Postitused: 90
Teemad: 15
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
See asi on pea sama vana kui IKARUS 556, võimas riist. Parem kui H. Jaanus või keegi , kes ta ära taastaks ära ostaks. Loomulikult on näiteks Järva-Jaanigi parem variant kui vanarauda minek.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Lugesin ka seda artiklit,esimesena meenus muidugi JJ.Aga kas seal ollakse sellest huvitatud?Ehk weel huvlisi.Loodaks väga,et see buss siiamaile jääks,et ei sattuks wäljamaale või mis veel kurvem, vanaraua kaakide kätte.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Huvitav, huvitav:
Vanurbusse jätkub
•• Autoregistri andmetel on Eesti kõige vanem arvel olev buss 1937. aastal valminud Opel Blitz, mis asub Ida-Virumaal. Kuna registril puudub märge tehnoülevaatuse kohta, siis pole teada, kas buss on liikumisvõimeline.
•• Kehtiva ülevaatusega bussidest on vanim 1942. aastal valminud Saurer BT-0-4500 Tartumaalt.
•• Kolmandal kohal on 1949. aasta GAZ 51 Raplamaalt, mille ülevaatus kehtis 2006. aastani.
On keegi neist (esimesest ja viimasest ) midagi kuulnud?
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
Mind rohkem huvitab, kust see viimane info pärit on? ARK väidetavasti selliseid andmeid ei väljasta...
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
MartinL Kirjutas:Huvitav, huvitav:
Vanurbusse jätkub
•• Autoregistri andmetel on Eesti kõige vanem arvel olev buss 1937. aastal valminud Opel Blitz, mis asub Ida-Virumaal. Kuna registril puudub märge tehnoülevaatuse kohta, siis pole teada, kas buss on liikumisvõimeline.
•• Kehtiva ülevaatusega bussidest on vanim 1942. aastal valminud Saurer BT-0-4500 Tartumaalt.
•• Kolmandal kohal on 1949. aasta GAZ 51 Raplamaalt, mille ülevaatus kehtis 2006. aastani.
On keegi neist (esimesest ja viimasest ) midagi kuulnud?
"Kolmas" on vägagi suure tõenäosusega see:
http://kodu.pri.ee/ta/index.php?action=text&cat=5&ID=70
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Kas ta on siis GAZ 51-na arvel? Ma pole kahjuks kunagi TAde dokumente oma silmaga näinud. Äkki ongi nad kõik 51-ed
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 463
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
12
19-12-2006, 01:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2006, 01:26 AM ja muutjaks oli
XTA.)
MartinL Kirjutas:Kas ta on siis GAZ 51-na arvel? Ma pole kahjuks kunagi TAde dokumente oma silmaga näinud. Äkki ongi nad kõik 51-ed
Enamus TA-sid ikka TA-dena arvel kah, aga Rapla ARK vaimusünnitis tolle Lokuta TA 6-1 kohta on täpselt selline: mark GAZ, mudel 51 (TA-6-1), vla. 1949. See 1949 võib olla kas mõnelt vanalt 51 šassiilt (51 oli siis juba tootmises) numbri & ämbri ringi tõstmise teel päritud, võib-olla ka lihtsalt lambist võetud, sest TA-6-de tootmine algas alles 1957.a.
Teemasse kah: kõnealust Vabist sai mainitud ka
seal teemas mainitud, aga sel ajal (s.t. kuni eilseni) ei teadnud ma sest bussist rohkemat midagi.
Ime, et selline kohaliku tähtsusega uudis üldse üleriigilisse päevalehte jõudis.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Huvitav, kas sellel Vabisel ainult kere läbi või ka käiguosa "hõre"? Kui esimene variant, siis iga vähegi viitsiv vanatehnikahuviline saab oma väikeses värkstoas ju vajalikud plekid/talad vahetada...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Selline pikka kerega buss sobiks pigem mõnele krossi,vormeli või moto tiimile. Sinna teha tagumisse ossa uksed-kaldteed ning bussi sisse mahub võistlus tehnika. Ruumi lisaks on veel magamiskohtadele, saunale, tehno ruum jne.
Kurb kui lihtsalt utiili läheb.
Postitused: 449
Teemad: 34
Liitus: Jul 2006
Maine:
5
Kõige suurem mure oli tehnoülevaatustega. Mõnel korral mõõdeti bussi pikkuseks üle 12 meetri ja keelati sellega Eestimaal sõitmine. Siis mõõdeti uuesti ja leiti, et eesmist kaitserauda mitte arvestades jääks pikkus alla 12 meetri. Nii anti siiski sõiduluba.
minu teada on busside suurimaks pikkuseks( ilma löötsata) nüüd 15m