Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Kui eelarve piiratud siis Volvost.Seda mida Volvost teha annab võib näha Rootsi saitidelt.Arvele saab kui järgid kõiki nõudeid mis esitatud iseehitatud autole.
Postitused: 2,682
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
kas mingeid täpsemaid vihjeid ka saaks, ntx millisest volvost?
ja mis masina esisilda kasutada?
Postitused: 352
Teemad: 37
Liitus: Dec 2003
Maine:
5
Mina jälle soovitaks mõnda väga vana masina jäänust. Soovitavalt enne 1940, või siis sõjajärgset "vanakest". Siin Eestis on selliseid juba lootusetult rikutud autosid üsna palju. Originaali neid ilmselt enam keegi ei taasta, selliseks hobiks aga kõlbaksid nad imehästi. Võiksin soovitada näiteks väikest Mersut, BMW-d, DKW-d vms. Sinu toodid linkidel on algsest masinast küll üsna vähe ära kasutatud, mina soovitaks siiski improviseerida selliselt, et masin äratuntavalt õiget marki edasi kannaks.
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Pisike, kuid stiili osas väga palju muutev probleem Eesti seadustes on porilaudade nõue. Teine küsimus on mootorikate, ma ei ole küll kindel, aga kas mitte see ka nõutav ei olnud. Ülejäänu peaks vast olema seaduse piires 'iseehitatu' nime all teostatav.
Postitused: 3,086
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
57
Iseehitatule on ikka palju rohkem rodi-stiiliga mitteühilduvaid nõudmisi. Hetkega tuleb pähe "sanga" ehk turvakaare nõue, turvavööd, tuled-viled...
Ümberehitus juba originaalis lahtisest autost peaks seaduste järgimise mõttes kõige lihtsam olema.
Tervikuna on sellise projekti keerukus muidugi üsna uhke.
Postitused: 2,682
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
ehk on kellegil mõnda sellist toorikut aiataga vedelemas, või peaks selle ostumüügi alla kirjutama.
tegelt raam polegi nii suur probleem selle asja juures, rohkem tekitab muret esisild.
täpselt ei tea, kuid minuarust ei suhtu arkimehed karpamootoritesse hästi, mõtlesin kasutada mingit v6 pritsungmootorit mis peaks olema mehaanilise pritsungiga - ehk on kellegil mõni siuke mootor vedelemas?
tagasillaks paneks toyota hiace silla mis pidi suht vastupidav olema (on endal olemas).
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Jäik esisild nagu esimeses postis oleval teisel lingil, on näiteks 25a. vanadel mersu kaubikutel, 207 jne. Ma ei ole küll kindel, aga vististi ka lehtvedrudel. Silla laius on muidugi iseasi, kas sobib.
Hiace sild peaks täitsa hea olema.
AGA V6 ei ole kohe kindlasti mitte rodi mootor! Kui V8t ei saa endale lubada, siis juba R6, aga mitte V6. (või äärmisel, äärmisel juhul R4)
Kui ütled, et raam ei ole oluline, siis kuidas plaanid, raami ise teha? Võib-olla oleks hea võtta juba esisild koos raamiga? Soovitavalt mõnelt kaubikult, kuna neil on tugev sirgete taladega raam, mitte nagu uuema aja sõiduautodel, kabiini perimeetrit järgiv ja rohkete kumerustega.