jupiteri käigukast
#1

Jama järgmine: võtsin jupiter(3) käigukasti lahti, kuna vahepeal kiilus kinni. Käigud siis veel töötasid. Leidsin seest paar metallitükki, korjasin need välja, pesin käigukasti ära ja panin kokku. Kinni enam ei kiilunud, aga käigud olid kadunud:???(s.t. üks käik on kogu aeg sees ja välja ka ei saa) Ma ei võtnud ju hammakaid välja ja panin kõik tagasi nagu enne.
Mida ma siis valesti tegin?
Kas peaks kokkupanekul midagi silmas pidama?

Paluks abi



Vasta
#2

ju need metallitykid käigukasti töös siis olulist rolli mängisid:keersilm
Aga uurisid sa siis välja ka , mis detailidest need tykid pärit olid, võibolla selles seisnebki kamm, et mingid jublad puru on...
Vasta
#3

Kaks väikest alumiiniumitükikest ühe laagri pesast (laager ise seisab kindlalt paigal). Ei usu et need käigukasti töös erilist rolli oleks mänginud. Ja enne ju töötas probleemideta...
Kas näiteks see pole oluline, milline käik kokku pannes sees on? Või peab mõni hammakas täpses asendis olema.
Vasta
#4

käigukastis on selline (hammastega) poolkaar , mis on parema mootoripoole küljes, ning tal on märk (metalli sisse vajutatud täpike) ja käigukasti kahvli otsas on teine märk, ning need peavad kokku langema
Vasta
#5

palju sul seal käigukastis seibe on ja kus
Vasta
#6

Üksainus seib ongi, selle hammaka otsas, mida hammastega poolkaar kaasa veab.

Poolkaare pealt leidsin täpi aga kus see käigukasti kahvel on:???
Vasta
#7

käigukasti kahvel ongi see mida pool kaar liigutab, seal otsas on hammakad ja seal on ka märk... kas seal ühe võlli otsal ei käi äkki mingit jämedat seibi???
Vasta
#8

krt, see oleks üldse panemata jäänud.
aga kumma võlli otsa?
üks on pikem, teine lühem.
Vasta
#9

panin seibi lampi pikema otsa ja vist oli õige.
igatahes asi on koos ja kõik käigud töötavad


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne