23-07-2007, 15:44 PM
Mnjah, päris rotiks ei tahaks ennast lahterdada, seega olen püüdnud veidi oma huvi kuhugi alla liigendada ja välja on tulnud, et enamust mulle kuuluvat rauada iseloomustab Gorki V-8. Hetkel seisavad reas GAZ 53 (pritsuauto), GAZ-53 kallur, GAZ-66 (pritsuauto), PAZ-672 ja viimase ostuna GAZ-71.
Põhimõtteliselt on puudu vist ainult BTR ja siis on kõik veeremiskeemid olemas (tagavedu, nelivedu, buss, roomik). Pealisehitusi ja modifikatsioone on muidugi ropult olemas ja mõningad saadaval, aga alles sain koridorimati pealt voodisse tagasi...
Eks neid ole eestis päris mitmeid, Järva-Jaanis, kodanik Riisalul, vist ka Lõuna-Eesti päästekeskusel. Minu oma näeb välja igatahes selline
Tegemist siis militaar-versiooniga, erinevus tuletõrjest on kasti kattev tentkate, mis on madalam, kui pritsu plekk-kuut, taga pole rippsüsteemi metsa-adra jaoks ning tagumises kastis on kronsteinid kanderaamide jaoks.
Peaks olema mõeldud 10-liikmelise dessandi kohaleviimiseks, ellu peab jääma 50 %, sest ainult viiele on kanderaamikronsad. Transpordiasendis siis sellised:
Üldiselt on see kaadervärk keskmiselt säilinud, detailides on vaja vaeva näha, näiteks esiteenindusluugil olevad õhutusavad peaksid olema kabiinist liigutatavad, aga võta näpust, kellelgi oli hädasti vaja sealt see eemaldada:
Samas on alles masinaga kaasas olnud "taglas" - jääd metsas kätte, palun väga, saag, labidas ja kang on käepärast:
Aeg on teinud oma töö ukse ja muude pappidega, õnneks on need kinnitatud samade millimallikatega, mis enamus Gorki masinaid, pean lihtsalt sobiva pappmaterjali leidma:
Jatkuu
Põhimõtteliselt on puudu vist ainult BTR ja siis on kõik veeremiskeemid olemas (tagavedu, nelivedu, buss, roomik). Pealisehitusi ja modifikatsioone on muidugi ropult olemas ja mõningad saadaval, aga alles sain koridorimati pealt voodisse tagasi...
Eks neid ole eestis päris mitmeid, Järva-Jaanis, kodanik Riisalul, vist ka Lõuna-Eesti päästekeskusel. Minu oma näeb välja igatahes selline
Tegemist siis militaar-versiooniga, erinevus tuletõrjest on kasti kattev tentkate, mis on madalam, kui pritsu plekk-kuut, taga pole rippsüsteemi metsa-adra jaoks ning tagumises kastis on kronsteinid kanderaamide jaoks.
Peaks olema mõeldud 10-liikmelise dessandi kohaleviimiseks, ellu peab jääma 50 %, sest ainult viiele on kanderaamikronsad. Transpordiasendis siis sellised:
Üldiselt on see kaadervärk keskmiselt säilinud, detailides on vaja vaeva näha, näiteks esiteenindusluugil olevad õhutusavad peaksid olema kabiinist liigutatavad, aga võta näpust, kellelgi oli hädasti vaja sealt see eemaldada:
Samas on alles masinaga kaasas olnud "taglas" - jääd metsas kätte, palun väga, saag, labidas ja kang on käepärast:
Aeg on teinud oma töö ukse ja muude pappidega, õnneks on need kinnitatud samade millimallikatega, mis enamus Gorki masinaid, pean lihtsalt sobiva pappmaterjali leidma:
Jatkuu
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...