Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Pole 100% kindel, aga üsna suue tõenäosusega arvan, et see on tavaline GAZ-51 tagasild.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Õhtust!
Sild on jah väliskujult 51 sillaga sarnane.Aga vaatame 4.pilti.GAZ-51 oli nagu enamikul veoautodel koormamatta poolteljed(AA/MM veerandkoormatud)Kui keerame lahti rummu otsas olevad mutrid siis saame kätte pooltelje,ratas jääb alla,autot on võimalik pukseerida,ise ta tänu diffrile sõita ei saa.Aga nüüd pildist.Kui 51 tõmmata pooltelg välja siis siis rummu keskel on suur ava mille kaudu läheb pooltelg diferentsiaalkarbis olevate pooltelje hammasratasteni.Pildil aga on vaid mutter ja kuskilt ei näe võimalust pooltelje läbipistmiseks.Kui eraldada 51 sillast pooltelg siis paistab ka kätte igavene suur mutter millega pingutatakse rummu/rattalaagreid.Aga kogu koostu keskel on ikkagi ava pooltelje jaoks.No pildil mina seda ei näe.Seetõttu arvan,et tegu pole 51 sillaga.Mis masina omaga,tõesti ei tea.
Tervitades,Flanagan
Postitused: 64
Teemad: 11
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Ma arvan,et kui pole 51 oma siis on opeli oma,kuna 51 on opeli pealt maha tehtud.
Postitused: 856
Teemad: 126
Liitus: Aug 2002
Maine:
0
Küsimus pigem selles, et kas jätan metsa alla metallikratte ootama või lohistan oma hoovile varju. (Omanik juba ca 15 a. surnud ja pärijad pole ei kinnistu ega metsas alla vedleva rauakola vastu eriti huvi ilmutanud.) Sest kartid on mitmel talvel palju väärtusliku juba ära lohistanud. (Näiteks veeti kraana ja veoautoga ära suur täsiskomplektne ja uheke tõld, mis kuuris seisis. Kusagil peaks ka paar must-vaget pilti sellest tallel olema.)
Kui pelgalt 51 sild, siis on sellel vast vaid EMEX-i väärtus ja lohistamine mõttetu.
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Too ikka ära, see ei ole tõenäoliselt siiski 51 sild.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: May 2005
Maine:
0
Nn. nõuka ajal ehitati veoautodele haagiseid tihtipeale ise kusagil kolhoosi jm. töökodades. Alla pandi selle auto tagasild millele haagist tehti. Kasutada sai vanu piduseid sildu milledel tihtipeale suka keere omadega tuksis. Et laagrimutrid end lahti ei keriks lükati sillatalast läbi pikk latt, treiti otstesse kaaned ja nii stoperdati laagrimutrid ära. Tundub et pildil on 51-he sild millega on samamoodi tehtud.
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kui kaasfoorumlase aivarl teave õige on, tasub vast ehk ikkagi see sild päästmist. Kasvõi vanatüübiliste (vits+ lukustusrõngas) velgede pärast.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel