1 pütt, 2 takti.
Häda siis selles, et no ei liigu masin lihtsalt. Jätab vahele, jõudu pole ja muu säärane. Nõel on kõige kõrgemas asendis ja segukruvi täitsa sissse keeratud ja siis miskitmoodi kannatab sõita, teistmoodi mitte. Käima läheb külmalt esimesest laksust, kui õhuklapp kinni, lahtise õhuklapiga kolmandast. Mootoris on kõik uued tihendid ja simmerid ja ka kõik muud jupid. Tippkiirus on 60km/h (200km sõitnud mootor kah, niiet pole rohkem tahtmistki), aga kui tuleb tuulehoog, muutub see kohe 40-ks ja kiirendust 4. käiguga 35 - 60 võib kalendriga mõõta (35 on sissesõidul lubatud max kiirus 3. käiguga).
Niiet järjekordne mootori lahti võtmine ja keskmise(muud nagu ei usu) tihendi vahetus, kuigi see sai uus tehtud ja hermeetikutki mõlemale poole pandud või võib mõni muu viga küljes olla?
Häda siis selles, et no ei liigu masin lihtsalt. Jätab vahele, jõudu pole ja muu säärane. Nõel on kõige kõrgemas asendis ja segukruvi täitsa sissse keeratud ja siis miskitmoodi kannatab sõita, teistmoodi mitte. Käima läheb külmalt esimesest laksust, kui õhuklapp kinni, lahtise õhuklapiga kolmandast. Mootoris on kõik uued tihendid ja simmerid ja ka kõik muud jupid. Tippkiirus on 60km/h (200km sõitnud mootor kah, niiet pole rohkem tahtmistki), aga kui tuleb tuulehoog, muutub see kohe 40-ks ja kiirendust 4. käiguga 35 - 60 võib kalendriga mõõta (35 on sissesõidul lubatud max kiirus 3. käiguga).
Niiet järjekordne mootori lahti võtmine ja keskmise(muud nagu ei usu) tihendi vahetus, kuigi see sai uus tehtud ja hermeetikutki mõlemale poole pandud või võib mõni muu viga küljes olla?