ajal, kui veel oma 3-liitrise Alfaga mööda kiirendusvõistlusi sai käidud, siis mingil hetkel jäi samuti asi selle taha seisma, et standardis jooksis ta vaid max 5500 pööret ning kippus üha rohkem uuematele ja ringitehtutele jalgu jääma....
Käiguvahetus tuli liig ruttu kätte ja juba oligi sekund teisest võistlejast maas.
Selleks, aga, et ta rohkem tuuri saada, oleks tulnud ringi vahetada aju (mis piiras pöördeid elektrooniliselt), klapivedrud, klapid jne...jne, mis tollal hakkas tõsiselt rahakoti peale...
Siinkohal tahaks, aga, küsida, miks me Sinust, kw107, midagi sellel teemal kuulnud ei ole....?
Sõber mul, kes neljaliitriste klassi sõidab Omega 4000 Caravaniga, ja teatavasti eelmisel hooajal võidumees oli selles klassis, ei ole kunagi rääkinud, et mõni chevette oleks talle tagatulesid näidanud...?
Milles asi, kui nii kõva tegija?
Ei ole ma midagi kõva tegija. Mind lihtsalt huvitab tehnika. Ma ehitan oma masinat lihtsalt hobiks. Vähemalt on kodus midagi teha. Aga kiirendus võistlustel osalemiseks puudub mul ausalt öeldes julgust. Tegelt on soovi minna küll aga alustan oma linna liikurite "tapmisega" kõigepealt ehk siis Viljandi kiirendusvõistluselt. Muidugi puuduvad mul vastavad finantsid. Hetkel otsin autole vaja minevaid juppe ja siis katsun dokumendid korda ajada.
Aitäh! Üritan kõigepealt Viljandi rullud masendusse ajada, siis vaatab edasi.