Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Nüüd on mul asja ka siia foorumi nurgakesse sest tänasest lisandus mu romude kollektsioonile veel üks - `74 Kurvasilmne merss.Seisnud alates 93 aastast aga muidu kõbus, naabrimees andis lihtsalt ära kuna tal ei ole sellega aega jamada.Ta rohkem Usa raua peal väljas.Mootor on 2,8 kahe karpaga ning automaat kastiga.Üritasin käivitada aga säde oli kadunud kusagile, homme vaatan lähemalt seda asja.Muidu üllatavalt heas korras kuna oli seisnud kuuri all, mõned väiksed augud on aga puhtaks pesta siis ja nikkel kenasti üle käia läigib nagu briliant arvatavasti

.Homme saan fotoka siis panen ka pildid kohe üles.Esiklaas on ka kahjuks katki nii et kui kellelgi vedeleb kusagil terve andke teada.olen peris õnnelik
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
w 115 nagu kuulsin, 280 6. Auto on täiesti originaal korras, ei taha sinna mingeid asju külge toppida säilitada nii nagu on.
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
ah jaa imelik on see et seda mootorit tehti 68 kuni 72 aga auto on aastast 74.mootor on vist ikkagi vahetatud sest taga on ka kiri 230 6, kuigi passis on 2.8.
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
pildi järgi on mootor m114, praegu ei ole kodus kui koju saan siis vaatan kapoti alt täpsemalt järgi, sest need numbriplaadid olid päris heas olukorras. ja mees ise oli ka kindel et on 2,8.ei tea:???
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: leek
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
Nüüd on mul asja ka siia foorumi nurgakesse sest tänasest lisandus mu romude kollektsioonile veel üks - `74 Kurvasilmne merss.Seisnud alates 93 aastast aga muidu kõbus, naabrimees andis lihtsalt ära kuna tal ei ole sellega aega jamada.Ta rohkem Usa raua peal väljas.Mootor on 2,8 kahe karpaga ning
automaat kastiga.Üritasin käivitada aga säde oli kadunud kusagile, homme vaatan lähemalt seda asja.Muidu üllatavalt heas korras kuna oli seisnud kuuri all, mõned väiksed augud on aga puhtaks pesta siis ja nikkel kenasti üle käia läigib nagu briliant arvatavasti
.Homme saan fotoka siis panen ka pildid kohe üles.Esiklaas on ka kahjuks katki nii et kui kellelgi vedeleb kusagil terve andke teada.olen peris õnnelik
põhimõtteliselt kurva esiklaas pakkuda!
No jah aga praegu jääb vist soiku sest pole ressurssi.Tänan pakkumast.
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Jah, ma hakkasin selles ise ka kahtlema, aga pole aega olnud netti tuhnida.
M123 on siis see solexiga variant, mida w123 250 -tele külge pandi. M110ga kasutati neid paralleelselt ka millegipärast mõni aasta.
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
kaks zenithi karpat on ja kapoti all on keremudel 114:???
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
sa mõtled klapikambrikaane pealt tööjäjekotda või?

sõbralikult nokkiv saadukas
ma lähen vaatan
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
sest filmides, eriti vanemates sõidavad turbanitega mahvioosod nendega ringi.nt Bondis.Mulle küll tundub nii
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
sain ka pildid lõpuks kätte.
nii kõigepealt kerenumber otsige sealt siis see tõde:yes
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
veel
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
ning veel üks
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 192
Teemad: 29
Liitus: Jun 2002
Maine:
0
tegemist w114-ga minu arvates