13-08-2006, 22:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2006, 22:31 PM ja muutjaks oli valdo.)
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
hellrix Kirjutas:Valdo, kas selline velg puudu?
taruvaras Kirjutas:See on jah 53 velg vanatüübilise vitsa ja lukustusrõngaga.
Aspelund Kirjutas:Ma olen näinud ka kolme auguga veljega 51 rattaid, Viljandi KEK-is olid ühel masinal need all 80-ndate keskel. Ja need ei olnud 53 veljed.
valdo Kirjutas:- 4 lameda auguga (augud a la ZIL-130) velg, mida kasutati tõstukil ja treileril.
taruvaras Kirjutas:Vene 5 tonnistel tõstukeil olen ma kohanud 8 poldiauguga ZIL-i velgi, nii vanadel ümara kabiiniga, kui uuematel kandilise putkaga.
valdo Kirjutas:Siinkohal ma pidasingi silmas, et ei ole kohanud 6 poldiauguga ehk gaz-i velgedega autotõstukit, kuigi neil mootor küll 51 või 52 ka T-40 diisel. Või milliseid tõstukeid Sa, Valdo silmas pidasid?taruvaras Kirjutas:Vene 5 tonnistel tõstukeil olen ma kohanud 8 poldiauguga ZIL-i velgi, nii vanadel ümara kabiiniga, kui uuematel kandilise putkaga.
taruvaras Kirjutas:Siinkohal ma pidasingi silmas, et ei ole kohanud 6 poldiauguga ehk gaz-i velgedega autotõstukit, kuigi neil mootor küll 51 või 52 ka T-40 diisel. Või milliseid tõstukeid Sa, Valdo silmas pidasid?
andres22 Kirjutas:Valdo vist mõtleb sellist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=15199
arvi100 Kirjutas:Ja katsetuste Gaz 53 F`i velg hoopis isemoodi:Ohoo, tundub et katsetused käisid ka siin безкамерная rehvidega, velg ju vitsata! Miks ka mitte, sest samal ajastul oli väga populaarne see teema, ka ZAz 965-l olid rehvid lohvita, ka E.Antoni "Amatöörautojuhi käsiraamat" (1961) pasundab sellest, et 59.a. võeti uudsusena volgadel kasutusele klaasipesijad, mida lülitati armatuurlaual asetsevast nupust, ning tsiteerin: "Peale selle on kasutamisel sisekummita autokummid, mis väldivad naelatorkest tingitud küllaltki tülika sisekummi lappimise ning vähendavad ohtu suutrel kiirustel"