Csepel D 705 on jah õige. Sama 145 hj. diiselmootor liigutas ka Ikarusi mudel 55 ja Lux. Auto andmed on ära toodud venekeelses välismaiste autode spravotšnikus, nii et kusagil Nõuk. liidu nurkades neid ehk isegi kohtas. Seeria 700-711 oli viimane Csepeli oma kabiiniga veoauto, hilisemad mudelid said Jelczi kabiini.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Ainsat tagamootoriga Mersut mõtlesin isegi algul samuti, kuid taustauuring seda ei kinnitanud.
Ning kui DKW, mersu ja VW ei sobi, siis pakuks järgmise tootjana BMW-d.
Mersul oli seeriatootmises 2 tagamootoriga 170H ja 130H, aga BMW ja Adler on ka kaugele mööda. Nagu öeldud on ainult 1 sellist tüüpi tagumikuga autoks ja vanemad rauahaiged kutsusid seda "eterniip****ga ....". See on konkreetselt ainult 1 mudel millel selline ilus või inetu pepu oli muude iluduste reas.
Kui nüüd ka ära ei arvata, siis on lood tõesti väga halvad.