Postitused: 63
Teemad: 5
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Kas keegi oskaks öelda kuidas oleks kõige parem viis tutikale d8 sissesõitu sooritada. Seda ma tean et vanasti pandi jala peale paariks tunniks käima .(vahepeal lasti jaheneda ka ) Palun andke abi kuidas teha d8 sissesõitu:=)
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Suhteline.
Mida sulle vastata sissesõidu kohta.
Sissesõidu kohta on miljon teooriat. Mis kehtivad kõik "mingitel tingimustel"
Üks vihjab seda, et sissesõitu tuleb teha rahulikult ning ettevaatlikult, et mootorit ära ei lõhu. St esmalt käivitad mootorit oma 5 korda iga poole tunni tagant ja siis tõmbad hargile ja lased tal tagaratast vedada ( loomulikult esmalt ei ole eriti mootoril jõudu, sest kõik on tihe. Ja ei tohi anda tuure)
Suurematel mootoritel öeldakse nii, et löö silindrisse klaas õli sisse ja vea mootorit veidi (küünal maas olekus) mingil teisel masinal sabas. See on vajalik selleks, et rõngad töötaksid ilusiti ja õlitus oleks igal juhul tagatud. Seejärel alles käivitus.Kuid enamjaolt on see ka sellest tingitud, et valitakse valed ülitihked rõngad, mis "kiiluvad" silindrisse kinni ja starter ei jõua ringi vedada suurt mootorit.
Kolmas mees hüppab otse võrri sadulasse ja hakkab sõitma. Teooria õige ka, kuna silinder ja kolb peavad ju sisse töötama.
Samas on siis kõige suurem oht et tekib vigastusi. Samas enamik juhtudel ei juhtu midagi.
Soovitaks soojalt paar esimest käivitust teha. nii, et lased vaevu mootori soojaks -et silku liiga kuumaks ei läheks - muidu on suurem oht kokkujooksul.
Siis üritada masinale koormust anda, et ta tagaratast ringi veaks (kohapeal)
See järel proovida sõita temaga soovitavalt väikestel pööretel.
ahjaa õli võiks panna rohkem bensu sisse- 1:20 vast oleks norm isegi ja soovitaks ise 2t õlisid. (addinoli oma plekib mingi 45eeki liiter)
Erinevate teooriate kohaselt võib sissesõit toimuda 1 nädala, 1 kuu või isegi aastatega. Kõik oleneb kui hea mootor sulle on sattunud ja palju sul aega on temaga tegelemiseks.
(isiklikult ei usalda ma enam ühtegi tehase mootorit uuest peast - kõik laiali ja korralikult üle kaeda, enamjaolt on 50% sitta tööd tehtud ja mingi osa vajab koheselt väljavahetust - miks muidu need masinad pooltel inimestel kaua vastu ei pea --heade omanike käes)
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 2,995
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
1:20 segu ei pruugi su masinas korralikult tööd teha. Sellist segu tehti siis, kui enamvähem parim seguõli oli autool. See õli põles suures osas ära ning määrdeomadused olid ka kehvad. Kui kasutad spetsiaalselt selleks ettenähtud 2T mootori õli, siis võid pisut rohkem seda mootorisse panna, kuid kindlasti mitte 1:20. Sissesõiduks on minu arvates parim viis rahulikult sõita.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 48
Teemad: 14
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mina olen oma mini mopeedidel ja võrridel kõigil kasutanud autooli ja bensu segu 1:20 kogu aeg kas see on siis halb
Postitused: 52
Teemad: 6
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Selline nüanss ka, et kui paned rohkem õli, siis pead segu korrigeerima segu nõela liigutamisega rikkamaks,
sest kui lisad õli, siis kütuse osa väheneb ning seetõttu muutub segu lahjemaks ning lahja segu teatavasti kuumeneb rohkem.
Ühesõnaga võid ju arvata, et panen rohkem õli, et määrib rohkem, aga samal ajal segu on lahja ning temperatuur tõuseb ka ning, kui asjad enam üksteisest läbi ei mahu, siis ei ole õlist eriti abi.. pidades silmas alumiiniumi paisumisomadusi - kolb on ju tehtud alumiiniumist ja hülss terasest.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
kinky Kirjutas:Selline nüanss ka, et kui paned rohkem õli, siis pead segu korrigeerima segu nõela liigutamisega rikkamaks,
No v6rri karbussil polegi n6ela
(peale ujuki)
Pole midagi targemat teha
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
Ma oma võrril lasin algul paar minutit plädisedes soojeneda ja siis tegin kerge tee peal rahulikku sõitu. Mägesid vallutama ei soovita algul minna, sama pehmete katetega teedega. Lahja mootor saab niigi kruusatedel tugevat koormust- siis võiks ju kasvõi sissesõidul talle elu kergemaks teha. Samas pead vaatama, et aeglasel sõidul mootor üle ei kuumeneks. Aeglaselt sõites ju õhk liigub mootori ümber aeglasemalt ja sissesõidu aeg mootor kuumeneb nii või teisiti rohkem.