Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Aga keera see segukruvi peaaegu kinni. Mul oli sama asi, et keerasin kruvi kaks pööret välja, aga kulutas jubedalt ja küünal oli peale sõitu must ja märg. Aga kui keerasin umbes pool pööret välja, toimis kõik normaalselt ja paagitäiega saab sõita umbes 250 km.
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Aga ta ei taha siis hästi tiksuda, kui nii sisse keerata, aga võib proovida...
Postitused: 2,642
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui 1 liiter läheb 30km peale, siis keskmine kulu on 3,3/100km peale, see on natuke rohkem kui norm ette näeb, aga ei midagi hullu. Ja seda juttu , et pärast 30 lm läbimist oli paagis sama palju bensiini, kui enne , ma ka ei usu.Kui sa just ei lükanud seda võrri kogu aeg.
Karbussi timmimisega saab kindlasti midagi muuta ja võib juhtuda , et hakkab vähem bensiini võtma .Kui ikka on viga karbussis.Kunagi mul oli segukruvi otsa tinutatud 3-kopikaline , sellega oli siis võimalik sõidu ajal segu ja mootori tööd timmida kuulmise järgi, esialgu oli kruvi paar pööret lahti ja kui juba paigalt minema sain , siis keerasin vähe koomale.
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Keerad nii kinni, kui võimalik, aga töötab normaalselt.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Hmm, minu d4 millega vanasõidukite suursõidu läbisin võtab umbes tehase normi, milleks on 1,2L 100-le
Postitused: 364
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Probleem lahendatud!Ja viga ei olnud mitte minu võrril, vaid sõbra omal.
Minu oma võtab kuskil 2L 100-le ja seda sõites kuskil 30 km/h, mis on mu tavaline sõidukiirus.