14-12-2006, 18:50 PM
Tervist, kuna omal on mõistus selle asja kohapealt nüüd otsas siis püüan abi leida siit foorumist. Nimelt toodi tööjuurde üks veneaegne tõstuk millel on peal mosse moto, kas on ta nüüd 2140 pealt või 412 pealt ma täpselt ei teagi kuid see karpa mis seal peal on... see on omalaadne. Kood peale on kirjutatud K126 miski täht nagu oleks veel järgi kuid väga imelik, et välja otseselt nagu ei loe. Tõin kodust kõrvale varuosadeks teise K126H karpa ning vahe oli juba väliselt kohe märgatav. Pealt õhuvõtuava on palju väiksem, ühe külje peal on miski lisatükk millel on väljundots, sisse vaadates selgus, et üks lõõr on täiesti tühi, ei toore klappi, ei segusiibrit jne jne jne, sisselaske ja karpa vahepeal asi selle lõõri kohapealt pime. Karpa ja sisselaske vahepeal on veel lisaks üks tükk milles on omakorda klapp mis peaks miski rõhu/vaakumi süsteemiga reguleerima seda, et pöörded liiga kõrgeks ei lastaks (pidavat kastile ohtlik olema). Võtsin karpa mitmendat korda juba lahti ja puhastanud olen praeguseks kõikvõimalikud kohad kuid ikkagi ei hakka asi tühikäigul tööle. Töötab ainult suht suletud toorega ning ka siis tiba kõrgete pööretega. Kusjuures segu kruvi võib keerata lausa karpast välja (mõlemad neist... neid seal kaks) ja neid keerates lahti või kinni ei muutu mitte kui midagi.
Kas kellegil on vähegi aimu mis karpaga tegu on ning kuidas ma sellisel asjal üldse tühikäigu paika saaksin, samuti pole mulle selge kuhu peaks suunduma karburaatori küljepealt väljuv toru ning kuskohast ja mis toru peaks minema selle alumise pöörete piiramis klapi peale.
Pildist oleks vast kõvasti abi, et püüan selle lisaks juurde panna.
Kas kellegil on vähegi aimu mis karpaga tegu on ning kuidas ma sellisel asjal üldse tühikäigu paika saaksin, samuti pole mulle selge kuhu peaks suunduma karburaatori küljepealt väljuv toru ning kuskohast ja mis toru peaks minema selle alumise pöörete piiramis klapi peale.
Pildist oleks vast kõvasti abi, et püüan selle lisaks juurde panna.