Projekt võrr
#1

Tahan küsida mõned küsimused võrrivõidusõidu spetsidelt( ja teistlelt kes seda asja jagavad).Kõigepealt küsin reed valve klappide kohta: palju säänsed maksavad? Rääkisin Krestinovitega ja nemad väitsid, et võrri mootori ajab hästi tuuri vana Moskva karburaator mitte sae karburaator.Vastab teie arust tõele? Vaatasin Vootele pildigaleriid portaalist pilt.ee ja seal oli kolbide külgede peale tehtud sellised "sisselõiked".Kus need täpselt asuvad? kanalite kohal. IZ350: ühes teemas rääkisid, et sul on resonaatorkambri joonised. Saadaksid need ehk mullegi?( karlerik110@hot.ee ) Otsisin "liikmete rataste" alt vootele võrri projekti lugu, aga ei leidnud.Kus see veel on?Rolleyes Aajah... Kui palju sae süüde maksta võib?

Eks neid küsimusi tuleb juurde, aga palun ärge põlake mind ära! Võrriga olen niivõrd kuivõrd kodus aga mõned küsimused ikka tekivad.

Abja võrrituuning
Vasta
#2

See ka veel, et mis firma laagreid peaks mootoris kasutama? (väntvõll, sidur)

Abja võrrituuning
Vasta
#3

Ise olen proovinud nii sae karpat kui zidi oma. Sae karpa poolt räägib ülihea seadistamisvõimalus - saad kruvikaga väga täpselt segu paika keerata kõrgete ja madalate pöörete jaoks. Samas oli sellega madalatel pööretel üpris vähe jõudu, kõrgetel aga lippas hästi. Zidi karpaga tõmbab hästi kõikidel pööretel, kõrgetel pole minek nii hea kui sae omaga.
Sae karpa puudus on ka vajadus mingisuguse gaasihoovastiku järele, kuna gaasi admine käib pöördhoovaga. Vähemalt minul läks mitmel sõidul tross pooleks.
Sisselõiked asuvad kanalite kohal ja teoreetiliselt peaks parandama kõrgetel pööretel gaasivoolude liikumist karteris. Sae süüdet oli vist müügis Looduse poes (las keegi täpsustab) ja hind 400 ringis. Endal on ka üks üleliigne.
Laagrid on hea panna kinnised, aga karteri sissepoole jäävad tihendid võib eemaldada paremaks õlituseks.
Vasta
#4

njaa... Et Sul on üks üleliigne sae süüde.Ega kedagi ei sega, kui ma küsin Vootele käest palju maksab? Kas oskad umbes öelda palju reed valeve klapp maksab, ja kas kuidagi ilma selleta ei saaks hakkama? Vootlele kas Sa ei saaks mootorist teha lähemalt pilte? Kas Sul on olemas resonaator kambri joonised? Ega Sul ei ole võimalik neid mulle saata? (karlerik110@hot.ee)

Abja võrrituuning
Vasta
#5

Palun väga - mõned pildid:
http://www.pilt.ee/photo/712614/17484971/
www.pilt.ee/vooteleaer
Vasta
#6

Jah neid olen näinud. Mis laagreid Sina kasutad oma võrrimootoris?

PS! Vootele tule msn-i!

Abja võrrituuning
Vasta
#7

Vootele ütle palun kui sügav see sisselõige kolvis on.
Vasta
#8

Ja seda ka et, kas need sisselõiked asuvad välja- või sisselaske kanalite kohal.

Tänan.
Vasta
#9

sisselaske
Vasta
#10

Mis kepsu sa kasutasid,kust said ja palju maksis?
Vasta
#11

Sisselõiked on enam-vähem silindri alumise liitepinnani või 1mm rohkem. Samasugused sisselõiked peb siis kolvile ka tegema, muidu pole tolku.
Kepsu sain www.emot.nl, alumine sõrm on 16mm ülemine 12mm, sellele sobiv L-rõngaga kolb on ka samal saidil müüa. Väntvõlli sõrme ava peab 16mm peale puurima või siis hoopis uued hoorattad treima. Mõlemad on suht täpsed tööd, milleks läheb vaja koordinaat pinki jms.
BTW kepsu ja väntvõlli vahetus ei anna mootorile jõudu juurde. Küll aga väheneb tõenäosus, et kepsulaager sisse kärssab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne