[split] Reval-Harrien Oldtimers Winterrally 2007: ruudulipp on langenud
#41

Taaravainu Kirjutas:Priit !

Mulle tundub imelik 14 karistuspunkti AKP4 jõudmise eest. Mäletan nagu kellaaegu järgmiselt: AKP3 saabusime 12.37 Lisakatse stardiaeg oli 12.42 ja liites 1 tund 30 minutit saame 14.12 mille Kaspar ka kirja pani, Või mäletan valesti ?

Ekipaaz nr 80 tänab kõiki korraldajaid ja abistajaid meeldiva ürituse eest !!!

Ongi pisike viga sees aga siiski vähe teise ajaga. Kohalejõudmist mäletad õigesti aga katsele stardiaeg on minu poolt kirjutatud 12:38 ehk 1,5 tundi juurde, 14:08. Seega tuleb 3 minutit hilinemist(minutid 9, 10 ja 11) ehk 14 asemel 3 trahvi. Seega liidame 199'le 11 juurde, saame 210 ehk koht ei muutu. Sa vaatasid äkki esimest numbrit? 12 küll aga tundidesBig Grin AKP3 aeg oli 12:37 ja minutipealt tuldud.
Ma lõpetamisel ka ütlesin, et 3-4 vahe oli olematu, siis ma sain ülikiire peastarvutamisega suisa sama punktisumma aga Lapakas on vanem. Lisaks kihutasite arutult, OAKP trahv on määrav. Tegelik vahe siis 1 punkt. Võib ju parandada, kes tahab.
Vasta
#42

Tänud Priit täpsustuse eest !!!

Veiko
Vasta
#43

segaduse tekitab I kiiruskatse ajad, sõiduk nr 13 istus 3-4 minutit lumehanges kinni, protokollis aga seisab absoluudi teisel kohal?
Vasta
#44

http://rally.ee/?a=a009&b=5416
Vasta
#45

Miliitsia Kirjutas:segaduse tekitab I kiiruskatse ajad, sõiduk nr 13 istus 3-4 minutit lumehanges kinni, protokollis aga seisab absoluudi teisel kohal?
3-4 minutit kindlasti see pole, ma siin püüdsin dešifreerida, kas esimene number on 2 või 3... või äkki siis 4? See muudaks muidugi palju, lisakatse trahvid läheks kohe suureks. Igastahes, kui kellegile tehti liiga, pole midagi tehaBig Grin Iseenesest oleks Toyota klassisisene koht olnud pisut ebaõiglane, vana auto küll aga pisut liiga hard-core teiste jaoks. Superfinaali 2 koht on niigi boonuseks. Teda ei saa võrrelda roolivõimuta, originaalsetel naelteta rehvidel robustse Lapplanderiga. Kui nr 13 maha võtta ja ka 80 diklaffi alla panna, siis edasi tulevad "omad vanad joped" Tox, "iga-aastaselt jubedama riietusega Volkkari-pede"(Kaspari väljendus) Kristjuhan, vormel-Muhu Jaanus ja "hull" Raivet. Usun, et nemad võtavad kogu üritust pigem funnina, kui rajult tõsiselt. Kõige halvemal juhul kukuks Carrec just täpselt sinna punti, kui see number katseajas oleks 4 minutit.
Loeme selle vea siis Carrecile ja Evele boonuseks Enno Piibelehe rändauhinna välja panemise eest. Kes teeb ja aitab, saab ka rohkem õigust. Kuna Talveralli ei ole spordiüritus vaid puhas rõõm kenast talvepäevast, siis mina ei põe. Nii on ja nii jääbBig Grin
Taheti kiirelt tulemusi, TEHTUD! Aga siis tulevad kahjuks ka vead. Ja niigi ei mallanud paljud sedagi aega ära oodata, mis mind isiklikult pisut häiris. Kui ma veel kunagi peaks mistahes üritust korraldama, siis auhinnalise koha saamiseks peab ISE lõpetamisel kohal olema. Kellele me seda siis arvutame? Iseendale või...
Vasta
#46

http://www.motorsport.ee/?id=gallery&n=520
Vasta
#47

Esimesel talverallil oli ka võistlus välja kuulutatud, ehk siis võitjaks pidi saama see, kes teeb kõige vahvama foto. Peale sõitu, kui pildid ilmutatud olid, siis vist olid Fantomase tütre tehtud pildid kõige paremad, järelikult oli võitja, kuigi keegi seda avalikult välja ei kuulutanud.
Karu poolt välja pandud nõukogude tehnika karika pealt lugesin hoopis enda nime. Ja tegelikult pole mingit vahet, kes kui mitmendaks tuleb, see ei ole spordivõistlus, see on vanatehnika kokkutulek, kus me mängime rallisõitu talvisel ajal. Sest muidu oleks talvisel kokkutulekul külm passida kui piirduda ainult väljanäitusega. Tegelikult oleks õigem hinnata hoopis liiklusvahendite originaalsust, sest tegu on ikkagi vanatehnikaüritusega.
Järgmise aasta eriväljaanne võiks olla selline legend, kus igal ühel on erinevas kohas viga, siis on humoorikas nädalavahetus garanteeritud.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#48

Piibur Kirjutas:Karu poolt välja pandud nõukogude tehnika karika pealt lugesin hoopis enda nime.
Kõik õige, sest Karu karikas on parimale Nõukogude tehnikale aga esimesel Talverallil kihutas Fantomas ju suisa Suure Kassiga, millel Nõukogude päritoluga pole miskit pistmist. Lisaks polnud ka fotoaparaat Smena vms; Kihutasite ju võidu Voka-Sillamäe vahelisel porisel teel, Sina võitsid ehk olid kõige mudasemBig Grin Variandid oleks veel olnud Velpleri Petsi kraavisõitu hinnata, Karu enda arutut kihutamist autasustada või Volga aeglast kulgemist, sest ralliauto nr.33 profii Telliskiviga roolis jättis liiga teo muljeBig Grin Ja kes kurat Sul käskis meid keset talve välja ajada... vaat mis sellest saiBig Grin

EDIT: Õiged vastused on siis lahti kirjutamata.
KP 1 Väga vana ja väga suur asi on kilomeetri kaugusel.
Vastus: Kabelikivi. Silt viitas sellele, soovitan minna vaatama, kes pole käinud. On ikka juakas küll.
KP 2 Domeeni kirjapildiga liiklusrajatis.
Vastus: Uskulaee. Et miskitpidi olen ma sealtkandist juurtega, siis kunagi kutsuti seda küla Uuskülaks. Ju taheti panna silt Uusküla tee aga eks Maardu umbkeelselt juhtub ikka.
KP 3 Bussipeatuse nimi.
Vastus: Nõmme talu. Tegelikult seal taga on veel Tudramäe talu, mis ongi minu vanaisa sünnikodu ja kuskohas isa oli sõja ajal peidus, vanaema oli kohalikus koolis õpetaja jne. Kallaverega seob mind seega rohkem, kui lihtsalt läbi sõitmine.
KP 4 Paekivist tornil on üks sõna.
Vastus: Esline. Kes vaatas paremale paekiviseinale, siis sealt algavad Ülgase vanade fosforiidikaevanduste käigud. Täna on need nahkhiirte pärusmaa.
KP 5 Sellise koduõuega tegelasi kutsub ühinema Vanad Veljed.
Vastus: Uuniklased. Sellega eksiti kõige rohkem. Herr Piiburi tehtud päismik teatab: Kõigi maade uuniklased, ühinege!
KP 6 Asulanimi huvitaval alusel.
Vastus: Kihmla. Lahe külasilt.
KP 7 Stagnaaegne silt. Mis kohaga on tegemist?
Vastus: Katkuotsa. Selliseid Nõukaaegseid bussipeatuste silte pole enam palju järgi. See vist oli lihtsalt talu nimeks.
KP 8 Kellele (nimeliselt) on püstitatud mälestuskivi?
Vastus Jaan Leppale. Kahjuks oli see ainus ajalooga seotud koht raja ääres, kuhu ei saanud ligi minna. Selles suhtes oli üle-eelmise aasta admiral Pitkaga seotud kohtdega ralli palju patriootlikum.
KP 9 Millisel õigusel võite keerata vasakule ja paremale? Lugege tahvlitelt.
Vastus: Loal. Raske oli küsida aga saime vist hakkama. Sealtmaalt hakkas rada kulgema paljuski Tallinnat joogiveega varustavate kraavide ääres. Need kraavid on ka üks põhjuseid, miks paljusid põnevaid teid ei saa kasutada: teed lihtsalt lõppevad ära ja edasi ei saa.
KP 10 Mis siin algab?
Vastus: Kose Vald.
KP 11 Mis siin asub?
Vastus: Värava talu.
KP 12 Üks "kahtlase" nimega koht. Ebameeldivad tegelased mõlemad.
Vastus: Parmu Talu. Kui esimest korda rada tegime peale lumesadu, siis sellest ristist edasi mäkke minevat teed ei olnud olemas, trügisime Sitikaga mööda põldu Voose poole.
KP 13 Selle organisatsiooni teadetetahvel. Paluks nimi.
Vastus: Paunküla Selts.
KP 14 Mis asi ei ole avalikuks kasutamiseks?
Vastus: Joogiveehaare. Ma muidugi ei saa sellest keelust aru, mida see reaalsuses tähendab.
KP 15 Firma nimi, millel on "nii vinge" kontor?
Vastus: Oü Laanepere. Oli ju vinge kontoora?
KP 16 Jällegi üks keeld. Mis nüüd keelatud on?
Vastus: Risustamine. Sama joogiveehaare, risustamise keeld on nagu mõistlik.
KP 17 4,8 km lahutab meid ühest transpordisõlmest. Mis nime see kannab?
Vastus: Mustjõe. Jällegi, esimene kord oli see Mustjõele minev tee täiesti umbes, sestap läksime Vikipalu peale.

Ja kogu ralli põhiküsimuse vastus: Diiselmootori sünd.
Tsiteerin Tehnika Kõigile 1937 nr.2:
Tsitaat:17.veebruaril 1897, s.o. 40 aastat tagasi katsus prof.Schröter vertikaalset ühesilindrilist mootorit (mis praegu seisab Tehnikamuuseumis Münchenis). Ta teatas mõlemale firmale, et masina mehaaniline kasukraad on 75% ja termiline kasuraad 34,2%, s.t. mootor on ligi 3 1/2 korda ökonoomsem aurumasinast. Ta märgib ka masina lihtsust ja seab teda kõigi soojusmasinate etteotsa.

Need "mõlemad tehased" olid tänane MAN ja Krupp, kes Augsburgi ehitasid Laboratooriumi, mida juhtis Diesel. Nad olid ostnud Dieselilt patendi ja lasid diiselmootorit arendada.

Rudolph Diesel ise oli vanemast peast pool-hull ja usutavalt hüppas ise aurikult 29.september 1913 Inglise Kanalis merre. Kalurid leidsid laiba kuid andsid selle merele tagasi, nagu kombeks oli.
Vasta
#49

Taaskord tore üritus ja mulle hakkab juba isegi meeldima, et kohati ei saa mitte emmigi aru ja legend paneb rukkisse ( või panen ise, või panevad mõlemad, või paneme tihasele pekki). Ja tegelikult ma arvan, et vead on legendi meelega sisse tehtud, et põnevam oleksSmile

Tänud korraldamast.

Lugupidamisega,


Ida Limusiin

PS. Pilti polnud aega teha.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#50

Esimese asjana suured tänud ralli korraldanud seltskonnale. Kahjuks oli võimalik seda loomade jalgpalli ainult stardist jälgida, kuid ka see oli (taaskord) muhe... Siinkohal tervitused nunnadele ja [Pilt: Papagoim2rk.jpg]

Sai ka mõned pildid klõpsitud. Pildid on väiksemaks tehtud, kui keegi soovib endale kvaliteetsemat (heh, minu piltide puhul natuke asjatu lootus), siis anfdku oma soovist teada: vosat@hot.ee. Samal aadressil ootan ka teateid minu piltidega teenitud miljonitest, et nendest omakorda kohtu kaudu oma viilu nõudma hakataToungue Ehk pilte võib kasutada, aga andke sellest märku.

Kui kaugele GAZ-21 oma tühjeneva tagarehviga jõudis?
Vasta
#51

Ratturid, kuidas õnnestus vältida külmakahjustusi väljaulatuvatel kehaosadel??? Kas tagarattal olid ketid kasutusel või saavutati pidamine mingil muul moel? Tegijad mehed igatahes Smile
Vasta
#52

Ütleks nii,et temperatuur oli ju suurepärane....isegi vist polnud miinuses?!?
Enne rallit sai tsipa treenitud ja sõitmas käidud ka -14C mis oli omaette kogemus.
Isiklikult oli mul seljas sügisel muretsetud Heldi tsikli jope ja püksid mis hoidsid kenasti tuult kinni. Jopel all sõjaväe kampsun.Jalga sai tõmmatud ka soojem pesu. Kiivrisukaks militaar poest ostetud sukk....minuarust ideaalselt pidas tuult kinni ja tänu sellele sai sõidetud 85-90% maast lahtise kiivriga....maanteel tuli siiski lõug kinni tõmmata.Jalas olid paksemad sokid ja sõjaväe saapad. Kindaid oli mitu paari kaasas kuid lõpuks sai kasutatud siiski ainult koos tsikli jopega ostetud "turtles" kindaid....2 sõrme+pöialToungue
Tagarehviks oli mul tasuta saadud kasutatud Bridgestone krossirehv millel mustrit veel piisavalt. Ütleme nii,et tavalise rehviga oleks jääpeal(mida oli kõvasti teedel) arvatavast parem pidamine olnud aga samas metsa all oli raudselt krossirehvist kõvasti kasu....kaubaveo mosse ja võibolla ka Jeep võivad kirjeldada kuidas seal ühel metsa vahelisel teel sai uisutatud rööbastes ja kraavi äärt pidiSmile))
Emm klubi meestel ja Metalliotsijal oli tavaline originaal rehv all minuteada.
PS! kaubaveo mosse kaardilugeja võiks ka enda pildid üles lastaWink Nägin teda vahepeal usinasti klõpsimas.

Ei olgugi,et päeva esimene osa untsu läks on elamus positiivne ja ootame sõbraga juba järgmist aastat!
Vasta
#53

Suured tänud ka nr 9 ekipaazi poolt korraldajatele ja loodame et järgmine aasta jälle näeme.
Vasta
#54

Tekkis küsimus,et ega kellelgi GPSi logifaili pole ralli kohta? Oleks huvitav vaadata Regiost kus mööda sai pandud ja kuhu ei jõudnud.
Vasta
#55

Sinise "Rally-Lada" teami poolt samuti suured-suured tänud korraldajatele suurepärase ja ülimõnusa vanatehnika-sündmuse eest!

Kasutan siinkohal ühte Pille suurepärast pilti kõige lahedamalt lisakatselt, loodetavasti ta ei pahanda Wink

[Pilt: uunik096.jpg]

Kuna korraldajal on nagunii pohhui, siis viitsi ka legendi kohapealt vinguda Smile Ise saime alguses kolmveerand tunnikest üritatud navigeerida gps-i abiga; peale laptopi koolemist oli meile ainsaks pidepunktiks Lada (suurema rehvipärast valesti) täiskilomeetreid näitav odomeeter ja meie enda silmamõõt. Igatahes palju huvitavam oli, kui läpparist näpuga järge ajada.

Seekordne uuenduslik SS-i idee oli suurepärane, väga kiirelt ja kindlalt sõitsid Roolivelled ennast esikohale. Super! Endal kahjuks SS läks nahka, eelmisel öösel auto kokkulappamine ja siis vahepealne kiire 3 tundi und andsid õhtuks ikka päris korralikult tunda..

Tänud ka loomulikult peamehaanik Priidule ja ES-Tuningule, tänu kellele sai auto endale eelmisel nädalal korraliku mootori vahele ning kaardilugeja Antsule, tänu kellele me ainult paar korda eksisime marsruudilt Big Grin

Ma loodan, et see väärt üritus saab ka järgmisel aastal toimuma, veelkord jõudu ja viitsimist korraldajatele ning abilistele! Aitähh teile!
Vasta
#56

Palun, palun Wink
Vasta
#57

Tänud ka Heikosn & Helitehnik võistkonna poolt. Oma Gaz-21 tühjeneva rehviga ürtiasime jõuda lähima bensukani mis paraku ebaõnnestus. Vahetsime alla vanat tüüpi kitsa ja sileda originaalrehvi millega jätkasime matka bensukast kus olime üritanud tulutult täita tühja rehvi. Seoses sellega tekkis suur mahajäämus teistest. Võtsime sihiks läbida kogu trass mis ka õnnestus kuigi aeglaselt. Tänud ka sm Mirskile laenatud rehvi eest , küll suvine kuid siiski tunduvalt laiem ja kaasaegsem (sellega sai läbitud tene pool trassist).
Nunnade käest saime paketi kaks ühe hinnaga st. tehtud ja tegematta patud andeks.
Ristsõna läks natuke puusse seoses kaardilugeja magamatta öödega, põhjuseks muidugi auto ehitamine, minul roolis tukkuda ei lastud, karjuti kogu aeg, et sõida aeglasemalt.
Veel tahaks saada kontakti meie ees rohelises Taunuses olnud vallatute daamidega, neil peaks olema nii mõnigi huvitav pilt.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#58

Esimest korda sellelaadsel üritusel ja kohe esimestena starti (tegelikult küll stardiprotokolli järgi nr. 2, kuid esimest startijat me küll ei näinud)... Legendi vahtisime esimesed minutid küll nagu vasikad aiaväravat, kuid ära jagasime Smile. Apsakad legendis (nt. negatiivne kilometraaž) mu kaardilugejat hiljem segadusse ei ajanud.
Kuna sõitma sai tuldud mitte töökorras spidokaga, siis tänud heale sõbrale, kes tagaistmel GPSiga spidoka aset täitis. Temalt pildid ja kaardid siin: http://beta.album.ee/album/1716/50037186
Seal siis teadjatele ja osalejatele näha ka meie mööda ja ümbersõidud Smile.

Tempokas päev ei jätnud eriti mahti pildistamiseks, seega enda poolt vaid mõned pildid: http://beta.album.ee/album/30019426/50037259

Õnneks esimesel korral vigastusteks pisut väändes esistange ja mõlkis parem tagatiiva nurk. Teisel korral ehmatus - no seisab teel kohe T-kurvi taga auto... Kahest halvast valikust parem oli teelt väljasõit. Legendiga eksinud olime mõlemad, sest tegelikult pidi sealt paremale, mitte vasakule keerama Wink
Vaatamata viperustele teel tänu "rehvivalikuga alt minekule" või "valele määrdele", saavutasime lõpuks tubli 40. koha. Auto polnud ju spetsiaalse ettevalmistusega rallimasin ja kiiruskatsete ajad seetõttu nigelad.
Algselt pani imestama meie vilets skoor ristsõna laheduses (omaarust ikka läks hästi), kuid juhendist näpuga järge ajades saabus ka selgus. Üldlahenduses parandamata täht "läks maksma" 101 punkti. Üldkokkuvõttes oleks see meid tõstnud 39. kohale, seega ühe koha võrra! Smile

Suurim heameel on selle üle, et vahva ja oodatud üritus katkestamise nahka ei läinud.

Tänud korraldajatele-rajameistritele ja kaasvõitlejatele-abistajatele!

Ralliekipaaz 110 (Land Rover)
Vasta
#59

heikson Kirjutas:Oma Gaz-21 tühjeneva rehviga ürtiasime jõuda lähima bensukani mis paraku ebaõnnestus. Vahetsime alla vanat tüüpi kitsa ja sileda originaalrehvi millega jätkasime matka bensukast kus olime üritanud tulutult täita tühja rehvi.

No näädsa siis kui ei küsi, siis ei saa ka, ehk siis Kuusalu Autobaasil, kus hoovipeal toimus finaalsõit on täiesti arvestatavad tingimused vanatehnika rehvitöödeks. Valikus on igasugu pruugitud talviseid ja suviseid pastlaid. Tähelepanelik jälgija märkas, et super finaal toimus valdavalt Volga raskekaaluliste originaalrehvide vahel. Kui on vaja korralikke diagonaalrehve vanatehnikale, siis vali välja www.coker.com ja ütle meile mida tahad, siis meilt saad mõne aja pärast kätte. Hindadele tuleb lisaks arvutada Soome vahelao protsent, mis sõltub sellest kui mitu inimest korraga tellimuse esitavad. Võib muidugi ka otse Ameerikast tellida aga tuleb kallim.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#60

Piibur Kirjutas:
heikson Kirjutas:Oma Gaz-21 tühjeneva rehviga ürtiasime jõuda lähima bensukani mis paraku ebaõnnestus. Vahetsime alla vanat tüüpi kitsa ja sileda originaalrehvi millega jätkasime matka bensukast kus olime üritanud tulutult täita tühja rehvi.

No näädsa siis kui ei küsi, siis ei saa ka ...

Teepeal oleksin saanud Sind aidata, kui oleks teadnud. Bussil on kompressor ning spiraalvoolik koos pumpamiseks vajaliku varustusega olemas.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne