Pass isegi netis üleval:
margus61 Kirjutas:Siin peaks vist kirjas ka olema "Ustroistvo i ekspluatacija..." all....
Veel üks oluline küsimus: kas sildades, käigukastis, mootori karteris ja portaalides on õli piisavalt? Õige õlitaseme kontrollimiseks on jõuülekandeseadmetel kontrollavad, mis suletakse 5 mm läbimõõduga kruvi või poldiga. Kõik määritavad/õlitatavad kohad ja kontrollavad on märgitud oranži värviga. Õige õlitaseme korral voolab õli nendest tasakesi välja, kui kruvi pealt ära (töötamisel peavad kruvid muidugi küljes olema).
Alustan siis eestpoolt:
1)Mootori karter - kontrollvarras õhufiltri pool küljel (oranži otsaga),
plastmassist korgiga täiteava silindrikatte ja õhufiltri vahel mootori eespoolsel küljel.
2)Siduri survelaager - paar tilka õli sellesse kuuliga suletud avasse seal
kütuse/õlipaagi juhipoolse alumise serva ääres enne iga tööpäeva algust. Kuuli lükkad õlikannu otsaga alla ja tallad töötava mootori korral sidurit üles-alla, õli läheb vaikselt avast sisse. Liiga palju ei ole kasulik õli panna (passis kirjas: нескoлькo кaпли ).
3)Käigukast - täiteava kangide (reeversi ja käigukangi) vahel, kontrollava
aku juures traktori õhufiltripoolsel küljel. Ise kasutan transmissiooniõli TAД-17п.
4)Esisilla portaalid - täiteavad eespool üleval, kontrollavad sisemistel külgedel pidurihoobadest natuke kõrgemal. Ise kasutan sama õli, mis käigukastis. Pidurihoobade pukside määrimiseks on portaalide alumisel küljel määrdeniplid.
5) Roolikarp - täiteava peal (~22 polt), kontrollava pole, õli sama.
6) Roolikarbi määrdeniplid - pritsiga määret sisse, kuni roolivarda vahelt välja hakkab tulema.
7)Auk kardaanitunnelil, kust paistab kardaani nuutidega osa - ise olen lihtsalt aeg-ajalt õli kannust peale kallanud.
8)Kardaani määrdeniplid - kummalgi ristil oma nippel, ligi pääseb siis, kui rool maksimaalselt ühele küljele välja keerata.
9)Tagasilla karter - õli täiteava peal (hüdrauliku all) tagumises osas, kontrollava tagumise otsa all nurgas. Õli ikka TAД-17п.
10)Tagasilla kardaanipoolne otsalaager - kuuliga ava, nagu sidurilgi, asub
hüdrauliku mootoripoolse otsa all. Õlitamise intervalli koha pealt jään vastuse võlgu, üldiselt mõni kord kuus paar tilka.
11)Jõuvõtuvõlli laager - kuuliga ava käigukasti tagumise otsa pealmisel osal. Õlitatakse masina kasutamisel statsionaarse jõuallikana, soovitav
igaks juhuks ~kord kuus paar tilka õli panna.
13)Tagasilla portaalid - kõik sama, mis esisilla portaalidelgi.
Kuuliga avadesse läheb tavaline mootoriõli ja niplitesse solidool (siiani pole vähemalt midagi halba sellest juhtunud). Kui midagi ununes või on vale, võiksid teadjamad täiendada, kirjutasin mälu järgi. Võib olla tead
õlitamiskaarti isegi, kuid meeldetuletus ei tee halba.