16-01-2007, 10:29 AM
Ei häirinudki. See lihtsalt käis asja juurde.
korvimees Kirjutas:Ikarus tekitas vanasti inimestes ka tingitud refleksi. Kui tulid kasvõi mingi vana sõidukaga, millel sild undas...
valdo Kirjutas:korvimees Kirjutas:Ikarus tekitas vanasti inimestes ka tingitud refleksi. Kui tulid kasvõi mingi vana sõidukaga, millel sild undas...
Mis seal siis tegelikult ikkagi selliselt undas? Peaülekande paar? Ja huvitav - miks? 1970ndatel oli juba ju väga hästi teada, mis paneb hammasülekande undama ja osati teha üsna vaikseid asju juba...
(Võrdluseks - GAZ-51 kast undas seepärast, et 51 projekteerimisel 1940ndate esimesel poolel oli konstruktoritel tuli takus ning seetõttu võeti arendustöö kiirendamise nimel üksüheselt üle GAZ-AA käigukast, vähemalt sisu osas. Viimane oli aga Ford-AA kast ja oli projekteeritud/valmistatud 1920ndate teisel poolel tollase tehnoloogiaga, mil "vaikse" kasti tehnikaid vast veel eriti ei tuntud...)
-AsjaPulk- Kirjutas:Äkki ulusid tagasilla sateliidid, sest hambad olid jube jämedad tehtud ja pöörded, mis neile langesid suht kõrged?
Ma ei tea, kas ma nüüd õieti mõtlesin...
martinmannik Kirjutas:-AsjaPulk- Kirjutas:Äkki ulusid tagasilla sateliidid, sest hambad olid jube jämedad tehtud ja pöörded, mis neile langesid suht kõrged?
Ma ei tea, kas ma nüüd õieti mõtlesin...
Nii ta on. Ikaruse tagasillas kasutatakse planetaarülekannet ja selle satelliidid uluvadki suuremal kiirusel. MAZ-autodel on minuteada identne tagasild ja neid masinaid iseloomustab ju samasugune undamine.
martinmannik Kirjutas:Nii ta on. Ikaruse tagasillas kasutatakse planetaarülekannet ja selle satelliidid uluvadki suuremal kiirusel. MAZ-autodel on minuteada identne tagasild ja neid masinaid iseloomustab ju samasugune undamine.
Regardman Kirjutas:Kõikide nende HMLi MB tagasilla undamine on sarnane Ikarusele.
Üsna ehedada olid ka Connexi MB lõõtsad.
Sry OT.
oxygen Kirjutas:Safari 280Irw
Regardman Kirjutas:Veel parem on see, et pole esiklaasi, siis vist bussijuht sõidab lenduriprillidega suurematel kiirustel.oxygen Kirjutas:Safari 280IrwEriti äge on see KT4 kollane pink seal.
k2sipidur Kirjutas:Suuremate kiiruste puhul ei oleks kindlasti ka ühtki looma lähedal ega kaugelRegardman Kirjutas:Veel parem on see, et pole esiklaasi, siis vist bussijuht sõidab lenduriprillidega suurematel kiirustel.oxygen Kirjutas:Safari 280IrwEriti äge on see KT4 kollane pink seal.
mustninja Kirjutas:k2sipidur Kirjutas:Suuremate kiiruste puhul ei oleks kindlasti ka ühtki looma lähedal ega kaugelRegardman Kirjutas:Veel parem on see, et pole esiklaasi, siis vist bussijuht sõidab lenduriprillidega suurematel kiirustel.oxygen Kirjutas:Safari 280IrwEriti äge on see KT4 kollane pink seal.
valdo Kirjutas:Ikkagi kummaline- milleks sinna planetaar? Kas tavaline paar ei ajaks sama asja ära? Või on miskil põhjusel seal miski eripärane ülekandearv, mida tavalise paariga on üliraske saavutada (ehk see ei jää 3 ja 8 vahele)? Mina kujutaksin küll ette, et kui käimakasti kõrgeimal käigul läheb mootori pöörlemine (suurel diislil vast max 2000-2500 rpm) "otse läbi" tagasilda, siis miski 90-100 km/h kiiruse nende pöörete juures peaks vast tüüpse ülekandearvuga küll kätte saama?
martinmannik Kirjutas:Bussipargimehed on korduvalt rääkinud Ikaruse tagasilla reduktorist -Kas kiiremat ja aeglasemat redukturit annab vahetada omavahel ilma probleemiteta? sobivad nad ühte sillakorpusesse üks-ühele?
et seda saab vahetada aeglasema ja kiirema vastu. Ma alles praegu hakkasin mõtlema, et kas reduktori all mõeldakse neidsamu planetaarülekandeid või diferentsiaali sisse jäävat süsteemi?
EdR Kirjutas:Hakkas ka selline asi huvitama,et kas reduktoreid tootmise käigus ka muudeti? Või oligi Ikarusel näit. kiirem reduktor tootmise algusest lõpuni sisuliselt muudatusteta?