dnepr ei käivitu
#1

olles nüüd õnnelik dnepri omanik,olen ka kohe hädas.
lugu selline ,et mootor ei käivitu.ratas on seisnud 15 aastat puhastasin paagi ,kraani ,karbussid,kontaktidest ka koid välja.säde on bensiin on,aga ei tee popsugi. eelmine omanik ütles,et masinal polnud jõudu ja võttis meeletult kütust.siis vahetas kolvirõngad,klapid soveldas ja regullis.peale seda käima ei saanud ütles et vist süüte jama.süüte kontrollimine on raskendatud kuna hoorattal pole märkeSad,aga kui panna kolb üss. ja keerata kontaktid max varaseks alles siis hakkavad need avanema.tundub et nukkvõll on vale. nii et sellest ka küsimus kuidas on nuka asend, kas on mingid märgid ja kus millised? ja kuidas saaks süüte märgi koha teada ?
Vasta
#2

kui kütust peale tuleb ja säde olemas on, siis peaks ratas paar popsu ikka tegema... ehk vana peremees soveldas klapid mitte just kõige hoolikamalt ja kompressioon on kaduma läinud?
Vasta
#3

näedsa unustasingi mainida,et kompressioon on olemas ja korras. ka lekkivate klappidega peaks mingigi popsu tegema. sain veel teada,et mootoril on korpus vahetatud ja see viis mõttele et nukk on paigast ära kuigi peale seda olevat kuidagimoodi töötanud
Vasta
#4

Proovi traadijupiga küünlaaugust tabada ära ÜSS ja selle järgi otsustada süütehetke õigsuse. Ja kui kahtlus on, siis tasub muidugi kaas maha võtta ja nuka asend üle vaadata.
Palju kompressiooni näitab?
Vasta
#5

Kui korpus vahetatud siis kõige tõenäolisemalt valesti kokku pandud ja süütemoment on vale kohapeal. Eest katted maha ja kontrollida väntvõlli otsas oleva vedava hammasratta ja nukkvõlli hammasratta hambumist. Mõlemal hammasrattal on märgid peal, mis peavad kattuma.
Hiljaaegu arutati siin miskis teemas koos illustreerivate piltidega sama jama. Sealt saaks piltidelt aru mismoodi.
Dnepri süütest sõna ei võta, kuna pole torkinud.
Näiteks M ja K-l pole jagajat lihtsalt valesti võimalik panna ja sädeme olemasolul läheb käima iga pauguga. Kontaktivahe on 0,3...0,4mm.

Puhh
Vasta
#6

nonii nukk võll on nüüd paika pandud ja mootor ka pisut paugub.
aga selleks et elu lihtsamaks teha kas keegi oskaks öelda mitu mm enne üss. peavad kontaktid lahutama. olgu veel kord öeldud et märki hoorattal pole
Vasta
#7

Mis Dnepri mudeliga muidu tegu?
No märgid (miski kärniga löödud kriips või punkt) hammasratastel peavad olema, muidu pole võimalik õigesti kokku panna ja käima ta ei saagi minna.
Vasta
#8

Mina sain 7,2 mm enne ÜSS. Ei ole küünla avast mõõdetud! Cool
Vasta
#9

reljo86 Kirjutas:Mina sain 7,2 mm enne ÜSS. Ei ole küünla avast mõõdetud! Cool
erhmm.... miks ma arvan, et sa mõõtsid vahemaa sädeme tekkimise hetkel kolvi servast silindri servani? See ei ole just päris õige- nimelt kolvi serv ei liigu kunagi siilindri servani välja (vt kulumata ranti silindri ülaosas). Kardan, et 7,2 mm käivitamist üritades jääb meie kaasfoorumlane tiitnato oma sääreluudest ilma Rolleyes , mina prooviks 3mm. Kui mootor muudel põhjustel on töövõimeline, siis sellega peab ta tööle minema kindlasti. Muuseas- "sundkäivitust" (lükates, vedades) ei ole proovinud?
Vasta
#10

Mõõtsin kolvi käiku ikka süüte märgist üss märgini(mitu korda eri viisidel, aga ikka sama). Võibolla valesti löödud, aga nii on.
Vasta
#11

siis on süüde liiga varajane.Juhul kui märk on õige.
Vasta
#12

tänud! 3mm läks käima jah .nüüd teen ka märgid peale
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne