Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Sama asi hiljuti läbi elatud. Tegu oli küll diisliga. Algul loputasin mõned korrad paagi diisliga läbi ja lasin alt punnist tühjaks, kuigi tagantjärgi tundub, et ka peale seda jäi suur osa sodi paaki. Siis panin üsna paagi lähedale eraldi filtri vahele (sellise väikse nagu bensukates müüakse) Esimest korda tõmbas selle nii 20 kilomeetriga umbe, puhusin ta teepeal tagurpidi sodist tühjaks ja edasi sain sõita juba umbes 50km. Selle väikese filtri vahetasin seejärel poole suurema vastu, kuid ka seda tuli suve jooksul ikka mitu korda puhastada. Sügisel vahetasin ka õige kütusefiltri ära ning ka lisafilter on siiani vahel. Vahepeal olen ühekorra veel ka paagi alt punnist tühjaks lasknud kanistrisse. Kokkuvõttes suht pikk ja piinarikas protsess, kuid sain asja aetud.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 5,055
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
IZ350 on vist foorumis tsiklipaagi puhastamisest sidrunhappe lahusega põgusalt puudutanud, maailmas müügil mögin ,mida lastakse paaki ja peaks nakkuma paagi seintega ja moodustama sinna korraliku kaitsva kihi (jäänud mulja, et mingi EPO taoline aine. Maksab ka raha ja palju auto paagile läheb....
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Pane paaki liiva , punn peale ,vatitekk ümber ja segumasinasse.Tulemus hea!
Kas selle paaki lastava mögina kohta mingit täpsemat infi ka on?
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Oleneb paagist. Sügaval nõukogude ajal olen näid traktorit kündmas millel oli ,mingi paak tagatatta külge kinnitatud. Kollektoreid sai lihvitud E-niidukiga. Kuulaagrikuulid kolektorisse otsad kinni ja E ratta külge.Päevaga said kauni läikivad ja libedad.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 27
Teemad: 1
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Stihli postitusest aiman, et tegu siis Jaguar Mark 7`me kütusepaagiga. Ilmselt on seest roostetavate paakidega kokku puutunud kõik Jaguari XJ seeria 1-3 omanikud, on neid paake ju veel kaks iga auto kohta. Vahetasin oma 3 seeria Daimleril möödunud aasta suvel kütusefiltrit 3 korda lisaks lasin lugematu arv kordi paake suurest põhjakorgist tühjaks ja pesin paagis olevat sõela, arvata võib et midagi oluliselt ei paranenud ja sama peavalu algab koos uue hooajaga.
Ma olen tõsiselt huvitatud paakide roostest lõplikult puhastamisest. Väljapakutud liiva/kuullaagrikuulide ja segumasina/traktori varjandid viisid mõttele säärane aeglaselt pöörlev seade valmistada, kindel on et raalselt töötav lahendus pakuks huvi teistelegi? Kui nüüd kellelgi oma varanduse seas mõni sobiv tiguülekanne ning vähese võimsusega 220 V elektrimootor vedeleb võiks ehk midagi kokku panna.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Siis on sööbimise osas vastused olemas. Hoiatusi vesiniku ja mürgisuse teemal soovitan siiski väga tõsiselt võtta.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Kelm Kirjutas:jurka Kirjutas:Pane paaki liiva , punn peale ,vatitekk ümber ja segumasinasse.Tulemus hea!
Kas selle paaki lastava mögina kohta mingit täpsemat infi ka on?
Auto paagi jaoks peab siis õige suur segumasin olema.
Auto paaki ei pea tingimata segumasinasse suruma, vaid teda võib ka rihmadega segumasina suu külge kinni vedada. Mina kasutan segumasinat ka näiteks vana põhjasettinud pigmendiga õlivärvi segamiseks-paha ei tee ka värvipurki sulpsatada üks toekam kuullaagrikuul-tuleb ainult jälgida, et värvipurgil ikka kaas korralikult peal oleks kui ta seal segumasinas tiirutab.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
palju happevannis tehalaskmine maksta võiks?
kus tartu kandis seda tehakse?
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Kas paagil on keevitusvalts ? Või mõni muu koht kus on topelt plekk? Sellisel puhul ei ole happega puhastamine mõeldav, sest happejääke on võimatu valtsivahelt kätte saada. Ehk saad ühe pildi paagist panna ?
Kui võimalik oleks ma võtakisn paagi pooleks mööda valtsi ja pärast liidakisn uuesti vasega.