Et tegu esimese prototüübiga 1 aasta pärast n.ö. lähteülesande püstitamist ja 5 aastat enne seeriaautot, siis pole sarnasust hilisema seeriaautoga ei välimuses ega tehnilises pooles märgata. Üks pakkumine läks siiski üsna lähedale.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2006, 15:00 PM ja muutjaks oli smolin.)
mrali vastus õige, tegemist VW prototüübiga EA 266 aastast 1969, konstrueeritud Porsche firmas. Vedelikjahutusega 1,6-liitrine mootor asus eespool tagasilda, tagaistme all. Võimsust oli Porsche vääriliselt 100 hj, mis selles autoklassis tollal ennekuulmatu. Mootori ebamugav asend nii tolmu ja pori kui ka hoolduse suhtes, samuti valmistamise kallidus olid põhjusteks, miks 2 aastat hiljem otsustati esiveoga auto (tulevase Golfi) kasuks.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
C'mon, mehed!
Te olete tunduvalt müstilisemat kraami siin ära arvanud, ja nüüd siis pole kellegil ühtegi mõtet?
Laduge aga julgesti kõik lagedale, mis te asjast arvate
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2006, 21:04 PM ja muutjaks oli vdp.)
Õige vastus, täpsemalt on tegu hardtop-mudeliga.
1951. aasta Frazer jäi viimaseks seda marki autoks. Kui sama aasta Kaiser sai täiesti uue kere, siis Frazerid ehitati lattu seisma jäänud 1950 K-F keredest, mis varustati uue esi- ja tagaotsaga. Tootmine kestis kuni laovarude ammendumiseni
Planett2 vastus õige, pildilolev Crew on aastatest 1994-99. Põhiliselt mõeldud taksoks, kuid kasutati ka politseis ja õppeautona. Ka mõned konservatiivse maitsega eraisikud pruukisid seda autot.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.