Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Kas kellegil on üle vastupäeva pöörlemisega traktorimagneetot, või keegi ehk oskab öelda, kuidas päripäevalise pöörlemisega magneetot vastupidi tööle saada?
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Selle rootori otsa mis kontakte lahutab pead teistpidi keerama
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
otsi Jumzi magneeto kuskilt,see on vastupidi pöörlemisega.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tere!
Kas Sul pole teda üldse või on miskit katki?
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
T-40 magneeto on vastupäeva pöörlemisega.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Mingit erilist magneetot otsida pole vaja. Nagu eespool "tiit" juba kirjutas keera nukkvõll (nukkmuhv) teistpidi ja magneeto hakkabki teistpidi tööle. See on juba ammu proovitud lahendus mootorratastele traktorimagneeto paigaldamisel. Peale nuki ümberpööramist on vaja leida nuki õige asend rootori suhtes ,muidu ei teki sädet. See vast ongi asja juures kõige raskem tegevus. Asend on õige siis kui kõrgepingejuhtme ja magneeto korpuse vahel tekib vähemalt 7 mm pikkune säde.
Pöörlemissuund oleneb sellest kummalt poolt magneetot vaadata. Kui vaadata nukkvõlli poolt ,siis levinumad magneetod töötavad vastupäeva ,ajami poolt ,aga päripäeva (seda näitab ka nool ajami poolsel korpusel).
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tere!
Jaa, Dt 14-l on vasakpoolse pöörlemisega magneeto. On veel üks oluline asi. Magneetol on ka starter. Töötab ta vedru mõjul. Võlli otsa on kinnitatud käpakesega ketas, mille sees on vedru. Kui see käpake haakub magneeto küljes oleva poldiga ja pöörlemise tulemusena vinnastab vedru, siis õigel süütemomendil pääseb magneeto rootor liikuma ja annab tunduvalt jõulisema sädeme, tänu vinnastatud vedru energiale. Huh, pikk jutt aga vahest oli arusaadav.
Onu Mart.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tere!
Saab küll kasutada. Ise võtsin selle jagaja rootoriga osa ära. Mis minul probleeme tekitas, oli selle vahevõlli pikilõtk. See on siis see võll millelt magneetot käitatakse. Laagri pesad olid nii kulunud, et pikilõtkuga peksis isegi laagri stopperseibid puru. Järgmisena oli magneeto "peksupäev" ja jupid taga.
Onu Mart