jama planeta 2-he mootoriga
#1

mingi jama on bagiga vahepeal läheb ilusti käima ja sõidad ringi ja siis äkki ütleb ülese ja enam käima ei saa säde on kütet peaks saama sest topka(valan küünla august pensu otse silindrisse) ei mõju ja krdi küünal on ikka kuiv äkki keegi targem on sellise probleemiga juba tegelenud
kõik nõuanded on teretulnud
Vasta
#2

Võimsuse kadu on? Äkki on väntvõlli simmerlingid läbi ja ei hoia rõhku? Ma mõtlen seda, et kütus läheb kohe-kohe peale karterisse saabumist läbi laagrite käigukasti edasi.
Vasta
#3

ei ole kui käib siis ikka korralikult
enne võis see probleem olla karteri poolte tihendiga kuid selle ma vahetasin välja ja enam ei ole õlis bensiini olnud
ja süütemäng on ka kuiv
Vasta
#4

Tuksis kondekas võib selliseid trikke teha. Ka P***** küünlaga võib olla nii, et niisama on säde, kuid kompressiooni all pole.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#5

aga siis peaks ju küünal märjaks minema
Vasta
#6

süütepool võib samuti sellist nalja teha, enda planeta5-ega kogesin sellist asja, vahel ei lähe kohe üldse tee mis tahad, ja küünal ikka kuiv, teinekord kohe poolest vändast. vaheta süütepool ära ja proovi, siis peaks korras olemaWink
Kristjan
Vasta
#7

Kas oskab keegi planeta sidurikorvi välisläbimõõtu öelda?
Vabandan, et OT




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#8

missuguse planeta, need erinevad natuke väljast ju, ja kas mootori poolsest servast või välimisest servast?
Vasta
#9

Välimisest vist oli suurem läbimõõt? Mõtlen seda suuremat. Teada vaja selleks, et võrrelda seda mõõtu 500Cž sidurikorviga.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#10

moto-onu Kirjutas:aga siis peaks ju küünal märjaks minema

IZ planeedil ei lähe küünal naljalt märjaks. Selleks peab ikka kõvasti bensiini mootorisse kütma. Niisama vändast tagudes ei pruugigi see õnnestuda. Otsi viga elektrisüsteemist. Iga IZ planeet peaks topkaga paar pauku tegema, kui elekter korras. Kondekas, küünal, süütepool, kontaktid, küünlajuhe - üks neist ilmselt pidal.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#11

planeta 5e korvi väliservast oli mõõt vist 151,... mm
samas on ka teine planeedi korv, mis samuti 5e- peal istunud ja sellel oli kuskil 146-148mm(täpselt ei mäleta)
loodan et on abi sellest infost
kristjan.
Vasta
#12

Kasutan vana teemat. Mul endal küsimus Jupiter 2-he kohta. Käima pannes kontaktid sädelesid. Nii, vahetasin kondekad ära ja ikka sädelevad. Kust võiks viga otsida?

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#13

(17-03-2010, 23:10 PM)sidur Kirjutas:  Kasutan vana teemat. Mul endal küsimus Jupiter 2-he kohta. Käima pannes kontaktid sädelesid. Nii, vahetasin kondekad ära ja ikka sädelevad. Kust võiks viga otsida?

Kontaktivahe liialt suur pole?

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#14

(17-03-2010, 23:13 PM)indrek1000 Kirjutas:  
(17-03-2010, 23:10 PM)sidur Kirjutas:  Kasutan vana teemat. Mul endal küsimus Jupiter 2-he kohta. Käima pannes kontaktid sädelesid. Nii, vahetasin kondekad ära ja ikka sädelevad. Kust võiks viga otsida?

Kontaktivahe liialt suur pole?

Ei tohiks olla. Mis asendis peaks nukkmuhv olema kui kontaktivahet regullida vaja?

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#15

(17-03-2010, 23:30 PM)sidur Kirjutas:  
(17-03-2010, 23:13 PM)indrek1000 Kirjutas:  
(17-03-2010, 23:10 PM)sidur Kirjutas:  Kasutan vana teemat. Mul endal küsimus Jupiter 2-he kohta. Käima pannes kontaktid sädelesid. Nii, vahetasin kondekad ära ja ikka sädelevad. Kust võiks viga otsida?

Kontaktivahe liialt suur pole?

Ei tohiks olla. Mis asendis peaks nukkmuhv olema kui kontaktivahet regullida vaja?

Keeruta muhvi nii, et kontakt max lahti, siis näed vahe ära.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#16

Kontaktivahe on normaalne.

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#17

Mul oli sama jama iz,iga kõik oli nagu olemas aga käima ei taha minna, pika lükkamaise peale käis, vändast aga mitte üks mats ka topkaga mitte. Asi oli selles et lihtsalt mootor hõre, vahetasin siis kolvi, rõngad ja sõrme (silinder oli suht korralik) uued tihendid, korralikult kokku ja vända pill.
Soovitan survet mõõta, kui alla 6atm siis mõtle parem remondile. Norm mootril ikka 10atm.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne