04-08-2007, 12:56 PM
Üks Käina isend ka:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/6531982
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/6531982
reymo1995 Kirjutas:MTZ-52+puukoorem,haagise marki ei tea....Miks Sa niimoodi nurga tagant pildistada, ega traktorist Sulle kallale küll ei tule kui lähemalt pildisistad.
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/7609438
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/7609440
martti Kirjutas:´Tegelikult on see pildistatud rõdult,aga tegelikult oleksin võinud ju natsa paremaid pilte veel teha....
Miks Sa niimoodi nurga tagant pildistada, ega traktorist Sulle kallale küll ei tule kui lähemalt pildisistad.
Näiteks nädalavahetusel pildistasin maal Belarussi kui see jões kive sätis, kui fotoka välja võtsin siis vaatas juht korraks mu poole siis vaatas korra vette ja seejärel vaatas juba pikalt minu tegevust, ühtegi käemärki ega muud sellist küll ei täheldanud. Hiljem ka midagi ütlema ei tulnud, kuigi traktorist elab üle jõe, aga pärast pildistamist oli jõest kiiresti kadunud.
Muerte Kirjutas:Need jutud ja pildid toovad meelde lapsepõlve kui isa (ja ka mina aegajalt) tegi põllutõid ja sõitis ringi meie talu ümber.Ma olen ainuke kes pilti ei näe v??
Isa ostis selle talu siis ostis endale selle traktori kuskil 84 aastal. (MTZ 5) aga kõik kutsusid seda hellitlevalt Jumpsiks... pikka aega ma ei saanud aru miks jumps.
Ja väga kaua aega oli see meie ainus traktor. Lõpuks tuli selle kõrvale veel t-25.
Eriti lahe oli papsi süles istuda või poripleki peal ja kaasa sõita. See tuul ja elamus ja kiirus (mis tol ajal tundus meeletu). Siis see lõbu mida tundsid kui kinni hoidsid traktorist meeleheitlikult sest paps sõitis parajasti üle kõnnivao või üle kallaku.
Oma viimase künni tegi see traktor neli aastat tagasi kuid aegajalt käivitame ja liigutame et ta ära ei mädaneks. Aga hoitud on küll seda traktorit nagu silmatera. Nüüd on siis plaan ära müüa sest muidu ta lihtsalt mädaneks lõpuks ära ja sellest oleks kahju.
Pilt kah:
Sillu Kirjutas:Kuna valdav enamus MTZ-5 (mudelid MTZ-5LS ja MTZ-5MS) on valmistatud mitte Minski traktoritehases (nagu arvata võiks), vaid Lõuna masinaehitustehases (Южный Машиностроительный Завод ehk lühendatult ЮМЗ ), siis kutsutaksegi ka seda marki traktoreid sageli hellitavalt "JuMZiks", no kaasfoorumlane Muerte on seda veel natuke mugandanud
Traktorid MTZ-5LS ja-MS olid aluseks tehase järgmiste traktorimudelite väljatöötamisel, mille margitähis viitab juba üheselt tootjatehasele -- tegu siis traktoritega JuMZ-6L ja JuMZ-6M.
v6sa Kirjutas:Esimese asjana pakuks kardulast. Šoti tehnoloogia vajab selliseid mahukaid vagusid, mis hiljem separeeritakse (kivid jms jura vaovahesse, vaos on siidine muld
Aga siis peaks vaod ikka sirged olema... Sellist songermaad teha..hm.
Muidugi, võib ka muul eesmärgil olla.
ES95, kuskandis see külviku-rullide kombo paikneb? Oleks professionaalne huvi... PT sobib suurepäraselt.
markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänud
CORRADOg60 Kirjutas:markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänud
Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...
markoy2k Kirjutas:CORRADOg60 Kirjutas:markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänud
Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...
tänud vastamast, eks järgmine nädal hakkan arvutama milliseid jõude see masin maapinnale surub ja milliseid väljaveokärusid võib taha haakida
Aho Kirjutas:markoy2k Kirjutas:CORRADOg60 Kirjutas:markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänud
Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...
tänud vastamast, eks järgmine nädal hakkan arvutama milliseid jõude see masin maapinnale surub ja milliseid väljaveokärusid võib taha haakida
Kõik metsaveo belarusid mida mina olen näinud on ümberehituse käigus tehtud ka nn kiire kast mis jookseb välja 50+ orginaalrehvidega ja 60+ 701 rehvidega.