tere
sain siis ühel heal õhtul kõne, et ühele tegelasel siuke asi pakkuda nagu dnepr kuid täpsemat mudeli kohta ei osatud öelda.
Sai siis kohale mindud ja paar sõna juttu aetud ja pabereid vahetatud
Täna ommikul lohistasin siis aparadi koju ja sai teda vähe uuritud ja torgitud ja isiklikult olen rahul... mida teha ja korrastada sel külluses
Ex ta jah paras rotikas juba ole aga saab ju asja jälle üles lüüa.
Isegi originaalilähedaseks tegemine pole teab mis raske.
Igaljuhul anna teada mis asjast nagu teha tahaksid ja jõudu ja jaksu!
Ratas siis vahepeal arenenud.
Esiporilaud ja paak on värvist puhtaks tehtud aga tagumisega ei teagi mida teha, sest rebane seal juba tubli töö teinud,raam ja veljed plaan liivapritsi saata lähiajal.
Käigukast sai laiali võetud ja puhtaks pestud ja uued laagrid sisse aetud. Laagrite pealt kokku ei hoidnud ja ostsin FAG laagrid sisse
lähipäevil võtan mootori enda ka ette
Hooratas peaks olema õige keermega. St päripäeva kinni ja vastupäeva lahti. Mina hoidsin hooratast kinni puuhaluga, mille üks ots oli vastu raami ja teine vastu sidurikettaid paigal hoidvat puksi (need 6 tk).
Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
http://www.album.ee/album/16876866/50069308?
Sai siis vahepeal jälle dneprit edasi tehtud.
Kuna pikka taga poritiiba kuskilt ei leidnud tuli see siis ise teha
Peale liivapritsi tuli ikka raami kõvasti pahteldada kuna lõi ikka kõik augud tühjaks ja rooste maha, ja seda tuleb pahteldada veel ja veel
Sai ka meisterdatud aku kast ja relee kinnitus.
Kui kellegil on pakkuda seda esihargi pingutit siis andke teada!
Kas dneprile uusi kodaraid ja kodara nipleid kuskil on saada? Vanad jõle kehvas olukorras, rebase pere on juba oma töö nende kallal ära teinud ja välja kolinud
Oleksin ka huvitatud spidokast mis käib K-650'nele (vist valge taustaga)
Ja ehk keegi oskab rääkida milline see süütepool peab seal olema ja milline süüde ise... see mis seal peal oli oli 12V kuid rattal peal 6V genekas. Kas siis süüde peab olema selline nagu K-750'nel?
aega mööda läinud ja ratas arenenud.
Ratas mingilmääral kokku pandud kuid tegemist veel jagub: klapid lihvida, juhtmestik vedada, veljed korda teha jne...
Tarvis on uusi krorraliku kroomiga amordipudeleid ja nokaga tulevõru ja siis seda pöördetõugete leevendit. Tarvis on ka 6V süütepooli. Kui kellegil on eelpool ülesloetletud detaile siis andke palun teada.
Kas MT10-l pole mitt see kandilisem paak, mitte tilgakujuline? Parandage mind, kui ma eksin.
Kuigi isa tegeleb hetkel MT 12 kallal ja tema vahetas kah originaalpaagi tilgakujulise vastu. Sobivat rohkem
Jah on küll. ma vahetasin samuti selle paagi tilgakujulise vastu ja eelmine omanik oli sadula kinnitused mingi teise ratta pealt maha saaginud ja juba ümberehitamist alustanud. Pika sadula kinnituste jäljed olid veel raamipeal alles kui sain ratta.
Käsin just kloostrimetsa motopoes ja sinna oli äsja kaupa tulnud ning minu meelest oli ühe juhtmestiku paki peal kirjas mt10, et kui tahad värskelt lõhnavat juhtmestikku, siis räägi kloostrimetsa poistega.