emmilised (suured mootorattad)
#1

et mis on vahet M750,URAL,DNEPR.
oleks hea kui saaks nõu
mida neist eelistada,soolokaks.
Vasta
#2

tann Kirjutas:et mis on vahet M750,URAL,DNEPR.
oleks hea kui saaks nõu
mida neist eelistada,soolokaks.

Soolokaks ei soovita ühtegi neist. Kui siis "miilitsa" Ural.
Vasta
#3

soolokaks kõlbavad nad kõik, kuid tahavad hoolt ja armastust.See on rohkem stiili ja suhtumise küsimus , millega sõita. Vene bokserid annavad kogemuse , mida ei saa millegagi võrrelda. Kui remonti ei viitsi teha ja luksepatöödes eriti tugev ei ole, siis on kogemused valdavalt negatiivsed. Aga kuna varuosad on võrreldes lääne tsiklitega kordades odavamad ja tehnilised lahendused Teise Maailmasõja tasemel, siis on remontimine suhteliselt lihtne. Ettevaatust , kui see vene tsiklitega jändamine ükskord selgeks saabm siis on pärast väga raske loobuda!
Põhimõtteliselt on jah Ural nagu kõige töökindlam, kuid piisavate teadmiste ja korraliku algmaterjali korral ei ole absoluutselt vahet, kas sõidad M-i, K, Urali või Dnepriga
Vasta
#4

ei saa jätta parandamata et ei ole olemas mootorratast M750 Wink
on K-750, K-750-M, M-72 jpt.

militaarmootorrattur
Vasta
#5

Puhh Kirjutas:Kui siis "miilitsa" Ural.
Äkki Puhh põhjendaks oma soovitust.
Sassi seletused vene ratta valiku kohta põhjendatud. Ainult selle Urali koha pealt jäi asi jälle lahtiseks.
Vasta
#6

Endal siis sõiduriistaks M61 ja seda juba päris mitu aastat. M 61 on Irbiti tehase toodang 650cc ja nn Urali eelkäija. Kogemused enamasti positiivsed, remontida lihtne ja suhteliselt odav, ainukeseks probleemiks on minu arvates,"rõhutan" minu arvates 6V generaator, mis tihti kipub alt vedama ja seda just kodust kaugemal ning jäik tagaotsBig Grin. Üldiselt on jah nagu sass mainis vene bokseriga omaette sõidukogemus nauditav ning suhteliselt mõnus kui on paigaldatud kiirem tagasild ning gaasikeeraja ei ole streetraceri fänn. Mõnusa podina saatel on lausa lust päikesepaistelisel päeval mööda maanteed kruiisida. Ise sõidan põhiliselt soolona, kuid registreeritud on korviga ning tuleb ette ka sõite korviga.
Vasta
#7

motamees Kirjutas:
Puhh Kirjutas:Kui siis "miilitsa" Ural.
Äkki Puhh põhjendaks oma soovitust.
Sassi seletused vene ratta valiku kohta põhjendatud. Ainult selle Urali koha pealt jäi asi jälle lahtiseks.

Arvamus sügavalt subjektiivne. Oma algupäras on suured rattad mõeldud külgkorviga kasutamiseks. Väga laialdast kasutust leidsid nad sotsialistlikus põllumajandussfääris ja nõukogude inimeste kodumajapidamistes. Ja ei olnud nad mitte lõbu jaoks, vaid täitsid sihtotstarbelist eesmärki.
"Miilitsa" Ural oli aga juba mõeldud soolorattaks, et lõppude-lõpuks panna piir "Jawameeste" kihutamistele ja eest ära sõitmistele. Nii ka läks. Seega stock-konditsioonis Ural arendab soolosõiduks piisavat kiirust, ja mitte selle juures veel laialilagunemise märke andes.

Puhh@külkorvihaige
Vasta
#8

Miilitsa Ural on täpselt sama ratas, mis laiatarbekaubana müüdav külkorviga Ural. Tagasilda ainult pandud kiirem differ. Värvid ja lisavarustus ka muidugi. Sama kiire reduktori võib panna mistahes "rasketsiklile".
Kahele miilitsa Uralile (üks külkaga ja teine soolo) olen teinud kapitaalremondi ja neid sisse sõitnud. Rohkem kogemust Uralidega ei oma. Siiani pole aru saanud, miks räägitakse Uralidest ülivõrdes.
Mootor on välja kasvanud vanast K750 mootorist. Selle mootori viga oli kepsulaagrite hävimine suurematel pööretel. Sama ehitusega (ja ka veaga) on ka Urali mootor. See, et Urale tehti ka krossikaid ja miilitsaversioone ei tähenda midagi. Lihtsalt Dnepri tehas erivarustuses rattaid ei teinud. Ju arvas N Liidu juhtkond, et ühes riigis pole kahte sellist tehast vaja.
Mina pooldan raudselt Dnepri mootorit, kuna seal kepsud saalede peal. Liuglaager on töökindlam sellise koha peal (tõestatud autoehituses).
Ise liiklen ringi K750 soologa. Eriline kihutaja ei ole. Siiski saan vabalt selle rattaga teel 90 kruisida.
Mina läksin aga teist teed, reduktori vahetamise asemel (kiire reduktor jääb ka natuke väheks) panin kõvasti kiirema neljanda käigu. Ideaalvariant oleks kiire reduktor ja natuke kiirem neljas käik. Mul aga aeglane reduktor ja väga kiire käik. 650 mootor ei jaksagi ainult seda käiku vedada (katsetatud). Käiguvahe liialt suur. 750 mootoril aga vääne suurem ja toimetab sellega hästi. Ainuke viga on kolmandalt käigult neljandale minemisega väike pausipidamine.
Kindlasti tuleb panna M-ilistele paberist õhufilter (uutel juba on). See pikendab tunduvalt mootori tööiga.
Vasta
#9

Paneme selle teema alla ka mõningaid pilte:
http://photofile.ru/users/zaycev/95186308/
Vasta
#10

TO. scorpio3331
Ega ei juhtu leiduma M61 detailkataloogi. Kas M61 on originaalis tagurpidi lingid, missugune esituli ja signaal?
Vasta
#11

Kust saada paberist koonusfiltreid?
Vasta
#12

Vanklermootoriga M-iline:
http://photofile.ru/users/vityok2906/365...nImageLink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne