Postitused: 266
	Teemad: 28
	Liitus: Jan 2002
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Tere.
Kui vähendada  bussis istekohtade arvu 8-ani, kas siis piisab C-kat, või on vaja ikkagi D-kat. juhiluba vaja? Võrreldes juhikohata esirataste suhtes ei ole ju nt. veoauto gaz 52/53 ning Kavz nn. "ninaga bussi" juhtimisel erilist vahet.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 686
	Teemad: 87
	Liitus: Mar 2006
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Loovam, harivam ning isikliku arengu seisukohal täiuslikum on siiski bussiload teha.
	
	
	
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 773
	Teemad: 12
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Kui ka tehn. passis on 8 istekohta peaks piisama C-katist. Minu bussil on täismass 5t ning 5kohta ning vajalikud on C-kati load.
	
	
	
`73 Hanomag-Henschel F46KA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7
	Teemad: 0
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mingil ajal kehtis nõue, et veoautos võib olla ainult 2 istmerida (sai uuritud, kui oli plaan kavz-685 hankida ja C-kat alla registreerida)....et kui buss registreerida ümber C-kat masinaks, siis juhikoht on ju 1 rida ja teise rea siis ainult saabki panna, v on nõuded muutunud?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 773
	Teemad: 12
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
3
	 
	
	
		Njah... väga võimalik, et veokaga nii on. Mul on registris autoelamu (M1) kategooria.
	
	
	
`73 Hanomag-Henschel F46KA
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,142
	Teemad: 74
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
14
	 
	
	
		Kui keskit peaks huvitama, siis tänases Pärnu Postimehes kuulutus, et Tootsi vald müüb vana Volvo bussi, aasta vist 1969, enampakkumisel, alghind 15000.-
	
	
	
loll on loll olla.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,575
	Teemad: 58
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
42
	 
	
	
		No kui eelpostitajal tõesti midagi teha pole eks siis võib ta ju bussis (kui ma selle ostan) neid numbreid kruttida.Peaasi ,et bussi terweks jätaks.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,575
	Teemad: 58
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
42
	 
	
	
		2708 idee hea aga ma ihuks hetkel hammast 2215 sarnasele bussile.Peab hakkama TAKi lukkuseppade käest järgi uurima milline noist kõige parem ,eelitaks Mustamäe pargi busse (need paremini hoitud) ja palun ärge seda ümberehituse värki nii tõsiselt võtke.See mu mõte lihtsalt.Kui hästi läheb siis 5-10 aasta pärast saaks ehk ka DUPLE suhtes kaubale.Ja selle bussi jätaks küll  100% originaalseisu.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 606
	Teemad: 18
	Liitus: Aug 2004
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Väga kiiduväärt ettevõtmine PETSS, kuid mis lahenduse sellele bussile leiad, ning kus seda hoidma hakkad ?
	
	
	
 Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,575
	Teemad: 58
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
42
	 
	
	
		Mis kiiduvärt asi see ikka,eks esialgu seisab lemmikparklas,eks hiljem koht vaja leida kus oleks enam vähem korralikud remonditingimused ja seda mitte lageda taewa all.Esialgu jääb buss endiseks ,tuleb endal või mõnel sõbral tuju teen väikse sõidu.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,477
	Teemad: 19
	Liitus: Mar 2004
	
Maine: 
11
	 
	
		
		
		
		10-02-2007, 00:34 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2007, 00:36 AM ja muutjaks oli 
Edel.)
 
	
		PETSS Kirjutas:Esialgu jääb buss endiseks ,tuleb endal või mõnel sõbral tuju teen väikse sõidu.
Mina üritan kah lühidalt samamoodi vastata,mis aga hästi välja tulla ei taha. Kui Ikaruse ostmisest rääkima hakkan,küsitakse ALATI esimesena kohe,et "mis sellega teed?"  
Tegelikult on asjatundmatule inimesele üsna raske põhjendada,miks ostsid sellise suure,kuluka ja ruumi nõudva bussi,mis tulevikus raha sisse tooma ei hakka,varuosi raske leida ning vaid suvel ilusa ilmaga mõnel üksikul korral välja ajad.
Ma üldiselt sellistele ei räägi,et tahaks saada veel LAZ 695N-i,HML Arna Mercedes O305-te jt. busse. Mind peetakse ilma selletagi hulluks.
	
 
	
	
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,282
	Teemad: 19
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
21
	 
	
	
		Siis tulebki öelda otse, et endale nautimiseks ja vahel teistele näitamiseks. Kõik kes asjast aru saavad, need saavad ja need kes ei saa nendel ei olegi vaja saada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 426
	Teemad: 19
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
8
	 
	
		
		
		
		10-02-2007, 12:33 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2009, 01:25 AM ja muutjaks oli 
Mister X.)
 
	
		Petss kirjutas: "Mis kiiduväärt asi see ikka..."
On küll kiiduväärt asi ja kuidas veel! Paljud meist räägivad vanatehnika hindamise ja hoidmise vajadusest, kui reaalsete tegudeni jõuavad vaid vähesed. Sageli jääb takistuseks rahanappus, tingimuste sobimatus või lihtsalt nõrk tahtejõud. Seega väärivad need, kes on materiaalse ajaloo säilitamiseks üht-teist ette võtnud, siirast kiitust.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,575
	Teemad: 58
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
42
	 
	
	
		Mis puudutab 2708 ,seda bussi soovitati ka TAKi lukkusseppade poolt.Pidi olema (selles ma ei kahtlegi,hea buss).Aga arwestades omi võimalusi mul vist kergem ülal pidada  uuemat Viimat.Samas kaasfoorumlased awaldanud arwamust ,et ,mis  nii uue bussiga teha?Muidugi võiks omndada ka mõne vanema CR 112 aga?See buss kindlasti alleshoidmist väärt ,paraku minu rahaline seis nagu on.Seepärast valisingi oma arust endale sobivama wariandi välja.Ehk kellelgi weel soovitusi?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,836
	Teemad: 58
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
26
	 
	
	
		PETSS, julgen jagada ühe teadlasest kaasfoorumlase sõnu : CR112 on samasugune lollikindel riist, kui vene tehnika, st. töötab iga ilmaga ja parandatav kõigega.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,575
	Teemad: 58
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
42
	 
	
	
		CR 112 omapärane buss küll,esiaken tuletab mingil määral meelde kunagisi ZISe ja nende voltustega wariandi vastu pole tõesti midagi.Aga sellele bussile soovijaid ka ja ma ei hakka seda bussi nende eest ära wõtma.Loll  aga järjekindel nagu ma olen seni minu eelistus ikkagi Viima bussil. Ja üks asi jutt + ideed ,teine asi teostus: kõigepealt tuleb mul  see buss kätte saada aga see selgub alles kewadeks.