Päästeaktsioon: Teehöövel Varjupaika!
#21

Nagu alati olen koos oma pangakontodega aktsioonide teenistuses. Küll pean teatama, et järgmise nädala jooksul on mul interneti kasutamisega seis kehvapoolne, liigun ringi ja sõltun hotellide internetiseerituse tasemest. Ehk palun mitte paanikat tekitada kui juhtubki nii, et peale homset lõunat mõndaaega kontoseisu ei värskenda.

Ühtlasi alustan nimekirjaga, täiendan seda niipea kui pangad tööle hakkavad:

Edit: Hansapank töötab ka hilistel öötundidel:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-

Kokku: 1050.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#22

muuseumipapa Kirjutas:Oleksime väga tänulikud, kui Sa soovitaksid, mida teha, et :"Tehke selle 15k'ga midagi parem kasvõi kokkuveetud masinate säilitamiseks/taastamiseks või natukenegi nende eksponeerimiseks tavainimesele arusaadaval viisil"

Tunnistan ausalt, et olen kohapeal käinud vaid 1 korra ja seda umbes kuuaega tagasi. Proovisin olla eelarvamusteta ja võtta asja sellisena, nagu ta on. Tunnistan ausalt, et minule kahjuks mingit positiivset muljet ei jätnud - täpselt samasuguseid autolaipu ja muud kola täis räämas majataguseid on igas eestimaa külas, lihtsalt laibad on igal "keremehel" erinevad ja valik väiksem. Loomulikult on teil seal ka tõeliseid pärleid... aga kõik kokku kahjuks sööb need lihtsalt ära.
Hakkaks näiteks peale selliste pisiasjadega, mis mingit arvestatavat summat ei vajagi - sildistaks masinad ilusti ära - mis mudel, mis päritolu, kuidas saadud ja millal jne jne. Teil on kodulehel olemas ilus andmebaas kõigest ... kohapeal aga lihtsalt palju rittaaetud  roostes laipu (paari konkreetse erandiga).
Võin vajadusel kasvõi ise toota kõigile autodele näiteks kleebised auto margi ja mudeliga esiklaasidele, et mingigi ülevaade oleks, kui kõrval loengut ei peeta.
Samuti ei maksa eriti mittemidagi, natukenegi osadel eksponaatidel  sammalt seljast maha pesta ja salongist suvalist kultuurkihti vähemaks loopida.
Bussid ei ole enamus vaadeldavad, kuna on aetud külg vastu külge ja näeb vaid nina ja reisijatepoolset esiust.
Osad eksponaadid on natuken ikkagi juba nii hõredad, et peab olema hea ettekujutusvõime, et välja mõelda, milline see masin kunagi võis olla. Kõige imelikum see, et sse just mitteharuldaste masinate valdav haigus, mis ometi oleks suhteliselt lihtsalt kas asendatavad või natukenegi kohendatavad. Sama saatus on silmähtavalt tapmas veel paljusid - minu arvamuse järgi võik vähemalt olemasoleva olukorra konserveerida, et vältida edsiroostetamist - parem olgu kasvõi pintsliga tehtud värviparandus tiival kui kahe aasta pärast lihtsalt suur auk.
jne.

Näiteks Kuke Hindreku juurde sattudes läheb mul seal alati niikaua aega, kui vähegi võimalik ja igakord avastan miskit, mis eelmine kord on kahesilmavahele jäänud ja võimaluse korral proovin jälle oma trassi teha nii, et sinna sisse põigata ja kui olen midagi teda huvitavat leidnud, siis talle ka midagi viia... JJ aga tundsin ~10 minutiga, et piisab.
Eks tõenäoliselt oli kogu mu emotsioonis süüdi ka kole hall sügisene ilm.  
Ning vaadates, kui suur fanclub teil on ja kuidas enamusele meeldib, ka võibolla liiga suured lootused. Ausõna, ma ei ole autovaenulik inimene, kes vaid vana mopeedi sõidukiks peab - eeldan, et minu külalised vaatavad minu roostes asju veelkurvema näoga. Ma lihtsalt ütlen ausalt (ja vahetevahel ka natuke liiga emotsionaalselt) välja, mis mulle meeldib ja mis ei meeldi.
Vabandan.
Vasta
#23

oldmoped Kirjutas:Antud ekseplare on 2 tükki maantemuusumis olemas ja järelikult ka selle liigi säilimine tagatud ja nendega tutvumisvõimalus kah. Tehke selle 15k'ga midagi parem kasvõi kokkuveetud masinate säilitamiseks/taastamiseks või natukenegi nende eksponeerimiseks tavainimesele arusaadaval viisil.
Selles osas olen täiesti ühte meelt ja antud fakt ei kutsugi eriti käesolevat aktsiooni toetama - Maanteemuuseumis on kindlasti, vähemalt hetkeseisuga, paremad võimalused D-512 eksponeerimiseks.

oldmoped Kirjutas:Hakkaks näiteks peale selliste pisiasjadega, mis mingit arvestatavat summat ei vajagi - sildistaks masinad ilusti ära - mis mudel, mis päritolu, kuidas saadud ja millal jne jne.
Selline asi on tublide kaasfoorumlaste poolt juba plaanitud ja tehakse hiljemalt järgmiseks suveks ära.
oldmoped Kirjutas:Samuti ei maksa eriti mittemidagi, natukenegi osadel eksponaatidel sammalt seljast maha pesta ja salongist suvalist kultuurkihti vähemaks loopida.
Ükspäev nühkisin ise TA-3763-01-e - ja natuke paremaks sai küll (1. vs. 3. pilt). Vaz 21011 ja Zuk'i pole veel jõudnud ette võtta, ja Muuseumipapal on alati 100 muud toimetust pooleli... Kultuurkihi kohta peab ka üldiselt tema otsustama, mis ja kuhu, aga ... vaata eelmist lauset.
oldmoped Kirjutas:Bussid ei ole enamus vaadeldavad, kuna on aetud külg vastu külge ja näeb vaid nina ja reisijatepoolset esiust.
Need on varjupaiga piirdeks nii pandud - minu arvates samuti üsna kehv lahendus, sest busside taguotsad on väliskeskkonna meelevallas, s.t. põhimõtteliselt väljaspool varjupaika. Kui kahe bussi vahelt inimene läbi ei mahu, siis soovimatuid külalisi selline "piire" mingil määral kinni peab, aga ka bussid väärivad igast küljest uudistamise võimalust. Parem oleks muidugi varjupaiga igasse külge võrkaed püstitada.
oldmoped Kirjutas:Osad eksponaadid on natuken ikkagi juba nii hõredad, ( ... ) suhteliselt lihtsalt kas asendatavad või natukenegi kohendatavad. ( ... ) võik vähemalt olemasoleva olukorra konserveerida, et vältida edsiroostetamist
Paljugi võiks, aga siia tuleks jällegi 100 muu poolelioleva toimetuse jutt. Tasapisi ühe-kahe haaval neid siiski kõpitsetakse. Vahel tundub mullegi, et Muuseumipapa on uute masinate kokkuvedamisega liiga hasarti läinud, aga eks ta teab ise paremini, mida oma vaba ajaga peale hakata.
Põhimõtteliselt on ju kogu JJVV ühe väikese seltskonna eralõbu, mis ei saagi igaühele meeltmööda olla.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#24

XTA Kirjutas:
oldmoped Kirjutas:Antud ekseplare on 2 tükki maantemuusumis olemas ja järelikult ka selle liigi säilimine tagatud ja nendega tutvumisvõimalus kah. Tehke selle 15k'ga midagi parem kasvõi kokkuveetud masinate säilitamiseks/taastamiseks või natukenegi nende eksponeerimiseks tavainimesele arusaadaval viisil.
Selles osas olen täiesti ühte meelt ja antud fakt ei kutsugi eriti käesolevat aktsiooni toetama - Maanteemuuseumis on kindlasti, vähemalt hetkeseisuga, paremad võimalused D-512 eksponeerimiseks.
Ma natuke nägin tegelikult ette neid etteheiteid teemal, et kuna Maanteemuuseumis on kaks D-512 juba olemas, siis pole mõtet Varjupaika veel ühte soetada.

Mina jälle arvan, et tegu on ikkagi meie Eesti enda masinatööstuse haruldase näitega ja 3 tehnikaajaloole päästetud eksemplari on ikkagi parem kui 2Wink. Tegelikult on koostöös Muuseumipapaga plaanis rajada Varjupaika selline teetöömasinate sektor, kuhu on meile juba pakutud ka väikest teerulli ning edaspidi püüaks soetada sinna ka ühe veidi suurema nõukogudeaegse rulli.

Veel arvan, et rasketehnika kuulus sama lahutamatult meie nõukogudeaegse eluolu juurde, kui TA-furgoonid või Ikarus-bussid ja seega peaks mingilgi määral ka see Varjupaigas esindatud olema.

Oldmopedi ja XTA loogika kohaselt aga peaks näiteks MAZ-200 ja ZiL-MMZ-585 kalluri pikema jututa Varjupaiga Punasest Raamatust maha võtma, kuna ka need on Maanteemuuseumis juba olemas ja seega margi kui sellise säilimine tagatud. (NB! Mina ei arva, et seda peaks tegema!)

Loomulikult ei saa kedagi sundida käimasolevat (või ükskõik missugust teist) aktsiooni toetama ja seda pole plaanitsenudki keegi teha.

Minupoolsed väga suured tänud kõigile, kes seni on käesolevat aktsiooni toetanudSmile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#25

Austatud oldmoped! Suured tänud ettepanekute eest! Üritame võimalusel abinõud tarvidusele võtta. Aga Sinu pakkumise kõigile autodele näiteks kleebised toota, ilma, et mingit arvestatavat summat vaja läheks, võtame tänulikult vastu. Ole hea ja kontakteeru kaasfoorumlaste TAR`i ja mraliga, kes just asjaga tegelevad.
Sambla mahapesemise ettepanek ka täiesti õigustatud. Siinkohal suured tänud kaasfoorumlane XTA-le hea eeskuju näitamise eest! Püüame järgida. Seni lähtusime muuseumitöö ühest aspektist, mis lubab eksponeerida isendeid ka sellisena, kuidas nad soetati. Ja seda nimetatakse tulmenäituseks.
Varjupaiga lõunapoolse külje busside ja põhjapoolse külje TA autode senine paigutus on taotluslik, kasutades neid ära piirdena. Kui edaspidi tuleb veel ettepanekuid, et selline asetus kedagi häirib, tuleb tõenäoliselt asi ümber otsustada.
Natuke oleme ikka kohendanud ka. Aga natuke tahaks kahe aastaga tekkiva suure augu kohta vastu vaielda. Ole hea ja vaata minu postitust # 14 aadressilt : http://forum.automoto.ee/showthread.php?...950&page=2
Kahju tõesti, et ~ 10 min varjupaigas viibimist Su tuju rikkus ja Sa mulle ei helistanud. Oleksime käinud läbi ka need 14 varjualust, kuhu meil tänaseks 71 isendit talveks paigutatud on. Kinnituseks vaata : http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18033
Muuseumipapa on isendite hasartsel kokkuvedamisel lähtunud nii oma seltsi- kui ka foorumikaaslaste põhimõtetest ja ettepanekutest. Kui oleksime algul kohe esimesi isendeid restaureerima asunud, kas oleks siis meil ja meie järeltulevatel vanatehnikahuvilistel ka midagi rohkemat taastada olnud? Aga selles on kaasfoorumlane XTA-l küll õigus, et muuseumipapa otsustab ise, mida oma vaba ajaga peale hakata. Vahepeal ju peab tööl ka käima, et oma HOBIGA tegelda jõuaks ...
Vasta
#26

Nimekiri saab taas pikemaks:


PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-

Kokku: 2550.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#27

Sel suwel sai see aed pandud waid raudteepoolsele küljele aga ideaalis võiks ta ümbritseda tervet warjupaika.Seda tuleb vist aga aeg ajalt liigutama kuna warjupaigale täiendust kogu aeg lisamas.Mullegi oleks meeldiv kui neid kõiki busse (mis praegu osaliselt aia ülesanded täidawad) saaks korralikult igast küljest waadata.Ja wähemalt mulle tähtis ,et säiliks minu kodu nr2,kusjuures otsetelefoni ühendus..Lahe koht !!!
Vasta
#28

PETSS Kirjutas:Sel suwel sai see aed pandud waid raudteepoolsele küljele aga ideaalis võiks ta ümbritseda tervet warjupaika.Seda tuleb vist aga aeg ajalt liigutama kuna warjupaigale täiendust kogu aeg lisamas.Mullegi oleks meeldiv kui neid kõiki busse (mis praegu osaliselt aia ülesanded täidawad) saaks korralikult igast küljest waadata.Ja wähemalt mulle tähtis ,et säiliks minu kodu nr2,kusjuures otsetelefoni ühendus..Lahe koht !!!

PETSS ole mureta, Sinu kodus hoiab ju Sulle kohta Sinu oma magamiskott! Ja telefoniühendus toimis igal juhul pühapäeval küll...
Vasta
#29

OT, aga kus on JJ-s raudtee???
Vasta
#30

Style Kirjutas:OT, aga kus on JJ-s raudtee???
Wabandust kui sai ennist end valesti väljendatud.Mõeldud oli endist kitsarööpmelist Tamsalu -Türi,sellest järgi vaid tamm.
Vasta
#31

Varjupaik piirneb ühelt küljelt endise Türi-Tamsalu kitsarööpmelise raudtee tammigaWink
Vasta
#32

Ligikaudu kuuendik vajaminevast summast ööpäevaga koos polegi halb tulemusSmile

Loodame, et Muuseumipapa sponsorite otsingud ka positiivseid tulemusi annavad. Tänud veelkord kõigile senistele toetajateleSmile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#33

Rõõmuga pikendan nimekirja:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-

Kokku: 2700.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#34

On taas aeg suurendada teehöövliklubi liikmete nimekirja:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-
Tomm7: 150.-

Kokku: 2850.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#35

Tore, et tasapisi meile toetajaid ikka juurde tulebSmile Mis puutub eespool kõlanud kahtlustesse, et Maanteemuuseumis kaks D-512 juba on ja äkki kolm on ikka liiga palju, siis juhin tähelepanu asjaolule, et kui meil õnnestub Koksvere D-512 Järva-Jaani saada, siis oleks vähemalt üks seda marki höövel ka neid tootnud tehase kodumaakonnas, s.t. tänapäevases mõistes JärvamaalWink

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#36

Nii, sai ka minu läbi aegade esimene toetussumma teele saadetudSmile
Vasta
#37

Üle 20% edukalt koos!

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-
Tomm7: 150.-
Sull7: 200.-
Coger: 150.-

Kokku: 3200.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#38

Teeme veel ühe sammu:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-
Tomm7: 150.-
Sull7: 200.-
Coger: 150.-
TMS: 300.-

Kokku: 3500.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#39

kris Kirjutas:Teeme veel ühe sammu:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-
Tomm7: 150.-
Sull7: 200.-
Coger: 150.-
TMS: 300.-

Kokku: 3500.-
...ehk 1/4 piir on juba üsna lähedalWink

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#40

Kuskilt mäletan hüüdlauset "Kõhud ette, jõuluks kätte!", teehöövli puhul oleks sobilik "Anneta sobiv toos, jõuluks veerand koos!" Aastalõpp paistab üldse olevat teeremondi hõnguline, mõne päeva eest on kogu rikastunud teerulliga. Ma ei imestaks kui varsti kellegi peas kerkib idee asfaldipaneku masinast. Aga seis on praegu selline:

PETSS: 500.-
kris: 250.-
aberwarum: 300.-
Sillu: 1000.-
Jopakolla: 500.-
MartinL: 150.-
Tomm7: 150.-
Sull7: 200.-
Coger: 150.-
TMS: 300.-
eno1: 200.-
Volli: 250.-

Kokku: 3950.-

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne