Küünlad
#1

Kulge, rääkige mis küünlad teil tsiklitel peal on ja mida soovitate. Erit 175-sele. Ise katsetan ja mässan vanade Vene küünaldega aga millegipärast ei taha need kaua töötada ja kui töötavad siis kuidagi kaootiliselt ja ma loodan ning arvan et mõni lääne küünal võiks paremini sobida.

Olen kuulnud, et võrrile pidi mootorsae küünal hästi minema. Kohe pidi ärksam(IRW) ja kiirem olema. Need muidugi pisikeste poiste jutud aga kes teab....
Vasta
#2

175 kohta ei tea midagi aga mul mopeedil on champion sellel säde missugune ja on juba päris kaua olnud

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#3

Mul oli K-750 l vene küünaldega sama jama. Uuest peast töötasid ilusti, said aga mõned tiirud sõidetud hakkasid pudistama. Ja käima ei tahtnud ka enam hästi minna. Sai ka poest Championi omad välja valitud ja peale seda pole nagu küünaldega probleeme olnud. See muidugi ei tähenda, et nad igavesti kestavad. Sõitu minnes ikka üks komplekt tagavaraks kaasa!
Vasta
#4

vene küünalde kvaliteedi jagunemine on väga kõikuv. nad ei pea ka selle pärast suurt vastu, et nende valik on väike ja tihti töötavad nad vales skaalas. aga tegelt on nii, et see, kui hästi mingi küünal töötab, sõltub ikka sellest, kas ta on selle mootori jaoks ette nähtud. mida kallim ja kvaliteetsem küünal, seda tundlikum.
Vasta
#5

öelda nipalju et m ja ural töötavad kõige paremini a11 vene päritolu kyynaldega....

Ostan Mini juppe!
Vasta
#6

Tahtsin kangesti oma IZ P5-le lääne küünalt peale osta, tehti mulle selgeka, et A11 on see ainus ja õige :???
Aga et mida teised oma kogemustest ütlevad?
Või on see sama legend, et vene rattale ainult avtool sobib?
Ise kahtlustan seda viimast millegipärast.
A11 nagu 4 taktilise mootori küünal? minu arust. Seega 2 takti peaks nagu natuke teine olema+erinev temperatuur ju ka? Aga kui täpset marki ei tea, siis väga raske poest midagi konkreetset nõuda.... (eriti autopoest)
Aga enda küünalde erialane teadmisetepagas väga kriitikat ei kannata :keersilm
Vasta
#7

see, et vene rattale ainult vene küünal läheb, on küll BS ruudus. igas küünalde esinduses on erinevate küünlamarkide võrdluskataloogid olemas. kui tead sikli marki või küünla vene tähist, siis leiab kõik üles. kui mootorist hoolid, otsi ikka välismaine ÕIGE küünal. mina toon oma küünlad pärnu mnt-lt boschi esindusest. seal on viimase peal teenindus, sest mehed on ise ka siklitega sõitnud ja tunnevad asja. minule otsiti paarkümmend aastat vanade andmete järgi (selliseid koode tänapäeval enam ei kasutata) kuskilt maa alt välja materjalid, millega sai küünla koodi tänapäevaseks teha. isegi paljunduse tegid mulle sellest lehest. 30 krooni ja saad hea küünla.
Vasta
#8

muide boschi tähistuse järgi sobib 175 voshodile w7ac. ja planeta viiele saab kataloogist numbri, neil oli see seal olemas, aga peast ma enam ei mäleta...
Vasta
#9

M-ile sobib siis A11 kindlale kõige paremini v ?
mis Minskile (125) peale sobib ?
Vasta
#10

Huh, mul lõppesid vene küünlad otsa ja sõitu oli vaja minna- keerasin Golf III pikad üünlad (3 elektroodiga!) sisse ja pole paremini see mootor küll töötanud. Jabur, kas pole :lol Küünal ulatub ligi sentimeetri jagu põlemiskambrisse. Muidugi- süütepoolid on mingid vanad mosse omad...
Vasta
#11

Küünal peab olema õige süüteastmega, firmal pole teoorias mingit tähtsust. Mul endal ka 175(voshod) ja küünal praegu bosch w7 ja midagi, ei mäleta täpsemalt, kart on kaugel... Vähegi kompetentsemast poest peaks müüja sulle kataloogi põhjal õige küünla leidma, edu!
Vasta
#12

just, ahto, õige jutt. tähtis pole mitte firma (läänes on kvaliteet enam-vähem ühtlane), vaid küünla mark. hõõgarv näitab, millistes tingimustes see küünal töötab. võid võtta suvalise küünla ja ta ehk töötabki, kuid teeb samal ajal ka palju pahandust. kas tatistab end pikapeale täis või põletab lausa kolvile augu sisse. elektroodi vale asukoht põlemiskambris (pikk keere) teeb samuti pahandust, sest ega see põlemiskamber siis umbes tehtud pole. iga asja jaoks on oma põhjus ju. ärge siis arvake, et kui uue (suvalise) küünlaga kohe mootor tööle läheb, siis on see kohe parim variant. M-ile võtke nt A11 analoog mõnest teisest firmast ja võidate palju.
Vasta
#13

hmm ise sõidan 638-l A17 kyynaldega ja väga kenasti töötavad-kuumem kyynal ja kahetaktisele parem-puhastub kergemini... yldjuhul siiki oli see kyynla hõõgarv seotud surveastmega mootoris...et mida kõrgem surve seda kuumem kyynam...??? vist, pole mahti olnud aga Palu õpikus on kõik see värk ka kirjas

Ostan Mini juppe!
Vasta
#14

Piiblis seisab nii:
Lühikese ja jämeda isolaatori allosaga süüteküünlad kuumenevad töötamisel vähem ja neid nimetatakse \"külmadeks küünaldeks\". Niisuguseid süüteküünlaid kasutatakse kõrge kompressiooniastme ja suurte pööretega mootoreil, mille keskmine töötemperatuur on kõrge. Isolaatori pika ja peenikese allosaga süüteküünlad kuumenevad töötamisel enam ja neid nimetatakse \"kuumadeks küünaldeks\". Viimaseid kasutatakse madala kompressiooniastme ja väikeste pööretega mootoreil (vanemad tüübid).
Süüteküünla soojuslikke omadusi iseloomustatakse kas isolaatori alumise osa pikkuse või nn. hõõgarvuga. Viimane näitab aega, mille vältel erilisse katsemootorisse keeratud küünal hakkab mootori teatud töörežiimi juures põhjustama segu hõõgsüüdet. Mida suurem on süüteküünla hõõgarv, seda suurem on tema soojusjuhtivus, s.o. seda \"külmem\" on antud süüteküünal. Vanematüübilistel mootoreil kasutatakse süüteküünöaid hõõgarvuga 95-145 ja uuematüübilistel 150-240. Spordimootorataste mootoreil aga kasutatakse süüteküünlaid, mille hõõgarv on 200-300 ja üle selle.

Nüüd sai tarkust ülearugi Wink
Vasta
#15

jutt kõik õige. ainult et see seadus, et \"mida suurem on süüteküünla hõõgarv, seda suurem on tema soojusjuhtivus, s.o. seda \"külmem\" on antud süüteküünal\" enam tänapäeval reegel pole. erinevatel küünlatootjatel on erinev tähistus. reeglina ei klapi hõõgarvud enam. ja ka skaalad võivad olla teistpidi pööratud. ärge siis ämbrisse astugeWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne