(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2007, 22:02 PM ja muutjaks oli Edel.)
Täna õhtul Peterburi tee ja Tartu mnt ristmikul nähtud valge ZAZ 968A,reg nr lõppes tähtedega MAA. Selliseid kõrvadega ZAZ-e pole juba ammu liikluses näinud!
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2007, 11:04 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
Aga mina nägin nädalapäevad tagasi Jõgeva Säästumarketi parklas üht invaliidi ZAZ 968M'i. Oli ilus, valge, läikiv, ei kübetki roostet. Välimus nagu uuel. Ilus oli vaadata.
Eelmine nädal nägin, kuidas TD 74 (sinakashall , kuid vöin ka eksida iga tahes halli tooni ta oli.) vöi midagi sarnast lintraktor oli veoauto plaadi peal suht kompleksne näis olevat, tuli TARTUS Krooniaia tänavast ülesse ning suundus Jakobi mäkke.
miniest Kirjutas:Eelmine nädal nägin, kuidas TD 74 (sinakashall , kuid vöin ka eksida iga tahes halli tooni ta oli.) vöi midagi sarnast lintraktor oli veoauto plaadi peal suht kompleksne näis olevat, tuli TARTUS Krooniaia tänavast ülesse ning suundus Jakobi mäkke.
Väga OT, aga sellist traktorit pole tehtud nagu TD 74. On hoopis T-74.
Lisaks pole ka sellist traktorit, nagu TD-75, on hoopis DT-75!!!
miniest Kirjutas:Eelmine nädal nägin, kuidas TD 74 (sinakashall , kuid vöin ka eksida iga tahes halli tooni ta oli.) vöi midagi sarnast lintraktor oli veoauto plaadi peal suht kompleksne näis olevat, tuli TARTUS Krooniaia tänavast ülesse ning suundus Jakobi mäkke.
Kui see oli pühapäeval, siis arvatavalt sama masinat nägin isegi. Jõudsin talle sappa Tallinn-Tartu teel mäletamist mööda veidi peale Mäekülat ja kuna liiklus oli suht tihe ning ohutut möödasõiduvõimalust ei tekkinud, siis saatsin teda kuni Paia ristini, kus ise keerasin Viljandi peale. Kaasfoorumlasel AsjaPulgal on õigus, traktori margiks on siiski T-74.
Küllap oli tegemist omamoodi huumoriga (vt. ka antud kasutaja teisi sõnavõtte). Kui liialt hoogu minnakse, siis eks tuleb vastavad meetmed kasutusele võtta...
Eile nähtud Väimela läheduses Võrumaal ühes taluhoovis üht lahtist umbkaudu 1910ndate aastate veoautot. Kuna isendit näis olevat korrastatud osalt, võib see kuuluda mõnele vanatehnikahuvilisele. Väliselt meenutas ta igatahes väga siin 1979. aastal Läti läinud ja seal muuseumis olevat Albioni.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Täna Tallinnas sai nähtud na omapärast isendit. Oli samasuguse kraanamehhanismiga, nagu kunagi olid prügiautod, ainult et porte GAZ-52. Imestama pani just see kraanaosa selle auto juures, ei olnud mina kunagi näinud sellist portet.
Selgituseks: mõtlen siis sellist prügiautot, mis veel 90-date alguses tuli tõstis täis prügikasti auto peale ja tühja kasti eelmise asemele. Kasti asemel oli siis miskine plate, kuhu mahtus 6 (või oli see nüüd 8?) prügikasti.
Aga nähtud liikur sõitis arvatavasti Kuusakoski tänava poole, sest kast oli kuhjaga vanarauda täis pandud. Tagumised vedrud nägid ka huvitavad välja, U-kujulistest vedrudest polnud enam midagi, pigem moodustus selline kuju: /\
41Degree Kirjutas:Täna Tallinnas sai nähtud na omapärast isendit. Oli samasuguse kraanamehhanismiga, nagu kunagi olid prügiautod, ainult et porte GAZ-52. Imestama pani just see kraanaosa selle auto juures, ei olnud mina kunagi näinud sellist portet.
Selgituseks: mõtlen siis sellist prügiautot, mis veel 90-date alguses tuli tõstis täis prügikasti auto peale ja tühja kasti eelmise asemele. Kasti asemel oli siis miskine plate, kuhu mahtus 6 (või oli see nüüd 8?) prügikasti.
Aga nähtud liikur sõitis arvatavasti Kuusakoski tänava poole, sest kast oli kuhjaga vanarauda täis pandud. Tagumised vedrud nägid ka huvitavad välja, U-kujulistest vedrudest polnud enam midagi, pigem moodustus selline kuju: /\
Üks selline kraana ja portedega Gaz seisab ka Pärnumaal. Eemalt paistab täiesti sõidukorras.