02-05-2006, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2007, 18:36 PM ja muutjaks oli da henk.)
Nii, sai siis endale orgunnitud üks forsseeritud nö šaakali mootor. Kardis kutsuti neid S-62, Š-62 jne mootoreid šaakali mootoriteks
. Mootori sain ühe kunagise kardisõitja käest, kes oli selle mootori ammu juba valmis teinud ja see oli lihtsalt seisma jäänud. Mootor oli kardi jaoks algselt tehtud. Sellele viitasid juba bensiini pump ja väjalase ka.
Delta projekti alustasin ma ainult raamiga ja seda projekti alustan siis ainult mootoriga
Raamiks tuleb siis tõenäoliselt Karpatõ raam, millele tulevad väiksed muudatused. Paak tuleks selle raamil kindlasti ära vahetada. Endal on tulnud mõte, et näiteks istutada sinna 638 paak. Ja siis veel teine sadul otsida/teha. Välimuselt tuleks veel väike gondel ka mõnda kohta ümber.
Välimuselt tahaks umbes sellises stiilis teha:pilt
Mootorist niipalju, et seal on päris palju ikka ümber tehud. Et loetleks siis mõned asjad
Sinna peaksin veel juurde tegema käimalöömis hoovastiku, sest see koht oli seal lihtsalt kinni.
Mõned pildid on muidu siin:pildid
. Mootori sain ühe kunagise kardisõitja käest, kes oli selle mootori ammu juba valmis teinud ja see oli lihtsalt seisma jäänud. Mootor oli kardi jaoks algselt tehtud. Sellele viitasid juba bensiini pump ja väjalase ka.Delta projekti alustasin ma ainult raamiga ja seda projekti alustan siis ainult mootoriga
Raamiks tuleb siis tõenäoliselt Karpatõ raam, millele tulevad väiksed muudatused. Paak tuleks selle raamil kindlasti ära vahetada. Endal on tulnud mõte, et näiteks istutada sinna 638 paak. Ja siis veel teine sadul otsida/teha. Välimuselt tuleks veel väike gondel ka mõnda kohta ümber.Välimuselt tahaks umbes sellises stiilis teha:pilt
Mootorist niipalju, et seal on päris palju ikka ümber tehud. Et loetleks siis mõned asjad
- Minski sidur pandud ja see viidud ikka õigesse kohta, käigukasti otsa
- Sisse-väljalaske ja ülevoolu avasid suuremaks tehtud
- Jikov 23mm karburaator
- Tagurpidi peale pandud Motoplat elektron süüde
- Uued väntvõlli põsed terasest treitud, uus alumine kepsu laager ja ka kolvi sõrm oli laagri peale pandud.
- Käiguvahetus võllil oli ka see soon, kus käigu kahvel jookseb väiksemaks tehtud(muidu oli see soon üpris lai)
Sinna peaksin veel juurde tegema käimalöömis hoovastiku, sest see koht oli seal lihtsalt kinni.
Mõned pildid on muidu siin:pildid
I'd rather be scared to death than bored to death!

![[Pilt: Pilt010.jpg]](http://hot.ee/izju/Pilt010.jpg)
![[Pilt: Pilt012.jpg]](http://hot.ee/izju/Pilt012.jpg)
![[Pilt: Pilt013.jpg]](http://hot.ee/izju/Pilt013.jpg)
![[Pilt: Pilt014.jpg]](http://hot.ee/izju/Pilt014.jpg)
![[Pilt: Pilt015.jpg]](http://hot.ee/izju/Pilt015.jpg)
Aga... ujukitase vajab reguleerimist, sest kui masina välja suretad, siis ei lähe muud moodi käima, kui ainult ujutamisega. Pärast siis karburaaorit sättima hakkama, et äkki saab ka madalamatelt pööretelt tõmbe paremaks. Kuigi karburaator suht suur sinna ikka vist. Nagu ma aru olen saanud, siis selle karburaatoril on üks segukruvi madalamate pöörete reguleerimiseks ja teine kõrgemate pöörete jaoks. Muidu sõites, kui pöörded juba kõrgemal ja saab õiget kütusesegu kätte, siis on ikka vahe märgatav. Peab siis katsetama hakkama

![[Pilt: stella8red002mt6.jpg]](http://img183.imageshack.us/img183/871/stella8red002mt6.jpg)
![[Pilt: stella8red003el5.jpg]](http://img406.imageshack.us/img406/1005/stella8red003el5.jpg)
![[Pilt: stella8red001dr1.jpg]](http://img413.imageshack.us/img413/4686/stella8red001dr1.jpg)
![[Pilt: stella8red004ck3.jpg]](http://img290.imageshack.us/img290/2748/stella8red004ck3.jpg)
... Niiet kui kellelgil soovi seda endale saada siis võite pakkumisi esitada.