Piibur Kirjutas:Karu poolt välja pandud nõukogude tehnika karika pealt lugesin hoopis enda nime.
Kõik õige, sest Karu karikas on parimale Nõukogude tehnikale aga esimesel Talverallil kihutas Fantomas ju suisa Suure Kassiga, millel Nõukogude päritoluga pole miskit pistmist. Lisaks polnud ka fotoaparaat Smena vms; Kihutasite ju võidu Voka-Sillamäe vahelisel porisel teel, Sina võitsid ehk olid kõige mudasem
Variandid oleks veel olnud Velpleri Petsi kraavisõitu hinnata, Karu enda arutut kihutamist autasustada või Volga aeglast kulgemist, sest ralliauto nr.33 profii Telliskiviga roolis jättis liiga teo mulje
Ja kes kurat Sul käskis meid keset talve välja ajada... vaat mis sellest sai
EDIT: Õiged vastused on siis lahti kirjutamata.
KP 1 Väga vana ja väga suur asi on kilomeetri kaugusel.
Vastus: Kabelikivi. Silt viitas sellele, soovitan minna vaatama, kes pole käinud. On ikka juakas küll.
KP 2 Domeeni kirjapildiga liiklusrajatis.
Vastus: Uskulaee. Et miskitpidi olen ma sealtkandist juurtega, siis kunagi kutsuti seda küla Uuskülaks. Ju taheti panna silt Uusküla tee aga eks Maardu umbkeelselt juhtub ikka.
KP 3 Bussipeatuse nimi.
Vastus: Nõmme talu. Tegelikult seal taga on veel Tudramäe talu, mis ongi minu vanaisa sünnikodu ja kuskohas isa oli sõja ajal peidus, vanaema oli kohalikus koolis õpetaja jne. Kallaverega seob mind seega rohkem, kui lihtsalt läbi sõitmine.
KP 4 Paekivist tornil on üks sõna.
Vastus: Esline. Kes vaatas paremale paekiviseinale, siis sealt algavad Ülgase vanade fosforiidikaevanduste käigud. Täna on need nahkhiirte pärusmaa.
KP 5 Sellise koduõuega tegelasi kutsub ühinema Vanad Veljed.
Vastus: Uuniklased. Sellega eksiti kõige rohkem. Herr Piiburi tehtud päismik teatab: Kõigi maade uuniklased, ühinege!
KP 6 Asulanimi huvitaval alusel.
Vastus: Kihmla. Lahe külasilt.
KP 7 Stagnaaegne silt. Mis kohaga on tegemist?
Vastus: Katkuotsa. Selliseid Nõukaaegseid bussipeatuste silte pole enam palju järgi. See vist oli lihtsalt talu nimeks.
KP 8 Kellele (nimeliselt) on püstitatud mälestuskivi?
Vastus Jaan Leppale. Kahjuks oli see ainus ajalooga seotud koht raja ääres, kuhu ei saanud ligi minna. Selles suhtes oli üle-eelmise aasta admiral Pitkaga seotud kohtdega ralli palju patriootlikum.
KP 9 Millisel õigusel võite keerata vasakule ja paremale? Lugege tahvlitelt.
Vastus: Loal. Raske oli küsida aga saime vist hakkama. Sealtmaalt hakkas rada kulgema paljuski Tallinnat joogiveega varustavate kraavide ääres. Need kraavid on ka üks põhjuseid, miks paljusid põnevaid teid ei saa kasutada: teed lihtsalt lõppevad ära ja edasi ei saa.
KP 10 Mis siin algab?
Vastus: Kose Vald.
KP 11 Mis siin asub?
Vastus: Värava talu.
KP 12 Üks "kahtlase" nimega koht. Ebameeldivad tegelased mõlemad.
Vastus: Parmu Talu. Kui esimest korda rada tegime peale lumesadu, siis sellest ristist edasi mäkke minevat teed ei olnud olemas, trügisime Sitikaga mööda põldu Voose poole.
KP 13 Selle organisatsiooni teadetetahvel. Paluks nimi.
Vastus: Paunküla Selts.
KP 14 Mis asi ei ole avalikuks kasutamiseks?
Vastus: Joogiveehaare. Ma muidugi ei saa sellest keelust aru, mida see reaalsuses tähendab.
KP 15 Firma nimi, millel on "nii vinge" kontor?
Vastus: Oü Laanepere. Oli ju vinge kontoora?
KP 16 Jällegi üks keeld. Mis nüüd keelatud on?
Vastus: Risustamine. Sama joogiveehaare, risustamise keeld on nagu mõistlik.
KP 17 4,8 km lahutab meid ühest transpordisõlmest. Mis nime see kannab?
Vastus: Mustjõe. Jällegi, esimene kord oli see Mustjõele minev tee täiesti umbes, sestap läksime Vikipalu peale.
Ja kogu ralli põhiküsimuse vastus: Diiselmootori sünd.
Tsiteerin Tehnika Kõigile 1937 nr.2:
Tsitaat:17.veebruaril 1897, s.o. 40 aastat tagasi katsus prof.Schröter vertikaalset ühesilindrilist mootorit (mis praegu seisab Tehnikamuuseumis Münchenis). Ta teatas mõlemale firmale, et masina mehaaniline kasukraad on 75% ja termiline kasuraad 34,2%, s.t. mootor on ligi 3 1/2 korda ökonoomsem aurumasinast. Ta märgib ka masina lihtsust ja seab teda kõigi soojusmasinate etteotsa.
Need "mõlemad tehased" olid tänane MAN ja Krupp, kes Augsburgi ehitasid Laboratooriumi, mida juhtis Diesel. Nad olid ostnud Dieselilt patendi ja lasid diiselmootorit arendada.
Rudolph Diesel ise oli vanemast peast pool-hull ja usutavalt hüppas ise aurikult 29.september 1913 Inglise Kanalis merre. Kalurid leidsid laiba kuid andsid selle merele tagasi, nagu kombeks oli.