iz jupiteri käigukasti skeem
#1

olex kellelgi äkki anda hädasto olex vaja, praegu vist midagi valesti kokku pandud, sest vaba käiguga lükates lükkab taga ratta loha, üldiselt käigukast jooxeb kokku, arvan et kuskilt on mõni seib ära jäänud!!!!! AIDAKE..
Vasta
#2

Ei ole hetkel skeemi võtta. Huvitav, mul õnnestus kunagi esimest korda kokku pannes 4. käik ära kaotada, mille tegin hiljem korda.
Vasta
#3

ok panen siis oma kyssa kah siia teemasse: on p6him6tteliselt võimalik vahetada käimari käikude ülekandeid jupatsil? Tahax teha 1. käigu kiiremaks, kuna jupats algselt mõeldud ju külkaga liiklemiseks ja see paigalt liikumiseks rohkem j6udu nõuab. Mul aga soolokaks tehtud. Point lihtsalt selles, et k6rgetel pööretel 1.lt 2.le minnes toimub käiguvahetus ilge raginaga(ju need ülekannete vahed nii suured ole). 2.ga paigalt minnes aga on veic vähe j6udu.
Vasta
#4

Mitme hambaga mootorihammakas sul on tsiklil? 19? 16? Või milline Smile ?
Vasta
#5

Mootorihammakas on praegu 19 hambaga, kui orig. hammakas oli 16(külkaga künamisel). Aga see ei muuda ju käimari ülekannet, mille 1. käik liiga aeglane minu jaox on. On äkki võimalik kompunnida mingi teise ratta(ntx planeta) käimari hammakaid jupatsi omadega?
Vasta
#6

19 on jah soolohammakas. planetsil on minuteada päääris lühike see esimene käik. Mul oli JUP-5, läks 19 mootorihammakaga, 1.käiguga 55km/h, vähem kui Jawad (634/638) mis läksid 60+ km/h hea mineku korral.

Kas Sul on 18 tollised rattad või 19 tollised? Uuematele Jupidele pandi 18 asemele 19, natuke aitas kiiremaks.

Kui õnnestuks IZ - 56 (??? vist oli?) mot hammakas : 21 hammast leida, siis oleks Su mure murtud. Soovitakski mässata mootorihammakatega, käigukast olgu nagu ette nähtud.
Vasta
#7

Mul Jupiter2 (\'63). Rattad on 19\'\'.
See 21 hambalise panemine on vist jah k6ige loogilisem samm. Nii palju kui ma praegu mõõtnud olen, jooxeb 1. käiguga kuskil 30-40 välja, aga siis on mootor nii peene kui võimalik. Samas mul enne oli 18 hambaga ratas ja kui vahetasin 19 hambalise vastu oli kiiruste vahe ikka p****ga tunda. Tõenäoliselt püüangi leida kusagilt sellise.
Vasta
#8

killercop, paberil olemas. SKÄNNIDA EI SAA. kui tahad, tule tee paljundus.

see käigukastiga jamamine on suht raske, sest käigukastile pääseb ligi vaid mootorit poolitades. seal on vaja veidi katsetada, 10 korda ikka seda järjest ei tee. mängi ikka peaülekandega, ringrajale ju sa ikka vast ei lähe.
ja üle 19 hamba jupp 2-le on liiast, lõppkiirus väheneb, kuna jõudu pole piisavalt. aga esimese käigu saad nii pikemaks jah...
Vasta
#9

ei ole võimalik tulla, kuid äkki siis kellelgi teisel on.. väga oleks vaja
Vasta
#10

huvi pärast vaatasin ka enda mootorihammaka üle, kuid üllatusex leidsin, et see on 15 nukiga (selle pärast siis selline lennuk ongi!!)
Vasta
#11

kui saata pole äkki ütlete palju neid seibe seaql käib ja kus kohas!!
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
huvi pärast vaatasin ka enda mootorihammaka üle, kuid üllatusex leidsin, et see on 15 nukiga (selle pärast siis selline lennuk ongi!!)
Olen ka sellist JUP-5 puhul proovinud. Oli raske ilma tagarattale minekut sidurit lahti lasta. Lõppkiirus oli vist 110+ km/h. Samas kiirendus 100-> 110 käis silmapilguga.
Vasta
#13

uuh, 15 on ikka väga ekstreemne, sellega saaks krossirajal ka hakkama.
aga nasal on õigus- selline mootor läheb tunduvalt rohkem pöördesse, kui 19 hambaga. sealt ka see jube kiirendus ja ega see lõppkiirus ka eriti ei kannata, kuna pöördeid koguneb üksjagu. aga ega see jupiter nüüd neid pöördeid üliväga ka ei kannata...
Vasta
#14

andke palun skeem või öelge kus seibid asuvad ja kui palju
Vasta
#15

kui venelane teeks asju täpselt poleks mingeid seibe kuskile vaja, kuna aga iga mootor erikohast vildakas vms siis läheb ka igale mootorile eri kohtadesse ja eri palju ja paksusega seibe, mul endal olnud 3 planeetat 49, 56 ja nüüd pl5 ja kõigil on läinud erinev arv seibe ja totaalselt eri kohtadesse et käigud käiksid normaalselt ja püsiks sees ka suurema paarutamis ajal, ise sain need paika nihkaga, võtsin ühe mootoripoole panin sellest üle sirge rauast metallvarda ja mõõtsin ära palju oli maad kuullaagrini, pärast tegin sama ka teisepoolega, liitsin saadud arvud kokku ja siis mõõtsin ära võllipikkuse, ja siis sain juba arvestada kui palju ma umbes pean seibe vahele panema et võll ei hakkaks mootoris loksuma ja käigud ei paneks näkku, siis ladusin mootorisse ainult kasti sisse ja proovisin et kas kuivalt käigud vahtusid normaalselt ja kui suur oli hammasrataste omavaheline haakumise pind, kui mingi hammasratas haakus teisega väga vähe siis tõstsin või langetasin seibi äravõtmisega ühte võllidest, et hambad haakuksid üksteisega võimalikult palju
Vasta
#16

annks skeemi küll sulle, killercop, kuid sa oled ju tundmatu nime all, ei leia kuskilt mitte su mailiaadrerssi.

UPS, ma peaks kuupäevasid ka jälgima, miskipärast unub see tihti tegemata, nagu seekordki. Rolleyes

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#17

to overspeed, tal on jupiter maha myydud ja vend istub ise sõjaväes, selleks kustutatigi ta konto äraSmileWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne