Mõned küsimused KAVZ-iga seonduvalt
#1

Et siis natukene nõu oleks vaja. Nimelt: oleme sõpradega jõudumööda ja pisitasa ühte 1990. a. KAVZ bussi taastanud. Viimased kaks nädalavahetust saanud kõvasti keevitamas, lihvimas, pahteldamas jne käia.
Praeguseks tundub asi sealmaal olevat, et paras aeg hakata värvimisele mõtlema. Missugune oleks parim krunt sellise vana bussi tarbeks? Teiseks, kui palju üleüldse võiks värvi kuluda sellisele relvale , nt ühekordse katmise korral? Ja mida üleüldse tasuks silmas pidada taolise asja keretööde puhul? Igasugused nõuanded väga oodatud!

Ja veel üks pisike palve: kui juhtub kellelgi leiduma säärase bussi tarbeks tagumise numbritule TERVET plastkatet niisama vedelemas, siis oleksin väga huvitatud selle omandamisest. Õnnestus remonttööde käigus ära lõhkuda see jubin:S
Vasta
#2

Tasuks ehk see teema veelkord läbi lugeda: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Vaevalt, et KAVZ bussi jaoks miskid erilised värvid või tehnoloogia olemas on Smile Jõudu tööle ja millal siis liikumas võib näha ?




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

Ja siit ka üks soovitus - kui vähegi võimalik, koori keretööde käigus ka aknad eest ära. Suht lühinägelik on neid kinni teipida ja lasta tihendirantidel rahus edasi roostetada.
Proovisin otsida ka mainitud tuld kusagult pildilt, aga ei leidnud. Milline see olema peab, saan ehk aidata

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#4

peeterpaul Kirjutas:Ja siit ka üks soovitus - kui vähegi võimalik, koori keretööde käigus ka aknad eest ära. Suht lühinägelik on neid kinni teipida ja lasta tihendirantidel rahus edasi roostetada.
Proovisin otsida ka mainitud tuld kusagult pildilt, aga ei leidnud. Milline see olema peab, saan ehk aidata

Jah, eks nende akende ja tihenditega on nagu on...need jätame praeguse seisuga ette. Ilmselt paari-kolme aasta prognoosides nats põhjalikum kere ja põhjatöö ees seisab, eks siis saab ka roostesed tihendialused puhtaksSmile. Lihtsalt suur soov asi suve algusega sõitma saada. Eks see bussi tegemine hetkel ole ka üks suur proovimine ja katsetamine meile endilegi, pole sõpradega keegi säärste tööde pealt tulnud, proovimise värk. Seega nii briljantsesse korda hetkel saada seda ei üritagi.
Aga sellest plastmassjunnist pole pilti ausalt öelda. Plastmassist ning katab kahte numbrituld, avaneb siis alla numbri poole. Ja kummastki otsast ühe kruviga kinni bussi kere küljes.
Vasta
#5

korvimees Kirjutas:Tasuks ehk see teema veelkord läbi lugeda:  http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Vaevalt, et KAVZ bussi jaoks miskid erilised värvid või tehnoloogia olemas on Smile  Jõudu tööle ja millal siis liikumas võib näha ?

Ja ega ses osas, mis värvitooni vms puudutab, küsimust polegi. Lihtsalt: kui palju seda värvisoga võiks kuluda asja peale? Pahtlikoguse valimisel eksisime ümbes 10-kordselt näitseksSmile

Ja liikvel võib asja näha sel suvel raudselt, kuupäeva ja isegi kuud ei oska veel öelda kahjuks. Igatahes tuleb asi musta värvi esialgselt plaanitud kollase asemel.
Vasta
#6

Millest selline meelemuutus? Kollane värv kole kallis?
Vasta
#7

Kas dokustaadid on ka korras juba? KAVZ peaks olema D ketegooria sõiduk. Kas kellelgi Teie seltskonnast on ka D-kati load olemas, et mitte ebameeldivalt üllatuda, kui sõiduks läheb.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#8

Saab ka nö veoautona arvele võtta, aga siis peab istmeid vähem jätma.

Minumeelest pole must üldse ilus sellele vanale bussile. Pigem valge ja triipudega vms selline oleks ilusam.
Vasta
#9

ats97 Kirjutas:Millest selline meelemuutus? Kollane värv kole kallis?

Mitte seetõttu, et kallis oleks, aga oleks liiga koolibussiks ära läind. PEalegi, üht kollast korda tehtud Kavzi olen näinud kah Eesti teedel juba.
Vasta
#10

korvimees Kirjutas:Kas dokustaadid on ka korras juba? KAVZ peaks olema D ketegooria sõiduk. Kas kellelgi Teie seltskonnast on ka D-kati load olemas, et mitte ebameeldivalt üllatuda, kui sõiduks läheb.

Ja saatsime ühe mehe spetsiaalselt autokooli D-kati tegema. Sattus seal nii hoogu, et tegi mõned kategooriad veel igaks juhuks ära (tsikkel, veoauto käru jne). Nii et juht olemas ja õhinat täis.
Ning värvi koha pealt veel nii palju, et nö originaalvärvides buss oleks kah päris kobe ju olnud, aga meil sõpruskonnaga teatud sümboolika välja kujunenud, kus just nimelt must ja kollane on kesksed värvid, seetõttu ka värvivalik säärane.
Vasta
#11

Kulla mehed, ärge lollustega ka tegelege....
Toon lihtsa näite - mille pärast oli kunagi Markko Märtingi tusane, et pidi tumesinise masinaga võistlema, samala ajal, kui Sainz ja Mcrae lajatasid aluspinnalt valgega? Või kodumaalt - enamus eesotsas olevaid mehi sõidavad kui mitte valge, siis heleda aluspõhjalise autoga (hää küll, reklaamid ka).
Te teete sellest ehtsa praeahju ja hävitate veel takkatraavi istmekatted ja muu seest. Must kong koos suure klaasipinnaga - hullemat kombinatsiooni annab välja mõelda. Vaevalt et teil on garaaz kus seda hoida ja kui isegi on, siis sooja päevaga on sees ikkagi tappev olla.
Kammige läbi automoto pildialbumid ja leidke sealt sobilik kombinatsioon.
Ja veel - musta pealt on eriti elegantselt näha üle jala tehtud eeltööd ja meel jääb endal mõru nii või naa. Must ON kõige kapriissem värvitoon kvaliteedi osas.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#12

Mnjahh, Peeterpaul, su argumendid on suht mõjuvad paraku:s. eks me peame selle asja läbi arutama sõpradega uuesti. Sel juhul oleks kollane ehk ikkagi sobivam variant...
Vasta
#13

Kui nüüd seltsimees kunstiteadlast mängida, siis ärge üldse tehke ühte värvi, vaid valige kahevärviline kombinatsioon. Põhitoon ja triibud. Kordan veelkord - kammige läbi automoto pildialbum ning vaadake lisaks ka PAZ busside värvikombinatsioone. Löö neti.ee sisse PAZ-672 ja kolmas tulemus peaks juba olema automoto pildialbumid.
Kurvastusega pean nentima fakti ja hoomama tõika, et kapriissuselt järgmine värv ongi kollane...

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#14

nuvatt siis... head lahendust leida suhtkoht raske ilmselt. Valge- sinise kombinatsioon oleks ilus ja sobiks KAVZ-le ent valge pealt hakkavad roostetäpid pagana hästi silma... Ja eks see rooste tekib säärase vene pilli peale kiiremini kui oodata oskame.
Vasta
#15

äkki sobib siia...Big Grin


uued KAvZ-i mudelid vist, kes oskab vene keelt see saab juba aru vastWink
http://www.interpartner.ru/bus/kavz/324410.php
Vasta
#16

Coger Kirjutas:nuvatt siis... head lahendust leida suhtkoht raske ilmselt. Valge- sinise kombinatsioon oleks ilus ja sobiks KAVZ-le ent valge pealt hakkavad roostetäpid pagana hästi silma... Ja eks see rooste tekib säärase vene pilli peale kiiremini kui oodata oskame.
No võta siis põhivärviks mingi oranž toon. Üks või paar valget triipu sobiks ka külgedele - umbes nagu need: Näide 1 (mustus ja roosteplekid välja arvatud Toungue ); Näide 2.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#17

Mõtekas valik oleks tõesti midagi heledamat värvitooni ja sinna mõni teist tooni triip peale vedada. Kasvõi sellised toonid ja skeem,nagu kasutaja XTA siin välja pakkus.
Mulle isiklikult pole vahet,mis värvi masin on,aga üks valik on kindel: tume värvitoon olla ei tohi.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#18

EdR Kirjutas:Mulle isiklikult pole vahet,mis värvi masin on,aga üks valik on kindel: tume värvitoon olla ei tohi.

Njah, vaata või jänkistani kinofilmi. Musta värvi bussid ikka koroneri või vangimaja omad....

loll on loll olla.
Vasta
#19

heh krt... mulle ikka natuke on vahet, teeme seda bussi ju endale, mitte kellelgi teisele. Tuleb ta siis tume või hele või jumalteabmiskarva. Igatahes tänud seni kommenteerinutele!

Ja IIIFFFAR-ile: A- Rühma oled näind?Smile
Vasta
#20

Coger Kirjutas:Ja IIIFFFAR-ile: A- Rühma oled näind?Smile

A-Rühma stiilis liiklemiseks peaksid vast onu Liguri käest või kes need noid 53 rallikaid ehitavad, minema tehnikat kauplema.Wink Tsaika mootor ja tige ülekanne ja siis veel miljon pisikest finessi.
Saaks küll päris raju seanina... , kujutlus säärasest sõidukist paneb küll tiba võdisema.Big Grin

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne