jalgratta kett druzbale
#1

kas on võimalik panna druzbale jalgratta kett ja kas asi toimib ka või läheb pooleks?
Vasta
#2

Liiga nõrk - isegi D-seeria mootoril otsustati jalgrattakett asendada tugevana mopeediketiga. St kui D4 ja D5 mootoriga isenditel oli mootoriülekandes jalgrattakett, siis hilisematel enam mitte.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

No saagimise kohapealt on kahtlane.
1)kuda sa seda jalgrattaketti teritad?
2)mis mõte sellel on?
Aga kõik on võimalik, kui piisavalt tahtmist on



PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#4

madeinussr Kirjutas:No saagimise kohapealt on kahtlane.
1)kuda sa seda jalgrattaketti teritad?
2)mis mõte sellel on?
Aga kõik on võimalik, kui piisavalt tahtmist on

Siin vist mõeldud siiski druzba mootorit jalgratta või võrri raamil. Antud kasutaja eelmiste teemade põhjal arvan seda.

Kasutaja Pauka võiks ennast loomulikult selgemini väljendada.
Vasta
#5

Minu Urali mootoriga Minimopeedil oli jalgratta kett. Õnneks ei juhtunud midagi ja pidas vastu.

Abja võrrituuning
Vasta
#6

Minu valduses olnud "aretisel" (pildid minu postituses) oli probleemiks, et "mäkaiveri" stiilis kinnitatud mootori tõttu ei püsinud kett hambumises, pidevalt ronis hammmaste otsa ja viskas maha. Jalgratta kett oleks seal kohe pooleks läinud!
Vasta
#7

olen tõesti mõelnud ikka et võrriraamil druzbale. oleks vaja uut ketti sest õige kett on 5cm liiga lühikeSad
Vasta
#8

Pauka Kirjutas:olen tõesti mõelnud ikka et võrriraamil druzbale. oleks vaja uut ketti sest õige kett on 5cm liiga lühikeSad

Ma ei saa Su väitest aru. Suvalist ketti (rullpuksketti) saab ju imelihtsalt niipalju lühemaks võtta või toormaterjali olemasolul ka pikemaks teha, kui Sa just parajasti soovid.

Mitme pruugitud keti (ketiosa) ühendamise korral tuleb ainult jälgida, et kulumisaste oleks üheks liidetavatel ketiosadel enam-vähem sama, muidu hakkab kett ekspluatatsioonis liialt viskama ja rapsima.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#9

keti aste oli teine nüüd on kõik korras
Vasta
#10

Pauka Kirjutas:keti aste oli teine...

Äkki seletab keegi targem spetsialist mulle ära, mis asi on (rullpuks)keti "aste" ning millega seda "süüakse"?

Mina tean oma rumala peaga vaid, mis on ketisamm, laius jms...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne