Postitused: 5,868
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Rahu, Pärnu tehnikahuvilised hoiavad teadaolevalt bussil silma peal.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Rõõm tõdeda, et otsingud PAZ-le said kiire ja eduka lõpu. Sai hommikul üle vaadatud ja käed löödud. Ostsin lausa 2 tk, mudel 672 73 ja 87 vla mälu järgi. Tahtsin just V8 mootoriga, sest neid on mul tagavaraks ning hingeelu tuttav.
Klaabu lubas kiirelt ka kataloogi välja otsida, tehnika poole pealt mulle üllatusi pole, tahaks bussiliku poole pealt kiire ülevaate saada a la tööriistakastid istmete all, antenn ees etc. Ma miskipärast arvan, et vahva ost ja saab lõbus olema.
Tööd nendega küll on, aga ei põe.
Nädalavahetusel peaksin ka külgkorviga IZ kätte saama, ära toomist ootab ka GAZ2410 ja siis oleks mõnda aega masinate osturalliga ühel pool, sest elu tahab ka elamist.....
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Teame, teame. PAZ teemat kedratud omajagu siin ja mul võttis eile tervelt tunni kõigi postitustega tutvumine. Südamevalu leevendab teadmine, et bussihulle on am-s piisavalt ja ehk keegi peale jutustamise ja pildistamise ka reaalse tegevuse ette võtab - hangib siis mõne neist 652-dest ja taastab ära.
Huumoriga pooleks - vanatehnika on ju selline tehnika, kus aeg tiksub meite kasuks. Igaüks on hull omamoodi, mina olen enda jaoks kollektsiooni alustalad läbi mõelnud. Läbivaks jooneks on põhimõte, et mina olen asjade peremees ja mitte vastupidi. Teiseks masinatel peavad olema dokumendid, sest posti otsa ei taha midagi panna. Kolmandaks minu jõud/oskused peavad asjast üle olema. Neljandaks - asjal peab olema emotsionaalne/ajalooline seos minu või esivanemate lapsepõlvega. Ja viiendaks - asjal peab ka kasutamise väärtus olema. Ei tea kas sellisega eestist välja lastakse, aga eestiski kohti kuhu sõita, sõbrad peredega peal on üks uitmõte. Ma arvan, et küll nad tulevad.
Sedamoodi. Aga PAZ-672 on igati armas sõiduk, sõitsin kaheksa aastasena iga suvehommik sellisega peedipõllule, lisaks üks pereliige eluaegne PAZi-juht.
Gorki V8 eri isenditest oleks justkui puudu neliveoline 66, siis oleks läbilõige olemas (tagaveoline veoauto, buss, nelivedu 66). Kõige ette veel GAZ 2410 ja pilt missugune!
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Täna kella 16.30 ajal tuli Võrus mööda Kreutzwaldi tänavat Luhamaa poole sinist värvi KAVZ, oli rahvast täis, tõenäoliselt kasutab bussi mõni firma oma töötajate vedamiseks. Veerand tundi hiljem nägin Vabaduse tänava kõrval ühes parklas seismas KUBAN-tüüpi bussi, värvus oli hele.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Kel huvi erinevate Nõukogude ajal toodetud busside vastu, siis soovitan osta viimase vene Autorevüü numbri, kus on juttu TAst, RAFist, KAGist jm väiksemate tehaste toodangust. Kui aega saan, siis üritan selle ka skännida.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Eile siis kella nelja paiku hakkasime tiheneva lumesaju ja videvikuga tulema kodu poole. Takkajärgi on hea rääkida, aga kettas olles olid närvid ikka pingul.
Bussidel polnud tehnoylevaatust, kindlustused küll tegime. Aga kui kodumetsa vahele jõudsime ja auklik kruusatee algas, sain aru, miks vanemad mehed omajagu ikka PAZi kiitsid. Soe on ta nagunii, aga milline pehmus. Sõiduauto 16 tolli ratas taob ikka korralikult amordid põhja, aga PAZ läks treppis teel nagu liblikas. Mida muud oskan öelda - kel pole, see hankigu, kes ei saa, proovige vähemalt korragi sõita. Mega elamus. Mul küll pea 12 aastat 51 ja 53 sõitmise kogemust, aga PAZ on ikka omast klassist asi. Lai vaade välja, võimuga rool - halleluuja!! Hea küll, käigulülitus kulunud ja kang teeb paraja tiiru, kuid esimese kolme vahetusega sain käigukastiga sina peale. Kordan veelkord - seda elamust Te ei kahetseks.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
05-02-2007, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2007, 23:14 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Tore,et leidub veel bussihuvilisi,kes peale jutu ja pildistamise ka asjaga reaalselt tegelevad. Palju selliseid bussihuvilisi siin foorumis on? Kellegi siin on Kavz tegemisel,minul Ikarus,PETSS peab ka mingeid plaane endale TAK-lt üks buss ära vedada....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
05-02-2007, 23:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2007, 23:39 PM ja muutjaks oli
oxygen.)
Kodanik Raudteehull tahab veel endale Ikarus 280-t saada. Minu isiklik unistuste võib öelda, et buss on RAF2203 ja see tundub üsna reaalne ka olema.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Eno1-l on TA ja minu teada ka mitu moodsamat bussi.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
peeterpaul Kirjutas:Eno1-l on TA ja minu teada ka mitu moodsamat bussi.
Minule kuulub ainult TA-6-1. Ülejäänud kuuluvad Oü Remfakt.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Kahe kassi puhul tuleb arvestada ikkagi päris mitme lisakohaga. Kunagi ei tea , kus need loomakaitsjad parajasti on.
Martin - ühe kassiga ja kass tundub rahul olevat.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Kui mina nüüd ajas tagasi läheksin,siis kõige alguses (1993a.) oli soov omandada Ikarus 260 (alul 3-ukseline linnaliini,pärast 2-ukseline linnalähiliinibuss),jätta sinna max 8 istekohta koos juhikohaga ja tahapoole midagi mugavamat (voodi,laud jms). Pisut hiljem muutus soov Ikarus 250-ks.
Tänane seis on sama,kuid sellise erinevusega,et kõik istmed jäävad omale kohale alles....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...