Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2006: Uus nimetus ja lõpp!!!
#61

Tulin just viimaselt rajakontrollilt ja asun usinalt edasi tegutsema. Vahepeal tuli ajakiri kokku panna, sestap erilist arendamist pole toimunud.Aga niipalju veel enne, kui Juhend tuleb.
Esimese auto start 11.02.2005 kell 8:00 Lasnamäe Maksimarketi parklast. See on too ostla, mis asub Piiteri uulitsa ääres. Stardiintervall 1 minut, stardijärjekorra panen paika uuel nädala keskel. Vanad kalad saavad eelmise aasta võistlusnumbrid, uutele teen need, mis üle jäävad. Suvaliselt, seega.
Mis veel? Täna oli rada 100% ulatuses Sitikaga läbitav aga mis laupäeval toimub, ei tea. Seega eelmiste aastate kogemustele tuginedes on tark võtta kaasa ka väikesed lumelabidad Big Grin
Aga nüüd kirjutan Juhendi lõpuni ja riputan üles, teen Legendi valmis, seega stay tuned! Ausõna, ma lihtsalt ei ole suutnud sadat asja korraga teha!
Kaks väga olulist teadaannet ka. Nimelt on Talveralli niipalju populaarne ja unikaalne üritus, et viiendast rallist alates on talvisel vanatehnikaga võidusõitmisel mängus kaks uut rändauhinda! Mõte on Eesti rändkarikate hulka suurendada, sest mõned vanad kuulsad karikad on unustusse vajunud ja enam neid rändamas ei näe. Näiteks Avo Palliku karikas.

Esimese Rändkarika originaali pani välja Märt Karu, mina lasin selle valada pronksi. Tegu on väga ammusel ajal klubile Autom-Unic Volgogradi vatehnikahuviliste poolt kingitud keraamilise vaasi koopiaga. Vaasi päästis Karu hukkamisest, kui tuntud "vanatehnikasõber" Sm.Kirss plaanis selle puruks visata aga Märt selle päästis. Sellest ajast tolmus karikas kapi otsas. Nüüd saab vana ja eht-nõukogulik vaas uue elu: parima tulemuse talvisel vanatehnikarallil sõitnud Nõukogude päritolu auto juhi nimi graveeritakse karikale ja järgmise rallini on see tema valduses. Eriotsusena graveeritakse sinna peale nelja eelmise ralli kiireimate nimed(kooskõlastatud karika väljapanijaga):
2002 Talveralli idee algataja ja autol Iz-412 "Uno Aava vers.2" alati esimesena kohal olnud Tõnu Piibur
2003 Priit Veski, MZMA-408 "Uno Aava vers.1"
2004 Peeter Velper, M-408. Jagas tegelikult esikohta Karu(Vaz 2101) endaga, kuid vanem auto ja stiilsem välimus andsid absoluutesikoha.
2005 Margus Künnap, Iz-412 "Rally", absoluudi teine.

Teise Rändkarika panid välja Eve Piibeleht ja Margus Künnap. See antakse vanimal autol ralli lõpetanud sõitjale. Tegu on kunagise Automi esimehe Enno Piibelehe nimelise rändkarikaga. Eve isa Enno oli rahvarallide ja vigursõitude korraldaja ja kindlasti mäletavad paljud veel sellist klepsu paljude autode klaasidel, kui "Autom Sõidumeister". Ka see oli üks Enno Piibelehe tegevusi. Karikas igati aus, puidust alusel hõbedane 1959 aasta Dodge. Margus ei mäleta, kuidas selline tuliuus asi ammusel ajal tema kätte sattus, kuid nüüd saab teine kapiotsas konutanud uhke auhind uue elu.

Kahjuks olen hetkeks suutnud üles võtta vaid esimese karika, teisest püüan pildi tekitada esmaspäeval.
[Pilt: img44221ai.jpg]
[Pilt: img44249tl.jpg]
[Pilt: img47458eq.jpg]
#62

Palun kõigil osalejail saata mulle kas siin PM või siis email priit@hobiklubi.ee alljärgnevate andmetega: mitu inimest on transpordivahendis, mitu tahab ööbida(automaatselt nii õhtu-, kui hommikusöök, kokku siis 150 krooni), mitu tahavad vaid õhtul süüa(70 krooni). Eeldan, et lõunal tahavad kõik süüa.
Numbrid lähevad trükki, kätte saab vast kolmapäeva õhtul või neljapäeval. Kellel on kirjas eelmise aasta number, saab sama tagasi, v.a. Jansa, kes saab 240Big Grin Uustulnukad saavad numbrid suvalises järjekorras.
#63

Kohe tuleb JUHEND
#64

paluks ajakava ja täpsemat infot ürituse toimumise kohta!uustulnukana ei oska midagi plaanida,ega arvata.
#65

Võistlusjuhend
Uunikute Talveralli 2006
“Reval-Wesenberg jõuvankrite võiduajamine”
11- 12. veebruar 2006, Tallinn-Rakvere

1. PROGRAMM
Toimub võiduajajate eelregistreerimine veebiaadressil http://forum.automoto.ee uunikute alarubriigis
Umbes teisipäev, 7. veebruar 2006 avaldatakse samas täpsem võistlusjuhend.
Registreerunud võiduajajatele jagatakse soovi korral laiali rallinumbrid neljapäev- reede, 9- 10 veebruar 2005 aadressil Nõmme-Kase 12, Tallinn.
Avaldatakse võiduajamise stardinimekiri samal veebiaadressil.
Laupäev, 11. veebruar 2006
07.30-07.45 nägude kontroll ja autode kiitmine
07.50 - võiduajamise avamine
08.00 - esimese auto start

2. AEG JA KOHT
Võiduajamine toimub 11. veebruaril stardiga Tallinna Lasnamäe Maksimarketi (aadress otsige ise) juures. Ralli finiš on Rakvere Kutsekeskkoolis (www.rak-kkk.edu.ee ).
Võistluskeskust ei ole ega tule. Info võistluste kohta: tel 52 99 160, 56 78 967
priit@hobiklubi.ee, mail@unic.ee, kaspar.noor@hansa.ee

3. KORRALDAJAD
Võistluse korraldavad MTÜ UNIC koos moraalsete toetajate ja teiste aktiivset talvepuhkust nautivate vanatehnika harrastajatega.
Zürii: Tekitame vastavalt vajadusele
Võiduajamise juht: vist peab Priit Veski olema
Peasekretär: äkki on vabatahtlikke siresäärdeid kirjutajaid??? Siiani pole selliseid olnud, ainult omad abikaasad ja sõbrad läptoppidegaL
Tulemused: Priit Veski.
Rada koostasid ja märkisid: Priit Veski, Tiina Veski
Kohtunikud rajal: Priit, Kaspar, Tiina, Tõnis, Lembit, Rauno, Alar, Tõnu jpt head inimesed.
Tehniline kontroll: Milleks siis ülevaatuspunktid on?
Võistluste direktor: Vastutada ei taha keegi :)

4. MÄÄRANG
Võiduajamine viiakse läbi vastavalt vanatehnikahuviliste peades tekkinud reeglitele kehtivat Liiklusseadust ja Liikluseeskirja järgides ning kaasmaalaste elamist mitte segades.
Võiduajamise võistlusklassid:
1.1. Autod mudeli esmamainimise aastaga 1980 ja varem, kuid mitte uuema väljalaskeaastaga, kui 1984
1.1.1. sõiduautod
1.1.2. invaliidikärud
1.2. Mootorrattad
1.2.1. Külgkorviga (sest külghaage on kole sõna) mootorrattad
1.2.2. Soolomootorrattad
1.3. Veoautod ja bussid
Võiduajamise põhidokument on rajalegend ehk Road Book koos seal sisalduva Ristsõnaga.

5. VÕISTLUSTE KIRJELDUS
Võiduajamine toimub üheringilise sõiduna, mis on jagatud kaheks osaks, kumbki kolmeks lõiguks ajakontrollpunktide(AKP) vahel. Mõlemal osal võib(aga ei pea:) olla üks salajane ajakontrollpunk(SAKP). Kogu võiduajamise rajale on märgitud 23 kontrollpunkti(KP), mis on kantud legendile. 12 KP’d asuvad esimesel osal ja 11 KP’d teisel osal. Nendes KP’des tuleb leida vastus Ristsõnas esitatud küsimustele ja lahendada ära Talveralli 2006 Ristsõnas esitatud põhiküsimus.
Soodsate ilma- ja inimressursside olemasolul ning kõigi muude positiivsete nähtuste kokkulangemisel on rajal kuni 5 lisakatset(LK), mis toimuvad üheringiliste sõitudena. Rajalegend ja fikseeritud stardiajaga ajakaart antakse igale võiduajamise meeskonnale kätte vahetult(u. 30 sekundit) enne võiduajamise vahendi starti.
Võiduajamise ametlik aeg on võiduajamise juhi mobiiltelefonis võiduajamise päeval “tiksuv” kellaaeg ja/või muu tema poolt aksepteeritud ajanäitaja väljatrükitud kellaaeg. Ajanäitajaid tutvustatakse stardis.

6. JÕUVANKRID EHK VÕIDUAJAMISE VAHENDID
Võiduajada võib kõikidel automobiilidel ja mootorratastel, millised vastavad Eesti Vabariigis avalikel teedel sõitmiseks mõeldud sõidukitele kehtestatud nõuetele ja millel on kehtiv liikluskindlustuspoliis.
Võistluste ajal kehtib Eesti liikluskindlustuse seadustik.
Kiiver ei ole kohustuslik, kuid soovituslik kõigile võiduajamisest osavõtjatele. Kõige sobilikum on vana, vahendiga samaealine kiiver või spetsiaalne nahkmüts. Mootorrattaga võiduajajatele kehtib LE.

7. VÕIDUAJAJAD
Võiduajamise meeskonna moodustavad automobiili või mootorratta juht ja temaga kaasas olevad isikud. Meeskonna suuruse maksimaalse hulga määrab ära iga konkreetse vahendi istekohtade arv. Meeskonna suurus võib võiduajamise käigus muutuda võiduajamise trassilt peale korjatud kenade hääletajate või võiduajamisest loobunud isikute arvelt.
Võiduajamine toimub kõikide võiduajajate isiklikul vastutusel eeldusega, et vahendite juhtide näol on tegemist oma tegevusest aru andva ja vastutusvõimelise isikuga, kellele on riiklikult omistatud liiklusvahendi juhtimise õigus.
PS! Liikluspolitsei poolt nõutavate dokumentide nimekiri võiks võiduajajatel endal selge olla.

8. KINDLAD KOHUSTUSED
Võiduajamise vahendi juht PEAB OLEMA KAINE!!! Peale võiduajamise vahendi parkimist öisesse lokatsioonipunkti on lubatud asuda ka temal joovastavaid jooke nautima, kuid kohustuseks jääb võiduajamise vahendi puutumatuse tagamine joobes sõitasoovijate eest.
Kõikidel võiduajajatel on tungivalt soovituslik kanda stiilipuhtaid rõivaid, olla kogu võiduajamise aja heatujuline, abistada igakülgselt teisi võiduajajaid, mitte rikkuda liikluseeskirja ja mitte mingil juhul teha avariid. Samamoodi on vajalik mõistlik napsuvõtmine nii võiduajamise käigus kui õhtusel meelelahutamise ajal, lõputu naljatamine ja üldise hea meeleolu loomine. Veel on tungivalt soovituslik oma võiduajamise vahendit aega ja raha kokku hoidmata, kuid siiski mõistuse piirides, kaunistada vahendi ajastu kohase atribuutika ja kujundusega.
Ööbimise ja toitlustamise kulud on võiduajajate enda kanda. Korraldaja püüab teha kõik endast sõltuva, et nii ööbimist kui toitlustamist tagada. Kuid ka nemad ei ole kõikvõimsad, seega võib esineda kergeid tõrkeid.
Iga meeskond on KOHUSTATUD võtma kaasa ühe KIRJUTUSVAHENDI, soovitulik on ka taskulambi, lumelabida ja taskukalkulaatori olemasolu.
Korraldajate kallal vingumine on keelatud. Igakülgne abi ja hea nõuanne seevastu teretulnud.

9. ÜLDISED KOHUSTUSED
Võistlustrassi läbimisel peavad kõik võiduajajad viibima automobiilis sees. Automobiili välispinnal magamine või muu viibimine ei ole soovituslik, samuti pole mootorratta sisemusse tungimine hädavajalik(a’la maakera sees on veel teine maakera, mis on välimisest suurem). Samamoodi ei ole liikumise pealt võiduajajate meeskonnavahetus soovituslik. Need manitsused on tingitud Vanasõidukite Sajandisõidul aastal 2000 aset leidnud tasuta tehtud kaskadööritrikkide valguses:)!
Kolmandaid isikuid automobiilides ja mootorratastel viibida ei saa, sest kõik sellised loetakse automaatselt võiduajajateks.
Lisakatsetel ei pea kõik võiduajajad olema automobiilis ja kiivrid peas. Võib esineda lisakatseid, kus võiduajamise vahendiga on lubatud sõita AINULT selle juhil.
Stardijärjekord määratakse organisaatori poolt võiduajamise eelregistreerimise alusel, kuid teatud piires võiduajajate soovidele vastu tulles.
Võistlute käigus on võiduajamise vahendi hooldamine, remont ja tankimine lubatud kogu võiduajamise trassil, v.a. lisakatsete alal.

10. TULEMUSED
Võiduajamise tulemused ja võimalikud karistused rajalt väljendatakse preemia ja karistuspunktides.
Meeskond, kellel on kokkuvõttes suurim punktisumma, on võistluste võitja. Võrdse lõpptulemuse korral on parem see meestkond, kes sõitis vanema vahendiga. Vajadusel määrab paremuse rataste arv, katuse olemasolu ja veorataste arv just sellises järjekorras.
Kontrollpunktid(KP)
KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele. Vastuse tähemärkide arv on punktiarvestuse aluseks.
Ajakontrollpunkt(AKP)
AKP on koht Maarjamaa kamaral, mis on märgitud legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse punkti jõudmise aeg. Võiduajamise legend, nagu juba kirjutet, on jagatud lõikudeks AKP’st AKP’ni ja selleks on antud kõigile täpselt ühesugune aeg distantsi läbimiseks.
Aega ühest AKP’st järgmisesse jõudmiseks väljendatakse minutites Road Book’is oleva ajagraafikuga.
Näide: AKP-0(start) kuni AKP-1 etteantud aeg 45 minutit. Selle sisse kuuluvad kõik LK’de ja KP’de läbimise ajad lõigul.
Iga meeskond arvutab ise oma stardiaja alusel järgmisesse AKP’sse jõudmise ideaalaja.
Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +45 minutit ehk 09:08.

Lisakatse(LK)
Lisakatse on kinnisel rajal toimuv kiiruslik sõitmine stopperi vastu paigalstardist peatumisega stoppjoonel. Stardijoon ja stoppjoon näidatakse ära LK alguses. LK vabakäe skemaatiline joonis asub LK stardis. Ei ole selle võiduajamise olulisim katse vaid lihtsalt väike vaheldus. Nende toimumine EI OLE KINDEL kuni katse toimumise alguseni, samamoodi rajajooniste olemasolu selgub katse stardis. LK’l võivad vahendis viibida AINULT KIIVRIGA võiduajajad!!! Kõik teised meeskonna liikmed ergutavad ohutust kaugusest. LK on mõõduvõtuks, et kellel siis ikkagi on “kõige pikem ja jämedam”. Mingisugune paremusjärjestus ometigi tekib ja hea tunde parematele kindlasti tekitab.
Preemiapunktid rajalt
Vastava KP vastuse tähemärkide arv annab kokku iga KP preemiapunktide summa. Iga õige täht annab 1 punkti.
Õigesti lahendatud võiduajamise põhiküsimus annab eraldi juurde 100 preemiapunkti.
Karistuspunktid rajalt
Karistuspunkte jagatkase KP’de mitteläbimise, ajalimiidi(AKP’des) suure rikkumise ja lisakatsete(LK) tulemuste eest ja need lahutatakse lõpuks teenitud preemiapunktidest.
Läbimata KP, milleks loetakse ristsõnas puuduv TÄIESTI ÕIGE vastus, annab 10 karistuspunkti.
AKP’sse saabumise täpsus on +/- 1 täisminut ja aega märgitakse TÄISMINUTITES, sekundid ei ole olulised.
Näide: Ideaalaeg AKP’sse jõudmiseks on 14:15:00. Kui Meeskond jõuab 14:13:59, siis ta saab 10 karistuspunkti(1 minut varem); 14:20:59, siis ta saab 4 karistuspunkti(4 minutit hilinemist); jõudes 14:14:00 - 14:16:00, saab 0 karistuspunkti.
AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti.
AKP’sse hilinemine: iga minut 1 karistuspunkt.
LK parim tulemus(katsevõit) annab 0 karistuspunkti, teine koht 2, kolmas 3, neljas 4 karistuspunkti jne...
Tegelikult on selleks FIA’l välja töötatud isegi erivalem, kuid me ei viitsi kõrgema matiga tegeleda. Seal nimetatakse punkte testitulemuseks. Hariduslikus mõttes näeb see valem välja selline: 100 / autode arv * testitulemus. Näiteks osalevaid autosid on 53, meeskond saab katsel kuuenda tulemuse ehk testitulemus on 6. 100/53*6 = 11,32 karistuspunkti. Kes see viitsib arvutada???
Lõpptulemus
Lõpptulemus ja koht saadakse preemiapunktidest lahutatud karistuspunktide summa põhjal. Näiteks on Ristsõna lahenduse eest saadud 189 preemiapunkti, AKP’sse hilinemise eest 34 karistuspunkti ja katsetulemustelt 20 karistuspunkti. Kokku on lõpplik punktisumma 189-34-20=135 punkti.

11. PROTESTID JA AUHINNAD
Proteste raja läbimise kohta saab esitada võiduajajate sugulastele, sõpradele ja tuttavatele. Korraldajad protestidega ei tegele.
Proteste tulemuste kohta saab esitada kõvahäälselt kaasvõiduajajate kuuldes õhtusel koosviibimisel peale võiduajamise tulemuste avaldamist. Korraldajad sellise protestiga ei arvesta, sest korraldajate otsus on lõplik!
Protest ja protestimaks “üks suur õlu” tuleb üle anda võiduajamise juhile. Protestimaksu ei tagastata, kui protest osutub alusetuks või juhil on suur jänu. Igal juhul on protest alusetu ja jänutab ka alati, seega ... tegeleme sõbralikult HOBIGA ja ärme hädalda.
Võistlustel absoluutselt parima tulemuse saavutanud võistkonda autasustatakse. Millega, on selle hetkeni selgusetu.
Kõikide klasside kolme paremat võistkonda autasustatakse kestvate ovatsioonidega. Organisaator ja võiduajajad võivad panna välja eriauhindu teistele võistluses osalenud võistkondadele või võiduajamise ajal sünnipäeva tähistavatele kodanikele. Kindlasti toimub ka sooline diskrimineerimine ja nõrgema sugupoole esindajatest võistkondade juhid võivad saada lisaks meeste kestvatele kiiduavaldustele ka muid auhindasid.
Välja antakse kaks rändauhinda, parimale Nõukogude autole ja vanimale võistluse lõpetanud autole.

PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!
[attachment=22538]
#66

Palun igaks juhuks kinnitust, et AKP-des kella ei nullita. Mullu panime sellega puusse (ja mitte ainult meie).

Näiteks: AKP1 ideaalaeg on 45 min. ja AKP2 ideaalaeg 50 min. Kui AKP0->AKP1 läbime 55 minutiga, siis selleks, et õigeaegselt AKP2-s olla, tuleb AKP1->AKP2 läbida 40 minutiga. Kas nii on õieti aru saadud?

Ette tänades, Margus
#67

Ei, Margus. See aasta on ka nn. neutraalaeg. AKP0-AKP1 aeg 45 min, siis peab AKP1 kohal olema ka täpselt selle ajaga. Näiteks start Maksist 8:15, siis järgmise AKP ideaalaeg on 9:00.
Kui eelmisel aastal jooksis ka kiiruskatsel oodates aeg edasi ja see tekitas paljudele kaotust, siis see aasta lüüakse lõigu aeg AKPs kinni ja järgmise lõigu stardiaeg läheb käima kiiruskatsele startimise kellaajal. Jõuad näiteks AKP1'te 8:50, saad trahvid kätte(varem jõudmine) ja lähed elavas järjekorras katsele 8:55, mis ongi järgmise lõigu stardiaeg. Sinna liidad siis juurde näiteks 1:15 ja saad teada, et AKP2 ootab Sind 10:10.
Katsed on esimesel poolel kõikide lõikude ees, päeva teisel poolel ainult viimase lõigu ees. Lõunalt starditakse regrupeeringu korras ehk nagu kõik eelmisedki korrad, kes valmis, see rivvi. Neljanda lõigu lõpus - viienda alguses ei ole katset, seal on AKPsse jõudmise aeg ka uue lõigu stardiaeg.
#68

milla see viimane hetk on öelda kindel jah/ei ?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
#69

tüütan korraldajaid veel oma küsimustega.mis kell on hommikusöök ja mis kell algab pühapäevane start,kogunemine või mis iganes?tänan
#70

Pühapäevane start ja hommikusöök algab kl. 07.00 "Säästumarketi" tagant parklast.
#71

Sooviks rohkem infot teise päeva kohta. Start ja hommikusöök kl 7?:S

Varuosad, uued ja kasutatud rehvid! maario@carbox.ee 5659502
#72

Teine päev on tavaliselt olnud ärkamine, hommikusöök ning iga roju oma koju. Big Grin Mis kellast mis kellani hommikusööki antakse (et siis selle järgi ärkamist planeerida), selgub laupäeva õhtul ma arvan.
#73

Ma sain kah aru eelnevalt osalenute jutust, et teise päeva kohal olek pole just 100% oluline, kuna ajasõitu kui sellist pole..aga Sm Tasku väljend "Start ja hommikusöök" tegid ärevaxSmile

Varuosad, uued ja kasutatud rehvid! maario@carbox.ee 5659502
#74

Head noored vanatehnika ja rallyhuvilised!

Lugege ülesriputatud teateid ja juhendeid - seal ju kõik kirjas.
#75

Mõned OLULISED teadaanded siis. Tulin just Rakverest ja nüüd on peaaegu kõik asjad paigas.
Esiteks: lugege Juhendit, kus on enam-vähem kõik eluks vajalik kirjas. Ralli õuvankritega sõitmise osa, mida me siin korraldame, lõppeb laupäeva õhtul peale KKK katset. Siis lähevad vahendid kenasti tuttu ja võiduajajad sööma ja midaiganes muud tegema. Lõpetamisel osalemine ei ole kohustuslik kellegile, üldse ei ole kohustust ka lõpuni jõuda. See on tungivalt soovituslik ehk vahend ja LE täitmine peaks olema korras. Siiski, need, kes mingi auhinnalise koha(pange tähele, auhinda, kui sellist 100% ei luba), peavad ikka khal olema. Kui pole, saab selle järgmine. Lihtne.
Pühapäev on VABAKAVA päev. Hommikusöök on 08-10 kooli sööklas ja pärast seda igaüks ise teab, mida teeb. Keelatud ei ole sama rada teistpidi läbida, otse koju sõita, vanaemale külla minna, migaiganes Teil pähe tuleb. Keelatud pole ka õhtul lahkumine, öösel lahkumine jne. Peaasi, et lahkudes oleks JUHT kaine. Muud palvet nagu polekski.

Ööbimine. Kuna palusin saata kas PM või email, siis paremate ööbimiskohtade saamisel on eelistatud need, kes on oma selge soovi juba avaldanud. Koolil on ruumi küll, kuid ikkagi on teatud piird inimeste mahutamisel, õigemini mugaval mahutamisel. Pisut ebamugavamalt panevad nad ka 1000 inimest magama aga see pole eesmärk. Üldse on ralli liigne populaarsus probleemiks ... seda just talvisel ajal nii suure seltskonna mahutamisel. Suvel poleks muret...
Hetkel on 100% kindlalt olemas 125 kohta korralikes tubades mahutavusega 2-6 inimest. Vajadusel saab kohti veel juurde. Praeguse kellaaja seisuga on mulle KINDLALT ööbimiskoha vajadustest teada antud 103 inimese kohta, osad on küll raha üle kandnud ehk rallile tulemas aga sööjate-magajate arvu ikka ei tea. HOMME hommik on viimane tärmin, sest me peame Vihulasse ja Rakverre siiski enam-vähem täpse arvu suutma anda. On ikka vahet, kas teha süüa 150'le või 200'le inimesele. Seega kõik, kes Te veel ei ole mulle PM'i või meili saatnud, tehke seda KÄHKU. Viimastel-hapupiimastel tuleb hakata magama veidi ebamugavamates tingimustes.

Õhtune programm. Et nagu alati võtab meil tulemuste kokkulöömine aeg, siis jääb söögi ja autasustamise vahele aega. Seda on plaanis sisustada ajastukohase diskomuusikaga ja üks ontlik koolidisko sel ajal maha pidada. Milline see TÄPSELT välja tuleb, selgub vaat et kohapeal.
Vahepeal on selgunud tõsiasi, et oma kohalolekuga austab uuniklasi Eestis enim historic-sportvõidusõitu meenutava MosseLiiga vokaal-instrumentaalansambel "Fast Moskiitos". Osad mehed võitlevad enne seda ka rajalBig Grin Tegu siis ehedaima amatööridest spordimeeste kinopundiga ehk täpselt see, mida ka kogu Talveralli on. Et Muuseumipapat on ka hoiatatud suruõhuorkestri vajalikkusest või vähemalt mõnest kompressorpasunast, siis mis sellest lõpuks välja võib tullaRolleyes Seega saab raudselt jalad saalipõrandaga kokku teha ja igasugu laule kaasa laulda. Kehtima jäävad nõuded MÕISTLIKULE napsuvõtule ja muule korralikule käitumisele, sest me oleme niigi kogu kooli personali juba ette sõbraliku ahastuse äärele viinudBig Grin Hommikul 7:30 helistas vanem sugulane, kes ühikas oma pensionikõrvast teenib, et "millega te ometi tegelete???"
Et tegu on kooliga, siis peale söögi muud sealt ei saa ehk too va vedelam asi tuleb igaühel endal kaasa võtta(õnneks pole poed ka kaugel). Lubatud on mõistlikuse piires napsutamine, olemas ka välitingimustes tubaka põletamise koht. Peale seda, kui auhindamine on toimunud, võib kahe eelmise aasta kogemustele tuginedes uskuda, et edasine töö toimub sek(s)tsioonides. Kuna tegu on siiski ühe suurema asustatud punktiga Eestis, on mõnusa jalakäigutee kaugusel vähemalt kaks ööklubi. Näiteks ööklubi O2, kus on sel öösel Ibiza Night aga mõnikord pekstakse ka politseinikke koomasse, või siis ööklubi Carola, kus on niisama tantsuvihtumine. Eks neid kohtasid ole seal veel ehk kes tunneb tungivat soovi tõsisemalt möllata, peab linnapeale minema. Muidugi võime me kohapeal teha koos otsuse ja mõne kohaliku kõrtsi vallutadaBig Grin Kuid, nagu öeldud, on enamus päevasest rallist ja 285 kilomeetrist piisavalt väsinud, et peale kolmandat õlut hakkab padi koleda häälega kutsuma...

Veel olulist: numbrid on mul käes ja kes tahab, saab neid kätte Nõmme-Kase 12 täna REEDEL mingi mõistliku kellani. Peale seda on nad mul kodus, ka sealt saab vajadusel kätte. Kunstneer 5299160
Aga juhtus selline asi, et keegi kuskil ei saanud failist aru ja pani numbrid lihtlabaselt 00-95. Seega ei ole mul seekord kolmekohaliseid numbreid ja ka Hr.Kivi Saab'ile peab kuidagi kaks üheksat kleepsule tekitama. Aga pole hullu, käsitööga peaks iga uuniklane ju hakkama saama.
#76

Stardiajad eesmisel lehel.
#77

Jutulind ja Merx ehk siis Lembitu Ling see aasta off... Elu tuli vahele.
#78

PlyVal64 Kirjutas:Iga meeskond on KOHUSTATUD võtma kaasa ühe KIRJUTUSVAHENDI, soovitulik on ka taskulambi, lumelabida ja taskukalkulaatori olemasolu.
Aga traditsiooniline 10 krooni?Smile

Cinquecento
#79

PlyVal64 Kirjutas:Söögirahade maksmine: PALUN kõigil püüda võtta kaasa oma meeskona jaoks võimalikult täpsed summad, seda eriti lõunasöögi eest maksmiseks!!! Nimelt kasseeritakse võiduajajate lõunaraha sisse AKP1's, kuskohas Te enne Road Booki ja ajakaarti tagasi ei saa, kui papp makstud. Seal on "kuri" Kaspar...


...Sama asi saab olema õhtuse söömise ja magamisega. Peale viimase LK lõppu, kui vahendid pargitud ja kaasvõiduajajatele kaasa elatud, ootab Teid valvelaud, kuskohas on jälle "Kurjad" korraldajad, kes siis söögi ja magamise papi sisse kasseerivad ja vastavad talongid väljastavad.

Kas ma olen pime või ma ei näe? Aga ei suutnud kusagilt leida lõunasöögi hinda Rolleyes Õhtusöök on 70, ööbimine 80eek per nägu. Aga lõuna? Smile
#80

Kahjuks õnnestus mul ralliettevalmistusi tehes haigeks jääda, niiet arvatavasti võib nr 56 Jesper Saron Ford Escort Mk.I ka maha tõmmata Sad
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne