Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Tartu lähedal Tiksojal on Tallinna maantee remontijatel kasutusel kinniseks ehitatud UAZ-469, mille juures on kasutatud GAZ-53 kabiini osi, ka uksi ja esiklaasi. Vene ajal oli selliseid sõidukeid sageli näha, aga nüüd pole säärast juba aastaid kohanud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Minu teada tegi neid Nuia EPT,Läänemaal on neid samuti mitu sellist liikunud/liikumas.Selle tegemiseks võeti lihtsalt 52/53 kabiin,mille tagasein eemaldati ja veomasinate kabiinipikenduse stiili jälgides tehti kere valmis.
Postitused: 105
Teemad: 32
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Sarnase ehitusega tehti ka 69 ninaga (sarnane seisab pärnu kylje all) uksed ja esiklaasi päris see masin samuti GAz 52/53 ja syda oli 69 oma koos raami ja sildadega.
milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Postitused: 49
Teemad: 1
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
1990-ndate keskel toodi maale plekk-kerega 31512-tüüpi masinaid, millele pandi Iveco diisleid peale. Lõuna pool kandis sebib neid ringi küll.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Vast veidi OT, aga eelmisel reedel vuras Lätis Volmari (Valmiera) vahel tükk aega minu ees kinniseks plekk-kuudiks ümber ehitet GAZ 69. Oli näha ka 53 keretükkide kasutamist; taha keskele on paigutatud väike uks.
Muidu on Lätis Vene autosid näha palju vähem kui Eestis. Eriti puudutab see seisvat nn vana kola (51-d ja muu). 51 ma seekord hoolimata pikast sõidust väikestel teedel isegi ei näinud; ka 52/53sid vedeles seal üksikutes kohtades.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Kinnise plekkkerega 69 või 469 on üldjuhul \"Eesti toode\" Karksi-Nuiast. Seega rahvuslastest vanatehnikahuviliste sillmis peaks sellel olema sama suur väärtus kui ETK veokal või Tempo mootorrattal.
Presendist katusega GAZ 69 ja UAZ 469 ei ole maailma mastaapides pooltki nii unikaalsed kui meil Maarjamaal kokku praetud plekkkuudiga liikurid.
Kõik rahvad hindavad \"oma\" tehnikakultuuri pärandit, sakslased Mersut, inglased Rollsi jne. Meie, eestlaste, asi on hinnata Estonia vormelit, Tartu bussi ja leivaautot ning tagatipuks plekist kongiga Uaazikut.
Ainult nii saame me Euroopas jääda püsima ka tehnikakultuurist hooliva rahvana!!!
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
Esimestel Motorexidel tegelesid UAZ-idega Räpina mehed. Nende masinatel olid ka kinnised kered ja peal IVECO diislid.
Postitused: 49
Teemad: 1
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Neid Räpina omi ma silmas pidasingi. Viljandimaa mehed tegelevad villistega vist jätkuvalt? Peaks nii presendist kui plekist masinaid pakutama?
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
19-09-2004, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2004, 12:17 PM ja muutjaks oli
Regardman.)
Tartu tehases tehti GAZ-69 kinnist 4-ja uksega.
Margiks oli TA-24.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Potsataja103 Kirjutas:Oma üllatuseks kohtasin möödunud nädalal Pärnus sellist UAZ-i:
Plekk-katuse ja ühes tükis esiklaasiga Uaz on valmistatud pärast nõukogude aega, 90-ndatel.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 85
Teemad: 17
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Mul selline juba aastaid - Iveco diisliga
kõps
Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Uuem UAZ ongi plekkkatusega ja margiks on UAZ 31519 praegu tootmises ja UAZ nimega PATRIOT, aistevahel on GAZELL-i diisel või Vene
päritoluga bensiinumootor 2,9 l.(kolvi läbimõõt on 100 mm.).Tüüpkoodi saamiseks on mootor jama, ei lähe läbi heitmete katsel.Varsti peaks hakkama tehas paigaldama IVECO diislit, eks paista, mis see näitab, muidugi jama on selles, et tehas ei kiirusta tüüpkoodi tegemisegs, sest Venemaal on ilma selletagi turgu küll.Muide parendatu on 31519-l ka vedrustust.Patriot on minu andmetel juba täiesti uue käigukasti ja sildadega.
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Saaremaal sõitis veel paar aastat tagasi ringi ümberehitatud gaz-69. Tean kus auto elab või elas, võin uurima minna.