hmm - pesin masina puhtaks (maikuust pesemata!) JA jõudsin järeldusele, et \"rotikat\" ei raatsi ikka teha
.
AGA mis pesuga välja tuli, oli see, et lanseronide värvimisel (musta värviga) oli värvitolm sattunud katusele-esiustele. Jubedaks teeb asja just see, et masin oli eelnevalt tolmune JA märg, nüüd siis \"kaitsevärvi\" maalingud... Võõrad arvavad ilmselt, et masin tolmune, aga ise ei saa enne rahu, kui asi ikka korras. Pealegi hakkab selline matt värv ju talvel s..a korjama!
KUIDAS aga puhtaks saada? Nitrolahustiga ei tahaks puutuda (natuke proovisin, aga vaja liialt \"nühkida\"); prooviks tõmbasin paar korda 400 paberiga üle - läks ilusasti puhtaks. IDEE: käia mingi ülipeene vesiliivaga (1500?) katus-uksed üle (käsitsi ikka). On ehk kellelgi kogemust, kas tulemus ka kriitikat kannatab ning kui matt jääb? Muide, masin saab järgmine sügis niikuinii uue värvikuue (esitiivad vaja vahetada ning mõningad asjad \"esteetilisemaks\" muuta).
krt, mäletan küll, et värvides oli masin ilusasti kaetud, aga juu siis \"lõpusirgele\" jõudes ei viitsinud tervet masinat katta - siis, kui \"kere\" garaazhi lükkasin viimase kihi peale laskmiseks (värviga värvisin 3korda, 2päeva jooksul, eelnevalt sai sinna muidugi pea 1L krunti aetud
).
PS! Kas ehk vedeleb kellelgi Mondeo stange tükke - tuttav, kes lappimisega tegeleb, soovitas GSI stange keevitamiseks-parandamiseks just sellist materjali (eriti palju pole vaja). \"Usku\" - tead, kui hea on esimeste libedatega suvekummidega \"ralli teha\":lol!
PS2! Kui keegi silmab romulas Vectrat, mille uks(ed) läheb/lähevad mahakandmisele - ehk viitsib teada anda? Hakkan juba korjama materjali uute ukselinkide tarvis (ilmselt parim lõigata Vectra uksest terve tükk ning \"amputeeritud\" asi liita oma masina koosseisu). Ka oleksin tänulik, kui (täiesti) lõhkist Mondeo bamprit (nii esi kui taga-) silmates mulle teada annaks! Veel huvitaks muidugi mingi elektriline katuseluuk (koos katusetükiga), aga see vist $$$.
teet,
peab juba vaikselt uut plaani ja ajab tooret kokku