18-03-2007, 12:57 PM
See pole roolisüsteem. Selle rooliga timmitakse künnisügavust. Transportasendisse tõstetakse hüdrosilindriga.
dzeiaar Kirjutas:Aastaarv ca 1962 sellel pildil oleval adral.Mina ütleks, et selle adra väljalaskeaasta on 10-15 aastat hilisem.Sellel adral käib transportasendisse tõstmine juba hüdrosilindriga, mida pildil küll pole, ainult tagumine kinnituskoht on näha. Sellest vanemad veeti transportasendisse adra esimese ratta plokkeerimisega ja siis olid need rattad ka põiki ribidega, et libisemist vähendada.
Mister X Kirjutas:Tea, kus selline viljapuhtija ka paikneda võiks...
Eks neid Gaz 51 ja Gaz 53me baasil olevaid puhtijaid ikka siin-seal veel on, enamus kahjuks aga vrakid. Huvitav, kas mõni seda tüüpi isend kusagil veel aktiivset kasutamist leiab?
ralliace16 Kirjutas:Gaz 51 baasil puhtija asub Valgamaal, Paluperas [tekst eemaldatud] juures...
hqs Kirjutas:KAZ 608 ja Kuban (vämuselt igati OK) alla vanametalli hinna m?- kas sebime kuidagi varjupaika?http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1323226
Muide õpetaja,kes selle autoga õppesõitu tegi on selle auto igatpidi ära kruttinud,et vähe benssu võtaks(tal endal oli vaz 2102,mis ka benssu vajas),hommikuti oli masina käivitamine ikka omaette kunst,igamees seda käima ei saanudki
.Möödasõit või äkilisem kiirendamine sai toimuda ainult tooreklapi kaasabil.Üldiselt oli aastatel 1996-2000 see veok kutseka kõige korralikum auto,mis iga krõbina peale kohe remonti pandi ja seepärast oligi see masin minuarust kõige korralikum.Igatahes selle masina roolist küll eriti teiste rooli istuda ei tahtnud.

hqs Kirjutas:Kas eelmistest aktsioonidest on veel mingit raha üle jäänud, või peaks selel Gaz53 jaoks uue kogumise tegema?
mesamees Kirjutas:See 53 madelveok oleks jah hea mõte varjupaika viia

ostas) kui varjupaiga oma, siis äkki saaks vast viisakama välimusega masina ajaloo jaoks säilitada?