jawa 634 süütemäng..
#1

kas keegi teab palju 634 süütemäng võib maksta .....
kontaktidega 6v.
Vasta
#2

motolammutuses on 200 kr(ei tea,kas harjad on)

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta
#3

harjad on 125EEK

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#4

Jutt pole päris teemakohane, kuid siiski Jawa-st.Kas teate, et 638 viimastel variantidel toimub õli ja kütte segamine karburaatoris st paaki valame puhta bensiini ja õlipaaki 2-taktilise õli.
Muide kõikide Jawade ka vanemate juppe võib küsida Jawa-sid müüvate kaupmeeste käest, näiteks vanema tüübi uus summuti maksab 700-EEK.
Vasta
#5

miilits Kirjutas:Jutt pole päris teemakohane, kuid siiski Jawa-st.Kas teate, et 638 viimastel variantidel toimub õli ja kütte segamine karburaatoris st paaki valame puhta bensiini ja õlipaaki 2-taktilise õli.
Muide kõikide Jawade ka vanemate juppe võib küsida Jawa-sid müüvate kaupmeeste käest, näiteks vanema tüübi uus summuti maksab 700-EEK.

Dosaatorpumpadega mudelitel (ehk nn. Oilmaster-süsteem) on väntvõlli vasakpoolsesse otsa monteeritud õlipump, mis doseerib õli vastavalt segusiibri asendile ja mootori pööretele. 638-l seda ei olnud, ilmus alles 640 mudelil, aga ka selle puhul on valida tava- ja dosaatorpumbaga variandi vahel. Kuna aga mootorid on peaaegu sama konstruktsiooniga, siis on võimalik dosaatorpumpa ka 638-le paigaldada.
Vasta
#6

Selle kohta võiks eraldi teema teha.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#7

Seda eraldi õlituse süsteemi on tehtud ka 634 ja vanematele ümara kaanega mootoritele. Vist isegi praegu saaks tsehhist tellida, kuid pole kindel.
Vasta
#8

ints0000 Kirjutas:Seda eraldi õlituse süsteemi on tehtud ka 634 ja vanematele ümara kaanega mootoritele. Vist isegi praegu saaks tsehhist tellida, kuid pole kindel.

OLen näinud seda süsteemi ka piltidelt vanadelt jawadelt 350/360

Sakslastel on see süsteem igati lahti kirjutatud, ainuke miinus pidi olema, et Hulludel (kes talvel sõidavad), ei tasu seda kasutada (mootor jookseb kokku, kuna õlitus ei toimi). Kui temp pidi -5C olema siis süsteem pidi tõrkuma hakkama. Sakslastel seda muret ei pidavat olema, väidetavalt mis sa ikka enda "kanni" külmetad. Mis mõnu sa sellest saad...

Viimasena tuli ka välja starteri versioon, mida algselt ka maha tehti, nüüd on juba välja antud ka kasutajatelt ideed, kuidas asja paremaks teha.
Samas huvitav on see, et ölmaster tuli välja minuteada 94aasta, starter 06, kuid mootori tehnilist poolt ei ole ikka paremaks mujalt tehtud.
Miks aretada mootorile lisafunktsioone juurde, kui mootor ise viletsake on...



poder13 Kirjutas:kas keegi teab palju 634 süütemäng võib maksta .....
kontaktidega 6v.

kasutatuna
generaator 300-500
süüteplaat ka oma 150 kanti
Kõik oleneb mis olukorras sa seda soovid, Korraliku välimusega maksab rohkem.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#9

Näita palun mulle ka seda pilti, kus Jawa 360-l see süsteem peal on.
Vasta
#10

stretch Kirjutas:Näita palun mulle ka seda pilti, kus Jawa 360-l see süsteem peal on.


link

Kiirkorras leidsin 1972 Jawa 'California' masina. Kahjuks ei ole ma enda masinasse otsinud 360 pilte, kus see on küljes. _ sorry, kui leian uuesti mõne pildi siis lisan juurde..

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#11

Jutt läheb küll esialgsest teemast kõrvale, aga ...

Oilmaster ilmus esimest korda "Californian" mudelil 362/00/02 aastal 1968. Tegemist oli lääne turgudele mõeldud tsikliga, kus eraldi õlitus (nt. Yamahal "autolube", Suzukil "Posi-Force") oli saanud standardiks. 95% Californian mudelitest müüdi Hollandisse ja USA-sse, seega mujalt neid eriti leida ei ole. Kuna 362 mudeli karter on sama kui 360-l, siis on võimalik Oilmaster süsteemi kergesti ka 360-le intgreerida. Peale vajaminevate juppide on tarvis töödelda väntvõlli vasakpoolset otsa, et kinnitada sinna õlipumba ühendussidur. Probleemiks on vaid asjaolu, et neid osi enam ei toodeta ... Hiljem pandi Oilmaster süsteem peale ka Tšehhis müüdud "UR" mudelitele 623 ja 633, samuti 634/6.
Vahepeal oli pikka aega vaikus ning Oilmasteri uuendatud variant ilmus alles mudeliga 640.

Süsteem iseenesest on vägagi töökindel kahel eeldusel - sissevalatav õli on puhas (ummistumise oht) ja et õlipaagil ei lasta kunagi päris tühjaks saada (ohuks õhk süsteemis).

Pildil Californian 362:
http://www.tud.ttu.ee/~t041894/calif_10.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne