Minskil pole jõudu / kolvirõnga tihvtide ringi tõstmine?
#1

1 pütt, 2 takti.
Häda siis selles, et no ei liigu masin lihtsalt. Jätab vahele, jõudu pole ja muu säärane. Nõel on kõige kõrgemas asendis ja segukruvi täitsa sissse keeratud ja siis miskitmoodi kannatab sõita, teistmoodi mitte. Käima läheb külmalt esimesest laksust, kui õhuklapp kinni, lahtise õhuklapiga kolmandast. Mootoris on kõik uued tihendid ja simmerid ja ka kõik muud jupid. Tippkiirus on 60km/h (200km sõitnud mootor kah, niiet pole rohkem tahtmistki), aga kui tuleb tuulehoog, muutub see kohe 40-ks ja kiirendust 4. käiguga 35 - 60 võib kalendriga mõõta (35 on sissesõidul lubatud max kiirus 3. käiguga).
Niiet järjekordne mootori lahti võtmine ja keskmise(muud nagu ei usu) tihendi vahetus, kuigi see sai uus tehtud ja hermeetikutki mõlemale poole pandud või võib mõni muu viga küljes olla?
Vasta
#2

mis süüte süsteem su rattal on üldse? Vahelejätmine tundub ikka süüte viga olevat. Vaheta CDI ära.
Vasta
#3

Kui süüde tundub korras olevat vaata kas ta korralikult ikka pensiini saab peale äkki on karbuss umbes või midagi mul endal oli kunagi sama jama ei saanud lihtsalt pena peale
Vasta
#4

6V el. süüde on, aga selle vea ma välistaks. Nimelt selle pärast, et kui gaas korra maha lasta ja uuesti keerata, läheb edasi ja hääl on kena kümneks sekundiks sõidu ajal. Niisiis tuleks mul võibolla hoopis bensiini taset tõsta natuke?
Võtsin korra silindri maha, tihenditega ei näi mingit probleemi olevat. Aga silindris endas oli terve rida vastu valgust nähtavaid triipe, mida küünega katsudes kuidagi ei tundnud - on see sissesõidu algfaasis olevale masinale normaalne?
Karpaks on sama palju sõitnud Pacco.
Vasta
#5

Sissesõit tee ikka rahulikult ja korraliku õliga. Eks ikka väikesed kriimustused tulevad.

Pacco on minu arvates täielik s***!, ei taha mootor käima minna, kui kaua kraan lahti seisab, siis hakkab ujuki nõel lekkima, segu on vilets(lahja), minu ratas läks sellega ainult ca 65 välja ja kaa mäest allaSad
(sai sellele jawa 638 karbussi osadest uus nõel ja pesa tehtud, siis jäi isegi pidama)

Panin jawa 634 karburaatori sinna(peadüüs 92(jawa 250) ja tühikäigu oma 55)
masin käib teisest matsust külma mootoriga, kiirust 90 pole probleem.
Küünal on ilus helepruun nagu peab.
Õhufiltri panin ka jawa oma kuna originaali polnud.

Vasta
#6

Sissesõitu teen rahulikult ja õli panen 18:1.

Siis meil Paccoga sama jama, kuigi mul käivitub ideaalselt (samas käima läks teise karpaga sama hästi). Krt sai just suure raha eest ostetud...

Mul on neid K62 karpasid kah terve hunnik, ju peab kokku lappima midagi sobivat nendest.
A muidu kui kaua sõitma peab enne kui küünal miski värvuse võtab?
Vasta
#7

Minuarust on see pacco ebaõnnestunud kloon mingist MIKUNI karbussist.

Vat küünla õige värvuse võtmiseks kuluvat aega ei oskagi öelda
(näiteks muru trimmeril paar minutit)
tee üks 5...10 km ring ja seejärel vaata kuidas töödanud on.

Seda k-62 ei oska kommenteerida, kuid kuulnud olen, et bensiinikulu suur ja see ujukinõela otsas olev kummimembraan laguneb ära.

Sa võid seda pacco karbussi reguleerida, proovi suurem düüs panna ja bensiini taset tõsta, ehk on abi.
Või ehk otsid kusagilt jawa350...634 "ikov" karbussi ja proovid sellega(düüsid 98 ja 55, nõel keskmises asendis).
Aga esialgu katseta olemasolevatega.


Keegi võiks veel kommenteerida kuidas pacco karburaator minski peal töötab, võib-olla on kellelgi positiivseid kogemusi kaa või siis mida on tehtud, et asi paremaks muuta.
Vasta
#8

Olen näinud ühte Paccoga Minski, mis korralikult töötab. Panin 150km tagasi uue küünla peale, praeguseni lumivalge, ei sinine ega pruun...

Aga noh, nüüd mul ilmnes 1 suurem probleem, nimelt on silindrit nats liiga kõvasti "tuunitud" - tihvt on väljalaskekanali äärele liiga lähedal, vaatasin taskulambiga väljalaske august sisse ka ja ennäe imet - rõnga ots on vaevalt 0,3 mm üle kanali ääre silindri pinda mööda käimas. Samas ruumi on kanalite vahel küll, et võiks nagu tihvtid ümber tõsta kolvis, kui kui võimalik, kellelgi kogemusi on?
Silindrit ei tahaks nagu raisku lasta, uus asi ikkagi...

Kas selline asi jääks pidama või on liiga ulmeline- vana tihvt välja, sulatada tükk teisest kolvist ning auku kallata, puurida auk sobivasse kohta ning tihvt auku toppida ning jalle "sulatatud kolbi" vahele kallata?
Vasta
#9

Kui valge siis segu lahja.

Mismoodi seda silindrit tuunitud on?
Mõõda igaksjuhuks see ära, kas kolvisõrme ava on täpselt kolvi tsentris, mitte ei ole nihutatud ühe ääre poole(väike võimalus) ja kui on keskel siis keera kolb teistpidi ja vaata kas seal on ehk rohkem ruumi.
Vasta
#10

Teistpidi pole kuidagi võimalik. Silindril on kanaleid suurendatud, miskite tarkade jooniste järgi isegi, aga vist kasutamiseks 1-rõngalise sportkolviga(?), mõlemal pool väljalaskeava on siiski 6-7mm ruumi, aga praeguse kolviga on mõlemad rõngapilud väga väljalaskekanali lähedal, 2-3mm edasi ajaks mõlemat hea meelega. Ainuke võimalus selle silindri kasutamiseks tundubki see olevat, või siis seesamune sportkolb, mille mõte mulle hästi ei meeldi...
Vasta
#11

Iga meister pani oma sportmootori kolvile rõngapilud just sinna, kus seda vaja oli. Enamasti oli seda kolbi seetõttu raske suvalise silindriga ristata (ilma pilusid nihutamata).

Minul on Paccoga head kogemused. Segu oli õige ja probleeme polnud.
Pakun veel võimalust, et sul on nõel vahetusse läinud. Ega neid Paccosid palju liikvel pole, enamasti ikka K-62, seetõttu on mõnikord enne müüki sellist lollust tehtud. Sama jama olen kohanud Mikunidega.
Vasta
#12

Muudetud kanalite kuju ja akende suurused?
Antud silinder võib olla viilitud just pööretele ja eeldada ka resonaatori olemasolu jne. Selliste gaasijaotusajastusega mootorit ja veel koos tavaväljalaskega ei saagi tõenäoliselt altotsast vedama ja sellest ka kogu probleemi olemus - mootor vajab näiteks minimaalselt 7000rpm normaalseks tööks ja sellega poolenisti tühikäigus lihtsalt ei saagi löristada.
Vasta
#13

Ma arvan, et nõel on õige.
Aga oldmopedi pakutu võib küll tõele vastata. Väljalaskekanalit laiendatud mõlemale küljele umbes 4mm, ülemine äär õn tõusnud 3mm kõrgemale, alumine läinud 4mm madalamale, suht ümar kuju. Sisselase on kah natuke suurenenud ja ümaramaks läinud, teisi kanaleid ja aknaid kah muudetud. Eks näis mis teen sellega.
Vasta
#14

ints0000 Kirjutas:Sissesõit tee ikka rahulikult ja korraliku õliga. Eks ikka väikesed kriimustused tulevad.

Pacco on minu arvates täielik s***!, ei taha mootor käima minna, kui kaua kraan lahti seisab, siis hakkab ujuki nõel lekkima, segu on vilets(lahja), minu ratas läks sellega ainult ca 65 välja ja kaa mäest allaSad
(sai sellele jawa 638 karbussi osadest uus nõel ja pesa tehtud, siis jäi isegi pidama)

:O?
misasja, Pacco on väga tegija karbuss tegelt.
Ma ka algul arvasin, et mingi saastanikerdis, aga võtsin lahti ja sain targemaks.
"Lekib" ta sellepärast, et tal viivad sealt ujukikambrist mingid õhuaugud välja, see on väga hea muuseas, täis ei tõmba üldse ja mineks on super. Mina muidugi, loll laps, tegin punnid ette sina õhuaukudele, et "pena kokku hoida", arvasin et mingi lekib sealt august sõidu ajal ka vms. Kohe sõiduomadused muutusid, tõmbas täis. Muuseas: pacco karpa puhul sõida nii, et kraan on poolkinni... endal kärab normaalselt niimoodi.
Ja kui rääkida käivitumisest. paugupill, ma ütleks. tulab natuke masinat tundma õppida, mõni nipp kätte saada vms, siis kärab küll. mul tuleb lasta nats pena peale, siis kraan kinni ja vänta. soojalt on lamp, kuidas paned, paugupill.
(tegelt peale kolvirõngaste vahetust läheb igatepidi laksust käima)
Point selles, et kui pacco kopa ette viskab, kruvi lahti, uuri süsteemi ja oled jälle õnnelik, et sul selline suht haruldane ja huvitav karpa on, mis töötab pea igas asendis muuseas.!.

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#15

Tsitaat:"Lekib" ta sellepärast, et tal viivad sealt ujukikambrist mingid õhuaugud välja, see on väga hea muuseas, täis ei tõmba üldse ja mineks on super

Tal on loomulikult ülevoolu toru, kui ujuki kamber täis saab, siis hakkab lekkima ja laseb üleliigse välja.
Pole seal head midagi, kui kraani lahti unustad, jookseb paak tühjaks!

No ta on ikka vilets värk ju, kui ujuk ja ujukinõel ei suuda korralikult bensiini juurdevoolu sulgeda kui ratas seisab.
Teised karbussid ei tee nii, kui nad korras on, isegi see K62.

Tsitaat: Muuseas: pacco karpa puhul sõida nii, et kraan on poolkinni...
See nüüd küll segu rikkamaks ei tee nagu teema algataja soovis.
Vasta
#16

Ma panen tavalise silindri peale tagasi sellele masinale, kui puurimisest kätte saan, ja eks näis kas sellest muutub kah midagi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne