22-09-2006, 14:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2006, 14:31 PM ja muutjaks oli valdo.)
Mina näen sellist esimest korda..kas mingi tuuning v?
Pole midagi targemat teha
KILLER666 Kirjutas:hetkel ei suuda pilti leida , aga mis see on : samamoodi kulmudega , aga tuled on vastupidi:et suund yleval ja tuli all..Kui sellist, nagu sel pildil http://kodu.pri.ee/ta/images/559_MPC1-52_Paunkyla_3.JPG silmas pead, siis see on tavaline 52/53 võre, milliseid tehti 196x-1984.
peeterpaul Kirjutas:Huvitav oleks teada ainult, mis ajendil siis kabiin ümber disainiti.
peeterpaul Kirjutas:"Üsna õhukese jää pealt" avaldan kahtlust, kas asi euroopaga seotud on. Venelaste raudtee laius on üks näide, kus euroopa standardeid miskiks ei peetud. Miks need "faarad" üldse nii kõrgele tõsteti, 51-l on nad ju ka tükk maad madalamad.Raudtee pole päris kohane näide, sest algselt sai see tehtud meelega teist mõõtu. Ja seda hiljem muuta olnuks kaugelt liiga kulukas/keeruline.
peeterpaul Kirjutas:Tegin veidi kodutööd - kõiki selliseid ninasid ei saa automaatselt liigitada GAZ 53F alla. Nimelt tootis Gorki tehas selliste ninadega tegelikult kahte mudelit GAZ 52-03 ja GAZ 53 F. Esimesel mootoriks GAZ 52, teisel forseeritud 51. Kes arturiga sinapeal, saavad vahest aru. Hakkasin siis uurima, on neil ka muud erinevust ja leidsin siis järgmist - 52-03 oli veel 51 raamil (lühem) lühema veokastiga ning kiigevedrudega. 53F aga juba pikemal raamil ja kummipuksidega vedrukanduritega. Parafraseerides Valdot - nõukogude plaanimajandus oli kentsakas ja kummaline - mida oli, see kruviti külge. Huvitav oleks teada ainult, mis ajendil siis kabiin ümber disainiti. 52-03 sai siis selliseks nagu me tänagi GAZ 52-e teame ja 53F aiste vahele istutati alumiiniumplokk V-8.Kas see kodutöö tiba rappa pole läind?
taruvaras Kirjutas:Võrdluseks ka foorumlase Kelm GAZ 52-03, millel traditsioonilline 53-e veokast kukil http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=17544.Gaz 52-03 kasti küljeported ja tagaluuk on Gaz 53 kastistiga võrreldes ühe laua võrra madalam, esiporte on ainult sama kõrge kui 53-el.
valdo Kirjutas:Tulede osas ma kardan seda, et Euroopa hajutisüsteemi korral ei saanud nii kõrgel asutseva põhitule korral valgusvihke vajalikus aendis välja reguleerida, nii et lähituli ei näitaks teatud paugusest kaugemale, samal ajal aga kaugtuli valgustaks pikalt. Nagu me kõik teame, iseloomustab Euroopa tuledesüsteemi lähitulelaigu küllalt selgepiiriline ülemine (kald)joon erinevalt varem kasutatud Ameerika hajutisüsteemist.Võib olla nii,aga ei pruugi.Gaz-i iluvõrel kolisid suured laternad alla juba 53;53A tulekuga-s.o 60-ndatel,ebasümeetrilise valgusvihuga tuled aga ilmusid vene veokatele alles kusagil 70-nadte teisel poolel,tavaliseks muutusid nad alles 80-ndatelKui ajada kõrvuti kas või 157 ja GAZ millel 53F-tüüpi iluvõre,siis tuled neil pea ühekõrgusel,ZIl-il pisut kõrgemal.Tean 1986.a 157 mis tuli tehasest juba uute tuledega,laternad aga ikka vanas kohas.Ju neid laternaid ikka sai-saab reguleerida.