15-06-2006, 23:36 PM
70-nendatel valisid 9. ja 35. ekspressi juhid ise, kas sõitsid Mustamäe teelt linna üle hipodroomi risti või Linnu tee ja Sõpruse pst kaudu. Ilmselt oli see nii 9. liinil ka hiljem
PETSS Kirjutas:Kurb ,et Tallinnas puuduwad nn bussirajad.Kui sääl ainult ühistransport liiguks(mitte nagu praegu ,kõik segamini)siis asi toimiks hulga paremini.Swennsonis võivad sellistel radadel mingitel määratul aegadel sõita ka LKWd.Sealmaal saad küll kohe pollari käest lutti kui sõidukaga bussi rajal sõidad.Just täpselt! Olen ka seda hommikuti bussiga tööle sõites mõelnud, et miks ei võiks ühistransport ummikutest mööda pääseda. Ja kui juba bussi-trolli-trammiga suhteliselt kiiresti kohale pääseks, küllap siis nii mõnigi autojuht auto koju jätaks...
Hunduonu Kirjutas:PETSS Kirjutas:Kurb ,et Tallinnas puuduwad nn bussirajad.Kui sääl ainult ühistransport liiguks(mitte nagu praegu ,kõik segamini)siis asi toimiks hulga paremini.Swennsonis võivad sellistel radadel mingitel määratul aegadel sõita ka LKWd.Sealmaal saad küll kohe pollari käest lutti kui sõidukaga bussi rajal sõidad.Just täpselt! Olen ka seda hommikuti bussiga tööle sõites mõelnud, et miks ei võiks ühistransport ummikutest mööda pääseda. Ja kui juba bussi-trolli-trammiga suhteliselt kiiresti kohale pääseks, küllap siis nii mõnigi autojuht auto koju jätaks...
Ilus unistus
zazik Kirjutas:taksod ja veoautod veokad on lubatud ainult teatud kella ajalHunduonu Kirjutas:PETSS Kirjutas:Kurb ,et Tallinnas puuduwad nn bussirajad.Kui sääl ainult ühistransport liiguks(mitte nagu praegu ,kõik segamini)siis asi toimiks hulga paremini.Swennsonis võivad sellistel radadel mingitel määratul aegadel sõita ka LKWd.Sealmaal saad küll kohe pollari käest lutti kui sõidukaga bussi rajal sõidad.Just täpselt! Olen ka seda hommikuti bussiga tööle sõites mõelnud, et miks ei võiks ühistransport ummikutest mööda pääseda. Ja kui juba bussi-trolli-trammiga suhteliselt kiiresti kohale pääseks, küllap siis nii mõnigi autojuht auto koju jätaks...
Ilus unistus
Arvestades meie absoluutselt olematut liikluskultuuri ja peaaegu sama olematut liiklusjärelvalvet võtaks ikka väga kaua aega, enne kui need rajad toimima hakkaks. Üksikutes kohtades meil need ühissõidukirajad on (Kaarli pst, Sõpruse pst Koskla peatuse juures, Pärnu mnt Kosmose juures etc.) ja ega neist eriti kinni ei peeta.
Aga küsimus targematele: Kas ka mujal maailmas on neid radu lubatud kasutada ka taksodel?
PETSS Kirjutas:Kas kellelgi olemas pildid Tallinna Autobussipargi bussist gr numbriga 1?Toda kasutaja Martin 256 poolt mainitud gr 2000 pilt oleks ka teretulnud.Vene ajal oil 280(ikarus)lõõts 2001 17. liinilt!!! Reg. number 65-01. Kui tulid TAK numbrid ta juba sai 2133/1133 reg. numbriga 133TAK(koos 2002-2008/(2)1134-(2)1140)...
sasstak Kirjutas:3503 on samasuguses reklaamis nägu 2704!!!Selle nädala algusest jah. See ei puutu küll asjasse aga... mida kuradit seal reklaamitakse???
Martin256 Kirjutas:1942 alguses pandi alus uuele numeratsioonile, mis kestis kuni 1974. Viimasena oli vist mingi Lux nr (3)001. Selle pilt ka tõenäoliselt olemas.Vana numeratsiooni järgne Ikarus-Lux numbriga 1 sõitis 1966-74, uut numbrit ei jõudnud saada. Pilt on olemas. Uue numbriga oli Ik-Lux 3000, olen seda isegi näinud. See oli ainus 1965.a. helesinine Lux, mis nii kaua sõitis, vana number oli tal 70 (või 49 - peab kontrollima...)
oxygen Kirjutas:Aga seda, et kui sa jala ei käi, siis sellest tekivad kliimamuutused.sasstak Kirjutas:3503 on samasuguses reklaamis nägu 2704!!!Selle nädala algusest jah. See ei puutu küll asjasse aga... mida kuradit seal reklaamitakse???
Martti Kirjutas:1038 lammutusplatsil, pildid tehtud.Pilt tehtud. Minu pildigalerii busside osa veel täiendust saanud.
sasstak Kirjutas:1010 ja 1014 ning 1148 maha kantud!!!Mis päeval 1014 viimati sõitis, mul olemas pilt 31.05.2006 kuupäevast?
Martti Kirjutas:31.05.2006 oli viimane sõit 36. liinil...sasstak Kirjutas:1010 ja 1014 ning 1148 maha kantud!!!Mis päeval 1014 viimati sõitis, mul olemas pilt 31.05.2006 kuupäevast?