Postitused: 47
Teemad: 16
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
27-04-2006, 16:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2008, 16:37 PM ja muutjaks oli
valdo.)
et mis on vahet M750,URAL,DNEPR.
oleks hea kui saaks nõu
mida neist eelistada,soolokaks.
Postitused: 2,642
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
soolokaks kõlbavad nad kõik, kuid tahavad hoolt ja armastust.See on rohkem stiili ja suhtumise küsimus , millega sõita. Vene bokserid annavad kogemuse , mida ei saa millegagi võrrelda. Kui remonti ei viitsi teha ja luksepatöödes eriti tugev ei ole, siis on kogemused valdavalt negatiivsed. Aga kuna varuosad on võrreldes lääne tsiklitega kordades odavamad ja tehnilised lahendused Teise Maailmasõja tasemel, siis on remontimine suhteliselt lihtne. Ettevaatust , kui see vene tsiklitega jändamine ükskord selgeks saabm siis on pärast väga raske loobuda!
Põhimõtteliselt on jah Ural nagu kõige töökindlam, kuid piisavate teadmiste ja korraliku algmaterjali korral ei ole absoluutselt vahet, kas sõidad M-i, K, Urali või Dnepriga
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Miilitsa Ural on täpselt sama ratas, mis laiatarbekaubana müüdav külkorviga Ural. Tagasilda ainult pandud kiirem differ. Värvid ja lisavarustus ka muidugi. Sama kiire reduktori võib panna mistahes "rasketsiklile".
Kahele miilitsa Uralile (üks külkaga ja teine soolo) olen teinud kapitaalremondi ja neid sisse sõitnud. Rohkem kogemust Uralidega ei oma. Siiani pole aru saanud, miks räägitakse Uralidest ülivõrdes.
Mootor on välja kasvanud vanast K750 mootorist. Selle mootori viga oli kepsulaagrite hävimine suurematel pööretel. Sama ehitusega (ja ka veaga) on ka Urali mootor. See, et Urale tehti ka krossikaid ja miilitsaversioone ei tähenda midagi. Lihtsalt Dnepri tehas erivarustuses rattaid ei teinud. Ju arvas N Liidu juhtkond, et ühes riigis pole kahte sellist tehast vaja.
Mina pooldan raudselt Dnepri mootorit, kuna seal kepsud saalede peal. Liuglaager on töökindlam sellise koha peal (tõestatud autoehituses).
Ise liiklen ringi K750 soologa. Eriline kihutaja ei ole. Siiski saan vabalt selle rattaga teel 90 kruisida.
Mina läksin aga teist teed, reduktori vahetamise asemel (kiire reduktor jääb ka natuke väheks) panin kõvasti kiirema neljanda käigu. Ideaalvariant oleks kiire reduktor ja natuke kiirem neljas käik. Mul aga aeglane reduktor ja väga kiire käik. 650 mootor ei jaksagi ainult seda käiku vedada (katsetatud). Käiguvahe liialt suur. 750 mootoril aga vääne suurem ja toimetab sellega hästi. Ainuke viga on kolmandalt käigult neljandale minemisega väike pausipidamine.
Kindlasti tuleb panna M-ilistele paberist õhufilter (uutel juba on). See pikendab tunduvalt mootori tööiga.
Postitused: 91
Teemad: 30
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
TO. scorpio3331
Ega ei juhtu leiduma M61 detailkataloogi. Kas M61 on originaalis tagurpidi lingid, missugune esituli ja signaal?
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kust saada paberist koonusfiltreid?