EW sõjaväe (1930ndate) Opel Blitz
#1

Kui uskuda militaarfoorumis väljaöeldut, siis ühe sellise jäänused olla olnud säilinud kuni 1980teni - http://www.militaar.net/phpBB2/posting.p...te&p=88581

Huvitav, miks 1976, mil Unicu klubi loodi, sellele "käppa peale" ei pandud? Kui see jutt muidugi õige on...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#2

Poliitiliselt ebakorrektne teguviis oleks see tollel ajal olnud, halvasti vaatamisega ei oleks asi kindlasti piirdunud. Esiteks veoauto ja teiseks klikiaegne sõjaväemasin ... 15+5 anti selle eest tol ajal...

Dad.
Vasta
#3

dad Kirjutas:Poliitiliselt ebakorrektne teguviis oleks see tollel ajal olnud, halvasti vaatamisega ei oleks asi kindlasti piirdunud. Esiteks veoauto ja teiseks klikiaegne sõjaväemasin ... 15+5 anti selle eest tol ajal...

Mis see Man Diesel palju "poliitiliselt korrektsem" oleks olnud ja oli? Aga ometi... mäletan mina seda isendit ( http://eag.unicweb.ee/MANDiesel_38-44a.jpg ) 1985. aastal Kalevi Spordihallis toimunud UNICu näituse ajal restaureerituna. Ja mitte väga palju hiljem taastati ju Blitzi bussgi (see ka ju Saksa trofeemasin), mis seegi veoautost palju erines?

Siiski, äkki keegi tollal aktiivselt tegelenud uuniklastest oskab kommenteerida (minul oli tollal vanust veel üsna napilt, mistõttu tegelesin vaid uudistamisega).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne