Postitused: 3,076
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
56
13-04-2007, 20:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2007, 20:04 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
41Degree, kõik istmed peavad olema nii tugeva raami ja kinnitustega, et kannataks sinna külge inimest siduda, hoolimata sellest kas turvavöö on istme küljes või mitte. Kui iste ära laguneb, pole turvavöödest ka suuremat kasu.
Mis puudutab seda turvavööde vanasse autosse paigaldamist, siis see on vana teema - seaduse järgi on see keelatud, aga mina küll aru ei saa kuidas ükskõik kui halvasti kinnitatud vööd saavad midagi halvemaks teha võrreldes olukorraga, kus vööd puuduvad. Eks see paigaldamine või paigaldamata jätmine ole igaühe oma asi. Musta numbri kandidaatidega on teine lugu, on suur vahe muuseumisõidukil ning lihtsalt vanal sõidukil, millega suvel lõbu pärast sõidetakse - esimesse pole mingitel aretustel muidugi asja, aga teise paneks mina küll vööd kui neid seal pole. Võimalus kellegagi juhuslikult kokku põrgata on tänapäeval ikka päris suur.
Lada vööd maksid minuarust umbes 100-150 krooni tükk, nii et kui ei tööta normaalselt siis pole mõtet eriti pead vaevata, vaheta välja.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kas seda vahetust vöib ka ise teha vöi peab kuskile spetsiaalsesse kohta minema neid vahetama Jesper.
Postitused: 618
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Teie,Hr.Valdo ei peagi oma Pobisse mida Te kogu aeg siin esile toote neid vöösid aretama.Seal ju selline pikk pink kah.Igaühe enda eralõbu,peaasi et seadusega pahuksisse ei lähe ja uunikumidel selline kohustus tõepoolest puudub(kui tehasest juba paigaldamata).Pidasin seda silmas et kui ikka oma elu ja tervis armsad on ,siis mingi lahenduse ikka leiab.Isegi 1949.aasta Pobile võib keegi sisse,,lennata,,.Tänapäeva hullu liiklemiskultuuri unustamata.Ja kui soov sõita sellisega,nagu originaalis oli,palun väga.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Traksidesse lennates ei ole tooli tugevusel erilist tähtsust, kui traksid on kinnitatud kere külge. Peale edasilendu tuleb aga tagasilend, kus tool saab väga suure koormuse osaliseks. Selleks ongi (no vähemalt peaksid olema) toolid tugevad ja peatugedega.
Aga kujutage omale ette avariid kastiga UAZi sees. Seal pole üldse tool (kui seda istumise alust aretist võib nii kutsuda) kinnitatud. Ja kõige huvitavam on see, et seda tooli sinna teist panna ja konstruktsiooni muuta ei tohi.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Kena keskustelu!
Jesperi soovitusele UAZ-meeste jaoks oskan vaid lisada omalt poolt kogemuse GAZ-ga. UAZ-l (millel tegelikult pole turvavöid, aga kui oleks) ei pea rihmasid vahetama pärast puuga kohtumist, sest kui GAZ 51 (isiklik kogemus 12 aasta eest) raam paendub propelleriks, siis UAZ-i "makaron-raam" teeb seda kohe kindlasti. Seega säästke vaevast ja ärge parem katsetage....Teil lihtsalt pole pärast seda sirgelt kulgevat masinat, millel rihmu vahetada..
Tõestamaks, et ma mitte hauatagusest maailmast amf-i ei kummita, ütlen lisaks ära, et minu kass arturil olid neljapunktivööd ning hoogu ka parasjagu.
Saate vist ise ka aru, mis kontekstis pauk käis....
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 2,634
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kunagi ammu oli mu onu meremees ja tõi endale Opel Rekordi, mingi kahe uksega variant oli. Ilmselt mingi 1970-75 aasta mudel. Ma võin küll eksida, aga arvan ,et sellel olid mingid kahe punkti kinnitusega turvavööd, mis käisid vaid üle vöökoha ja õlgasid üldse ei fikseerinud. Kinnitus ei olnud selline , nagu enamikul autodel praegu , vaid mingi aas oli käsipiduri juures põrandal ja sinna kinnitus konksu ja vedruga turvavöö ots. Rohkem sellist vigurit ma näinud ei ole
Postitused: 1,263
Teemad: 24
Liitus: May 2006
Maine:
36
Selle tooli seljatoe tugevuse teema kohta veel niipalju, et minu lühinägelik mõtlemine piirdus ainult ette paiskumise ja laupkokkupõrkega/puusse sõitmisega. Nüüd mõtlema hakates on kõik loogiline, tänud selgitajatele.
Kahepunktirihmadest: Toyota LiteAce'i nimelisel aparaadil on tagumistel istmetel ka kaks punkti, aga teist pidi kaks punkti. See tähendab siis seda, et kui rihma kinni paned, siis jookseb nöör üle vasaku õla, üle rinnakorvi ja paremale alla (või vastupidi, sõltuvalt istekohast). Ma ise uurisin seda nähtust päris kaua enne, kui küllalt sai. Huvitav lahendus minu arvates. Ainult et mine tea kui turvaline, ei taha eriti proovida igaks juhuks.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kas kolme punkti turvavöid vöib vahetada nelja punkti turvavööde, vastu ning kas nad on turvalisemad, kui kolme punkti omad?