Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
peale väntvõlli vahetust ei saa kuidagi mootorit kokku.tundub et väntvõll küll takistama ei jää .ma arvan midagi käigukastis,siduri võll läks küll oma pesasse.kas kellelgi on olnud ka sama probleem?
Massides peitub jõud.
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kui tegu on 360 mootoriga, siis tuleb karteripooli enne väntvõlli kohaleasetamist kuumutada umbes 100-110 kraadini, sest vastasel korral ei mahu väntvõlli keskmine vahesein (see alumiiniumist kärakas, mis keskmise laagri ümber on) oma pessa. Hermeetilisuse tagamiseks peab see istuma karteripooltes küllaltki tihedalt.
Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
korra sain isegi kokku aga siis ei käinud sidurivõll ringi.jah tegu on 360 mootoriga
Massides peitub jõud.
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Seadepuksid panid ikka külge?
Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
kui olulised on need seibid käigukastis võllide all?alguses mul neid polnud pärast proovisin seibidega ja ikka sama viga.proovisin isegi teiste mootori pooltega aga ikka ei lähe kokku.jääb üks 2cm vahe.käigukast peaks küll õieti koos olema sest võtsin joonised ja vaatasin üle.
Massides peitub jõud.
Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
24-10-2006, 17:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2006, 17:09 PM ja muutjaks oli
Märsakas.)
proovisin korra nii et võtsin käigukastist selle osa ära kus ketiratas otsas on .siis läks mootor kokku aga koos selle osaga küll kokku ei lähe
Massides peitub jõud.
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
24-10-2006, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2006, 22:31 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Huvitav. Seda osa, kuhu ketiratas külge läheb (ehk siis veetavat võlli), tuleb karterite kokkupanemisel natuke edasi-tagasi pöörata, sest esimese korraga ei pruugi järgmise hammasratta nuudid õigetesse kohtadesse minna. Muidugi ma ei tea kas ka antud juhul probleem selles on.
Seibidega reguleeritakse vedava ja vahevõlli telglõtke ning need mõjutavad kogu kupatust kõige rohkem poole millimeetri ulatuses. Nii et kokkupanekul ei tohiks nende puudumine või olemasolek mingit rolli mängida.
Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Nüüd panin jawa360 634käigukasti sisse.Käiguplaadi jätsin jawa 360 oma.Ennäe imet ja mootor läkski kokku.Kuid hiljem avastasin et on ainult üks vedav ja vabakäik.Pärast kui olin mootori lahti lõhkunud vaatasin ,et kui käiku sisse panna ,siis lihtsalt surub alumise käigukahvli vastu siduri võlli.Ehk oskab keegi midagi selle kohta öelda.
Massides peitub jõud.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
paneks ikka õige käigukasti?
Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Postitaja: ats97 - Täna 16:38
paneks ikka õige käigukasti?
Loe eelnev tekst läbi .Õige käigukastiga ei lähe mootor kokku.
Massides peitub jõud.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Võibolla ei lähe käigukasti alumine võll (lühem) korralikult puksidesse.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
kui õige käigukastiga kokku ei lähe siis kuidas ta saab valega korralikult töötada?
Kui ikka õige kastiga kokku ei lähe siis on midagi korrast ära - viga tuleb üles otsida, mitte mingeid aretusi külge pookida! See mootor on ju ise nii lollikindlalt lihtne, et pole ju mingi mustkunst uuesti lahti võtta ja üle vaadata!
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Sellest õigest käigukastist pilti saad teha?
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
150 on plekkkahvlid ja 250 on valukahvlid kloostrimetsas mälu järgi
Tal on samad kahvlid mis 638lgi minuteada.
Vajadusel saan aidata 1 plekkkahvliga, kuid valukahvliga saamisega pead head "juttu" ajama...
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.