tahax oma deltale veheke jõudu juurde teha...nagu enne oli kyll aga ma võtsin korra mootori pealt ja nohh mootori sees ei teinud midagi..imelik ise arvan,et 2kki läxx see syytemäng paigast 2ra..kas võib asi selles olla,et syytemängu peaxx ueesti timmima..enne oli delta hull pyss!!!:eureka
kuidas teha jõudu juurde mida timmida kas hakata frosseerima väi nohh,timmida siis segukuvist,hakata hammasaratastega möllama..aga reekige lähemalt mis avasid on vaja viiilida!!!ja yltse mis froseerimisel teha vaja on
BurnStreet
Registreerimata
On üks tore venekeelne lehekülg:
http://www.motodom.net/php/index.php?nam...46&menu=45 kus on pikalt-laialt juttu mopeedide erineval tasemel forsseerimisest -> vähemalt üldised põhimõtted saab kätte.
Süütemäng pane täpselt paika, forsseeritud mootoritel on veelgi sagedamini süüdet kontrollida vaja.
Mõõtekella ei pea just kasutama, ise mõtlesin, et päris hästi saaks süüdet seada sügavusemõõtjaga nihukuga, mis kinnitada liikumatult küünlaavasse.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
uuuuu Qubik:
kuule vaata see lehekülg moppide kohta, mis paar rida eespool. seal on summide kohta valemid. peaksid kehtima ka laiemas skaalas. otsisid kunagi neid.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Tahad-endale-kiiret-ja-wõimazt-deltat?
---Pane-kolme-rõngaga-kolb-peale-ja-läheb-sõiduks!-Teate,-et-deltadele-on-izegi-nelja-rõngalist-kolbi-myya?
---Ma-kunagi-Muztal-turul-nägin-ja-ostsin-ära...
Mul-siiz-deltat-ei-olnud-ja-ma-myyzin-selle-maha.
---Turul-maksis-oma-180kr.
Ise-sain-maha-myya-230-ga
:rull
Ei usu, et ära tasub. Hõõrdekulud lähevad liiga suureks, ma arvan.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
kindel värk, et neli rõngast on liiast. peale suurenenud hõõrdekulude tuleb kolvi ülemine osa ka hulga kopsakam teha, et rõngasoontel ruumi oleks. see aga tekitab terve rea uusi probleeme. sorry, aga jama jutt mu meelest...
keevita ise summuti väljalaske toru paksemaks ja viili kah weel ja läheb nagu pill