pannkook Kirjutas:Ja seal on mingi must kang, selle sisse-välja liigutamisest mingit tolku ei ole.
Kas midagi on veel kusagilt näppida või on mu riist katki?
Tagasilla karteri vasakul küljel (edasi sõidu suunas vaadates) on väike
kruviga fikseeritud kang, millel on 2 asendit:
1)Kang lükatud sõidusuunas - kardaanilt kantakse pöördemoment
tagaratastele ning jõuvõtuvõll pöörleb
koos nendega (niitmisel).
2)Kang tõmmatud tahapoole - kardaanilt kantakse pöördemoment
ainult jõuvõtuvõllile (sõltuvus mootorist)
Kruvi ise on fikseeritud 22 või 24 mutriga. Freesimiseks tuleb kruvi ja mutter lahti keerata ja kangi freesi suunas välja tõmmata. Pärast seda tuleb leida kangi teine kruviga fikseeritav asend. Ettevaatlikult kruvi keerates ja kangi edasi-tagasi liigutades saab leida freesimiseks õige asendi (kruvi läheb kangis olevasse lohku).
Frees on välja lülitatud, kui tagasilda lülitav kang (kõige vasakpoolsem kapoti kõrval) lükata riivini. Kui riiv üles tõsta ja kang ettepoole lõpuni lükata (sidur tuleb loomulikult eelnevalt lahutada), hakkavad kardaan ning freesi trummel pöörlema, isegi kui käik on väljas. Riiv kaitseb jõuülekannet olukorras, kus tagasilla juures asuv kang on eespoolses asendis.
Niidukil on 2 viga - hein saab liiga kergesti niiduki latti liigutava võlli ligi
ning vaalu ja niitmata heina vahele jääb liiga kitsas riba (peab rehaga aitama).