19-06-2007, 01:49 AM
Kui keegi pole veel märganud, siis saab kohe varsti toimuma suvine vanatehnika võidusõit ja sellele järgnev nii pidulisem osa kui järgmisel päeval vanatehnika turg. http://www.unic.ee/
Et mis siis toimub? Juba mitu aastat on talverallitajad nõudnud ka mingit suvist sõitu. Samas on uuniklased (need mõned ) mõtelnud, et võiks proovida kihutamiseta klassikalist tõeliselt VANATEHNIKA sõitu. Sestap ka nimi Tähesõit. Esimene kord ei saa asi siiki olema klassikaline tähesõit, sest ei oe, vähemalt siiani näha olnud, piisavat hulka sõitvate uunikutega tegelasi erinevais Eesti paigus. Autosid on igas ilmakaares ja lõunas on neid kohe päris "mitu" aga sõidumehi ei ole. Aga äkki asi muutub...
Nii saabki esimene sõit olema üks pikk tähekujuline ring lokatsioonipaiga ümber. Rada on u. 180 km pikk ja sõit käib täpsusele, mitte kiirusele. Samas on ta ikkagi Talveralliga pisut sarnane, kuid väga väheses osas kruusateedel. Tuleb läbida Legendi järgi võistlustrass, kus on nii AKP'd, salajased KP'd, lihtsalt KP'd (ei ole ristsõna ) ... aga aega mõõdetakse väga täpselt! Nimelt elektroonikaga, mis on pärit orienteerujate arsenalist. Igal ekipaažil on üks pisike pulgake, mis tuleb AKP's õigel kellaajal terminali pista ja see registreerib täpse aja.
Peale pikemat ringisõitmist on Kernu Motelli territooriumil kolm lõbusat lisakatset, kus kihutamine ei ole üldse mingi oluline osa. Siis saavad parimad välja selgitatud ja edasi... teavad Talverallidel osalenud juba ise, mis kohe kiiresti juhtuma hakkab
Rajameister on seekord kõrgprofesionaal, orienteerujate "hirm" Tõnu Kraut. Meie soovitasime, sõitsime kaasa... ja eks seegi rada sai väga tuttavlik Aga vana kala trikkidega. Ühesõnaga selline värk siis....
Et mis siis toimub? Juba mitu aastat on talverallitajad nõudnud ka mingit suvist sõitu. Samas on uuniklased (need mõned ) mõtelnud, et võiks proovida kihutamiseta klassikalist tõeliselt VANATEHNIKA sõitu. Sestap ka nimi Tähesõit. Esimene kord ei saa asi siiki olema klassikaline tähesõit, sest ei oe, vähemalt siiani näha olnud, piisavat hulka sõitvate uunikutega tegelasi erinevais Eesti paigus. Autosid on igas ilmakaares ja lõunas on neid kohe päris "mitu" aga sõidumehi ei ole. Aga äkki asi muutub...
Nii saabki esimene sõit olema üks pikk tähekujuline ring lokatsioonipaiga ümber. Rada on u. 180 km pikk ja sõit käib täpsusele, mitte kiirusele. Samas on ta ikkagi Talveralliga pisut sarnane, kuid väga väheses osas kruusateedel. Tuleb läbida Legendi järgi võistlustrass, kus on nii AKP'd, salajased KP'd, lihtsalt KP'd (ei ole ristsõna ) ... aga aega mõõdetakse väga täpselt! Nimelt elektroonikaga, mis on pärit orienteerujate arsenalist. Igal ekipaažil on üks pisike pulgake, mis tuleb AKP's õigel kellaajal terminali pista ja see registreerib täpse aja.
Peale pikemat ringisõitmist on Kernu Motelli territooriumil kolm lõbusat lisakatset, kus kihutamine ei ole üldse mingi oluline osa. Siis saavad parimad välja selgitatud ja edasi... teavad Talverallidel osalenud juba ise, mis kohe kiiresti juhtuma hakkab
Rajameister on seekord kõrgprofesionaal, orienteerujate "hirm" Tõnu Kraut. Meie soovitasime, sõitsime kaasa... ja eks seegi rada sai väga tuttavlik Aga vana kala trikkidega. Ühesõnaga selline värk siis....